Peter har banket Amalie i nat iflg. ekstrabladet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

Maalene

Albertesmor skriver:

Er de noget nyt??

Har lige læst, at der ikke er kommet nogen anmeldelse endnu:

http://www.bt.dk/kendte/politiet-har-ikke-hoert-fra-amalie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Steph_Laurits

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jeg tror ikke på det!

Jeg tror måske at de har skændes helt vildt, og råbt af hinanden, men ikke at han hverken har slået eller voldtaget hende.

Kunne godt forestille mig at Amalies mor laver en historie ud af det

Peter fortæller jo også at han hørte Amalie ringede til sin mor under skænderiet og fortalte hende noget andet end det der var sket.

Hvor har han udtalt det?? Det har jeg ikke læst

Anmeld

16. april 2011

Steph_Laurits

Status opdatering fra Lotte, Amalie's mor:

Kære FB venner..Amalie har det ok..Hun vil på et eller andet tidspunkt fortælle via pressen hvad hun har oplevet..Tak for jeres dejlige og varme breve som betyder rigtig meget for både Amalie & jeg..

Anmeld

16. april 2011

Rosa

StephanieJ skriver:

Status opdatering fra Lotte, Amalie's mor:

Kære FB venner..Amalie har det ok..Hun vil på et eller andet tidspunkt fortælle via pressen hvad hun har oplevet..Tak for jeres dejlige og varme breve som betyder rigtig meget for både Amalie & jeg..

Arhmen hvor medieliderlig kan man være??? 

Anmeld

16. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Om sagen er falsk eller ej, kan man kun gisme om....

Men Lotte er jo mega medie liderlig, når hun kører det op på den måde både på FB og i diverse blade.. Burde man som en GOD og ANSVARLIG MOR ikke skærme sin datter i sådan en situation...??? Jeg gir ikke en skid for hendes forældreskab på nogen måde.. hun udnytter jo sin datter på det groveste, for selv at komme frem i medierne, hvor hun skal deltage i både det ene og det andet... bog osv..

Og må desværre tillægge  lotte kejser szigethy at opdigte sådan en historie, for at få ramt på peter... Håber da at der er hold i den, når man smider sådan noget ud i medierne, for det er det mest modbydelige man kan gøre mod et andet menneske... Og har PETER gjort det, så skal han knaldes uden tvivl...

Men hvor tænker man som mor på sin datter, når man udmelder alt til pressen.. Når man er blevet krænket, så har man jo ikke ligefrem lyst til at hele verden skal tage del i det... herre gud en dårlig mor at have... Har virkelig intet til overs for den kvinde og i min bog er hun en total dårlig MOR...

Anmeld

16. april 2011

misslea

Rosa skriver:

Arhmen hvor medieliderlig kan man være??? 

Ja jeg tænker nøjagtig det samme!!!

Det er godt nok en MEGET spøjs måde at takle sådan en situation på (hvis der altså overhovedet er hold i hele det cirkus)!!!

Jeg er stået af!!!

Anmeld

16. april 2011

Happiness

Mathias Villads skriver:

Om sagen er falsk eller ej, kan man kun gisme om....

Men Lotte er jo mega medie liderlig, når hun kører det op på den måde både på FB og i diverse blade.. Burde man som en GOD og ANSVARLIG MOR ikke skærme sin datter i sådan en situation...??? Jeg gir ikke en skid for hendes forældreskab på nogen måde.. hun udnytter jo sin datter på det groveste, for selv at komme frem i medierne, hvor hun skal deltage i både det ene og det andet... bog osv..

Og må desværre tillægge LOTTE at opdigte sådan en historie, for at få ramt på peter... Håber da at der er hold i den, når man smider sådan noget ud i medierne, for det er det mest modbydelige man kan gøre mod et andet menneske... Og har PETER gjort det, så skal han knaldes uden tvivl...

Men hvor tænker man som mor på sin datter, når man udmelder alt til pressen.. Når man er blevet krænket, så har man jo ikke ligefrem lyst til at hele verden skal tage del i det... herre gud en dårlig mor at have... Har virkelig intet til overs for den kvinde og i min bog er hun en total dårlig MOR...

Anmeld

16. april 2011

channie-g

Zette skriver:

der falder først dom i stines sag i slutningen af maj. 

hvad sketet der i stine sagen, ér nemlig først lige begyndt og se D.U.M. så er ikke helt opdateret endnu

Anmeld

16. april 2011

Maalene

channie-g skriver:

hvad sketet der i stine sagen, ér nemlig først lige begyndt og se D.U.M. så er ikke helt opdateret endnu

Der står noget her:

https://www.baby.dk/debat/56225pi6/ordet-er-frit/dum-hvordan-kan-man-med-sikkerhed-vide-det-med-stine.aspx#GoToMessage

Anmeld

16. april 2011

Diana...

mamax3 skriver:

Ka du ik sende linket til hendes profil... der er jo mange.

http://www.facebook.com/profile.php?id=1565510273

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.