Peter har banket Amalie i nat iflg. ekstrabladet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

Maalene

Jennifer skriver:

nemlig ! selvom at jeg ikke kender nogen af dem.. sidder jeg og er virkelig gal på Peters vejne.. hvad fanden er det da for noget at joke med..

Ja, jeg er også dybt rystet... Havde svært ved at tro på det til at starte med, da jeg synes han virker til at være lidt en tøsedreng

Men det med, at der ingen tegn er på, at hun har fået tæsk og det, det synes jeg er DYBT grotesk! Så har man virkelig INGEN samvittighed og medmenneskelighed - føj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Mikkel's mor <3

Maalene skriver:

Ja, jeg er også dybt rystet... Havde svært ved at tro på det til at starte med, da jeg synes han virker til at være lidt en tøsedreng

Men det med, at der ingen tegn er på, at hun har fået tæsk og det, det synes jeg er DYBT grotesk! Så har man virkelig INGEN samvittighed og medmenneskelighed - føj

Ja nemlig, det havde jeg også i tankerne..
jeg håber virkelig at der er 2 der har dårlig smag i munden !!

Anmeld

17. april 2011

Stumpen

Kan man ikke få en bøde eller straf for at anmelde sådan en grov falsk anklage?

Anmeld

17. april 2011

Maalene

Stumpen skriver:

Kan man ikke få en bøde eller straf for at anmelde sådan en grov falsk anklage?

Jo, hvis Peter bliver frifundet og han anklager Amalie og Lotte for falske anklager - så tror jeg de skal betale ham en sum penge og så risikerer de begge to fængsel...

Anmeld

17. april 2011

Vial

Tænkte det nok!!!

Den mor er RAGENDE vanvittig!

MEEEN Amalie har nok været latterlig fuld og dramatisk nede i den baggård så!! Ellers er vi ude en alvorlig overdramatisering fra ham stylisten.

Har man se Paradise, så ved man nu også, at Amalie i sin brandert godt kunne blive ret råbende.. hehe. Tosse!

Anmeld

17. april 2011

Stumpen

Maalene skriver:

Jo, hvis Peter bliver frifundet og han anklager Amalie og Lotte for falske anklager - så tror jeg de skal betale ham en sum penge og så risikerer de begge to fængsel...

Og er dette alt sammen opspind, så synes jeg i den grad det er fair!

Mange ting kan man gøre for at komme på tv/være til grin eller hvad man nu ønsker, men den der, den er simpelthen for lavt til at få omtale... De har virkelig dummet sig denne gang.. Kunne ikke forestille mig at nogen af de to damer får nogen form for medlidenhed, hvis anklagerne er falske..

Anmeld

17. april 2011

Maalene

Stumpen skriver:

Og er dette alt sammen opspind, så synes jeg i den grad det er fair!

Mange ting kan man gøre for at komme på tv/være til grin eller hvad man nu ønsker, men den der, den er simpelthen for lavt til at få omtale... De har virkelig dummet sig denne gang.. Kunne ikke forestille mig at nogen af de to damer får nogen form for medlidenhed, hvis anklagerne er falske..

Ja, er fuldstændig enig

Det er jo EKSTREMT grove anklager de er kommet med, synes det er SÅ grotesk de kan få sig selv til det, hvis det ikke passer...

Tror simpelthen ikke på, at man vil smile på de billeder, som Se og Hør tog af Amalie i går efter de havde været på skadestuen, og at hun ikke har nogle mærker på sig - hvis hun skulle være blevet udsat for det de påstår...

Er fuldstændig rystet og har ekstremt meget medlidenhed med Peter, hvis det virkelig er falske anklager  

Anmeld

17. april 2011

Stumpen

Maalene skriver:

Ja, er fuldstændig enig

Det er jo EKSTREMT grove anklager de er kommet med, synes det er SÅ grotesk de kan få sig selv til det, hvis det ikke passer...

Tror simpelthen ikke på, at man vil smile på de billeder, som Se og Hør tog af Amalie i går efter de havde været på skadestuen, og at hun ikke har nogle mærker på sig - hvis hun skulle være blevet udsat for det de påstår...

Er fuldstændig rystet og har ekstremt meget medlidenhed med Peter, hvis det virkelig er falske anklager  

Jeg må så erkende at jeg nok ikke har den store medlidenhed med ham.. Han er lige så medielid***** som hun er, men denne "spøj"/anklage er bare så langt ude at den virkelig understreger hvor dum Amalie og Amalie mor er... 

Anmeld

17. april 2011

Maalene

Stumpen skriver:

Jeg må så erkende at jeg nok ikke har den store medlidenhed med ham.. Han er lige så medielid***** som hun er, men denne "spøj"/anklage er bare så langt ude at den virkelig understreger hvor dum Amalie og Amalie mor er... 

Ingen tvivl om, at han er lige så mediehungrende som de er, MEN synes det er LANGT over grænsen at anklage ham for det, de har gjort - HVIS det ikke er sandt...

Det har ingen sgu fortjent uanset hvor mediel******* man er...

Anmeld

17. april 2011

Steph_Laurits

Politiet udtaler sig her om at Amalie INGEN mærker har og Peter har haft politiet med nede i gården for at vise der intet er at komme efter og de tog en masse billeder:

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1539591.ece

Udover det har Amalie udtalt sig til MSN starlounge om at hun efter omstændighederne har det fint men ønsker ro:

http://msndk.starlounge.com/index.cfm?objectid=115247

Hun er da sååååå meget fuld af ****

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.