Peter har banket Amalie i nat iflg. ekstrabladet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

JustinsMoar

StephanieJ skriver:

Ja fra idag, syntes heller ikke der ser ud til at være noget med hende!

Men må de rigtige blive straffet!!

Billedet på atiklen er IKKE taget igår!!

Jeg har set billedet før!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

SD21

Mathias Villads skriver:

Du har så ret... jeg har skrevet lidt det samme... Synes sku hun virker som en total dårlig mor, som kun tænker ¨på sig selv og prøver at komme frem på bekostning af hendes datter... Har peter vitterlig gjort det, så skal han knaldes... men umiddelbart tror jeg slet ikke på historie og det er grundet Lotte kejser opførsel....

Ja, jeg har det nøjagtig på samme måde. Men hvis det er sket, så er det jo selvfølgelig vildt synd for Amalie og så håber jeg virkelig han blive knaldet for det ! Men igen, så tror jeg altså ikke rigtig på det endnu.

Anmeld

17. april 2011

eElak

SD21 skriver:

Altså, sådan som jeg tolker det, så lyder det enormt meget som om det er Amalies mor der har gang i noget her ! Jeg synes det lyder som om hun bare er MEGA medie liderlig ! - Hun taler jo også om at HUN skal til psykolog og at HUN er ramt af krise og er dybt ulykkelig osv. Hmm. Så vidt jeg ved, var Amalie den der skulle være blevet tævet ikk ? Så burde det vel egentlig ikke være sig selv hun tænkte på

Jeg har vidst læst samme artikel og jeg mindes at moren siger at HUN (altså amalie) skal til psykolog og HUN (igen Amalie) er ramt af krise.. 

Men ligemeget hvad - som jeg tidl. har sagt mange sider tilbage i tråden - så forstår jeg ikke moren i alt det her... 

Anmeld

17. april 2011

kiwifrugten

Jeg tror ikke på det er sket. Det gør jeg simpelthen ikke.

Hun er jo stadig dybt forelsket i Peter det siger hun jo selv.

Anmeld

17. april 2011

Steph_Laurits

Miracle skriver:

Billedet på atiklen er IKKE taget igår!!

Jeg har set billedet før!

Underligt, for Amalie's mor har da selv kommet med en begrundelse for billedet igår, og Amalie's mor har samme tøj og tørklæde på som hun havde på på et billed ude foran Traume Centeret igår!

Anmeld

17. april 2011

twinny

StephanieJ skriver:

Underligt, for Amalie's mor har da selv kommet med en begrundelse for billedet igår, og Amalie's mor har samme tøj og tørklæde på som hun havde på på et billed ude foran Traume Centeret igår!

jaah det tænker jeg også.... Når moren selv har sagt det var fra igår....???

Anmeld

17. april 2011

Steph_Laurits

Baby-støv skriver:

jaah det tænker jeg også.... Når moren selv har sagt det var fra igår....???

Ja OG hendes tøj er nøjagtigt det samme på disse billeder af Amalie, og det billed hvor man ser hende ved bilen og indgangen til Traume centeret!  Så tror ikke lige det er disse billeder hun har set før

Anmeld

17. april 2011

Steph_Laurits

Nu skriver Peter og Amalie da sammen igen! Tror det er Lotte der har ondt bagi fordi Amalie har løsrevet sig fra hende og viser mere interesse for Peter istedet og så skulle hun lige hævne sig på Peter!!

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1539356.ece

Anmeld

17. april 2011

twinny

StephanieJ skriver:

Nu skriver Peter og Amalie da sammen igen! Tror det er Lotte der har ondt bagi fordi Amalie har løsrevet sig fra hende og viser mere interesse for Peter istedet og så skulle hun lige hævne sig på Peter!!

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1539356.ece

Anmeld

17. april 2011

Steph_Laurits

Baby-støv skriver:

Ja det er ikke til at finde rundt i!
Men sandheden kommer vel en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.