Peter har banket Amalie i nat iflg. ekstrabladet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

Diana...

Mathias Villads skriver:

Om sagen er falsk eller ej, kan man kun gisme om....

Men Lotte er jo mega medie liderlig, når hun kører det op på den måde både på FB og i diverse blade.. Burde man som en GOD og ANSVARLIG MOR ikke skærme sin datter i sådan en situation...??? Jeg gir ikke en skid for hendes forældreskab på nogen måde.. hun udnytter jo sin datter på det groveste, for selv at komme frem i medierne, hvor hun skal deltage i både det ene og det andet... bog osv..

Og må desværre tillægge  lotte kejser szigethy at opdigte sådan en historie, for at få ramt på peter... Håber da at der er hold i den, når man smider sådan noget ud i medierne, for det er det mest modbydelige man kan gøre mod et andet menneske... Og har PETER gjort det, så skal han knaldes uden tvivl...

Men hvor tænker man som mor på sin datter, når man udmelder alt til pressen.. Når man er blevet krænket, så har man jo ikke ligefrem lyst til at hele verden skal tage del i det... herre gud en dårlig mor at have... Har virkelig intet til overs for den kvinde og i min bog er hun en total dårlig MOR...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Mikkel's mor <3

grinny skriver:

Synes man skal passe på med hvad man læse. Dette betyder ikke at jeg ikke tror på det, alle kan jo chokere - også Peter, men jeg tænker bare hvor stor en sag der kom ud af det med Stine fra D.U.M og er der ikke noget med at de har fundet ud af at hun nok ikke har gjort det?

Ting bliver hurtigt pustet op.

Men lad nu være med at hade mig eller skælde mig ud, det er jo bare min mening at man nogen gange skal trække lidt af det fra som man læser  

og tænker lidt at man skal passe på med at dømme nogen som helst, og lade politiet om det, der er jo ikke nogen af os der har set det (tror jeg da)

Anmeld

16. april 2011

mulle7430

StephanieJ skriver:

Denne udtalelse fra Lotte (Amalie's mor) stemmer da slet ikke overens med billederne af Amalie (tænker det med mærker på halsen fra kvælertag):

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/Amalies%20mor%20Vi%20anmelder%20Peter%20for%20det%20hele.aspx

er det billeder fra idag ? hun ser ikke meget ked ud af det synes jeg.....men efter meget af det der har været på alle sider på nettet idag så er hendes mor mig her og hendes mor mig der... ja undskyld men kan altså ikke lide nogen af dem ...men det er jo også bare min egen menning  men håber han får den straf han fortjener vis han har gjort det...

Anmeld

16. april 2011

Steph_Laurits

mulle7430 skriver:

er det billeder fra idag ? hun ser ikke meget ked ud af det synes jeg.....men efter meget af det der har været på alle sider på nettet idag så er hendes mor mig her og hendes mor mig der... ja undskyld men kan altså ikke lide nogen af dem ...men det er jo også bare min egen menning  men håber han får den straf han fortjener vis han har gjort det...

Ja fra idag, syntes heller ikke der ser ud til at være noget med hende!

Men må de rigtige blive straffet!!

Anmeld

16. april 2011

Steph_Laurits

Rosa skriver:

Arhmen hvor medieliderlig kan man være??? 

Ja også min tanke!

Det hele handler om pressen osv.

Anmeld

16. april 2011

jydeinden

undre mig godt nok over den "sag" hvis billedet er fra idag af, så er de mærker han skulle have lavet godt nok skjult godt... Jeg håber inderligt ikke for hende at det er falsk påstand, for så har jeg godt nok ondt af Peter, omvendt hvis det er sandt, ja så skal han self straffes.

Anmeld

16. april 2011

Steph_Laurits

Ida-Amalie fra dette års Paradise Hotel udtaler følgende på Eb.dk:

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1539166.ece

Anmeld

16. april 2011

jydeinden

han har selv udtalt sig i sagen, og mener det er noget fup som hendes mor vist skulle være en del af....

http://vip.tv2.dk/article.php/id-39040901:tv3-amalie-og-peter-en-ulykkelig-aff%C3%A6re.html

Anmeld

17. april 2011

SD21

Altså, sådan som jeg tolker det, så lyder det enormt meget som om det er Amalies mor der har gang i noget her ! Jeg synes det lyder som om hun bare er MEGA medie liderlig ! - Hun taler jo også om at HUN skal til psykolog og at HUN er ramt af krise og er dybt ulykkelig osv. Hmm. Så vidt jeg ved, var Amalie den der skulle være blevet tævet ikk ? Så burde det vel egentlig ikke være sig selv hun tænkte på

Anmeld

17. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
SD21 skriver:

Altså, sådan som jeg tolker det, så lyder det enormt meget som om det er Amalies mor der har gang i noget her ! Jeg synes det lyder som om hun bare er MEGA medie liderlig ! - Hun taler jo også om at HUN skal til psykolog og at HUN er ramt af krise og er dybt ulykkelig osv. Hmm. Så vidt jeg ved, var Amalie den der skulle være blevet tævet ikk ? Så burde det vel egentlig ikke være sig selv hun tænkte på

Du har så ret... jeg har skrevet lidt det samme... Synes sku hun virker som en total dårlig mor, som kun tænker ¨på sig selv og prøver at komme frem på bekostning af hendes datter... Har peter vitterlig gjort det, så skal han knaldes... men umiddelbart tror jeg slet ikke på historie og det er grundet Lotte kejser opførsel....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.