Peter har banket Amalie i nat iflg. ekstrabladet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

Kløver

Maalene skriver:

Kunne virkelig heller ikke forestille mig han kunne finde på det - han virker lidt som en tøsedreng på det punkt...

Og ja, giver dig fuldstændig ret, det er MEGA tarveligt, hvis eb har bragt den historie uden den har hold i sig...

tja selvfølgelig skal man aldrig sige aldrig, men ja synes dælme man skal være sikker i sin sag inden man bringer sådn noget, og tror nu også Peter er lidt for meget tøs til at kunne udføre grov vold på den måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

wamse

Det er nu blevet anmeldt, og så må det være op til politiet, at vurdere om det er sandt eller ej.

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1539437.ece

Anmeld

17. april 2011

Mikkel's mor <3

hmm kan da se at både Peter og Amalie har opdateret deres profilbilleder på fb

Anmeld

17. april 2011

Maalene

Jennifer skriver:

hmm kan da se at både Peter og Amalie har opdateret deres profilbilleder på fb

Shit der er mange Amalie-profiler...

Hvilken er den rigtige?

Anmeld

17. april 2011

Mikkel's mor <3

Maalene skriver:

Shit der er mange Amalie-profiler...

Hvilken er den rigtige?

ja hehe det er helt vildt.. det er den der står privat ved

Anmeld

17. april 2011

Maalene

Jennifer skriver:

ja hehe det er helt vildt.. det er den der står privat ved

Tusind tak

Ved snart ikke hvad jeg skal tro i den historie her

Anmeld

17. april 2011

Mikkel's mor <3

Maalene skriver:

Tusind tak

Ved snart ikke hvad jeg skal tro i den historie her

heller ikke her.. tror et eller andet sted at det er amalies mor der har en finger med i det

Anmeld

17. april 2011

Maalene

Jennifer skriver:

heller ikke her.. tror et eller andet sted at det er amalies mor der har en finger med i det

Ja, det har jeg altså også en fornemmelse af, tror hun har SÅ svært ved at acceptere, at Peter betyder så meget for Amalie, så hun nu er blevet 3. hjul...

Men kan jo være Peter bare en gennemført psykopat, og derfor mange har svært ved at tro på, at han kan have gjort det...

Anmeld

17. april 2011

Mikkel's mor <3

Maalene skriver:

Ja, det har jeg altså også en fornemmelse af, tror hun har SÅ svært ved at acceptere, at Peter betyder så meget for Amalie, så hun nu er blevet 3. hjul...

Men kan jo være Peter bare en gennemført psykopat, og derfor mange har svært ved at tro på, at han kan have gjort det...

ja bare måden hun reagerede på da de fortalte at de skulle giftes, syntes jeg siger meget..  hmm den er sku svær..

men igen det kan jo også være Peter den er gal med, har jeg bare svært ved at tro.. også når han har en datter fra et tidligere forhold, så skulle man jo tro at hans ex også har fået tæsk, og det har man jo ikke hørt noget om..
-men vil heller ikke dømme nogen, har ikke selv set det, og medierne er jo rigtig gode til at blæse det hele op..

Anmeld

17. april 2011

Maalene

Jennifer skriver:

ja bare måden hun reagerede på da de fortalte at de skulle giftes, syntes jeg siger meget..  hmm den er sku svær..

men igen det kan jo også være Peter den er gal med, har jeg bare svært ved at tro.. også når han har en datter fra et tidligere forhold, så skulle man jo tro at hans ex også har fået tæsk, og det har man jo ikke hørt noget om..
-men vil heller ikke dømme nogen, har ikke selv set det, og medierne er jo rigtig gode til at blæse det hele op..

Ja, synes virkelig også de har virket SÅ glade for hinanden, og HVIS hun er blevet slået gennem deres forhold, så tror jeg ikke på, at hendes mor ikke har opdaget det...

Med alle de små kjoler og det hun tuller rundt i, så må det være blevet opdaget... Men man ved jo aldrig...

Har lige læst at Peter er blevet afhørt af politiet - og han er IKKE blevet sigtet for vold...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.