Peter har banket Amalie i nat iflg. ekstrabladet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

Frk.Nissen

Maalene skriver:

Ja, uanset hvad der er sket i denne sag - så er det DYBT forfærdeligt... Håber bare sandheden kommer frem, så Peter enten kan blive 100% renset eller få sin straf... Selvom folk altid vil have sine tvivl, hvis han er uskyldig...

Ja, synes virkelig også Lotte er for meget - især når man har set Amalies verden, nogle af de ting Lotte gør virker bare SÅ falske... Tror hun er pisse misundelig på Peter, fordi Amalie elsker ham så højt - hun kan slet ikke have, at hun skal være 3. hjul...

Vil give dig så meget ret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Maalene

Albertesmor skriver:

Jeg hæftede mig ved at Lotte tog Amalie med på en miniferie kun de to for at tale med hende om ægteskabet med Peter nu også var det rigtige, så mon ikke der har været noget om noget, bare en tanke fra mig

Ja, enten har Lotte haft en mistanke om, hvad der er foregået, eller også er hun bare pisse misundelig over Amalie har fundet Peter og hun så er blevet 3. hjul... Håber sandheden kommer frem...

Anmeld

16. april 2011

Steph_Laurits

Maalene skriver:

Ej, helt ærligt... Come on...

Det gør mennesker ved ders fulde fem da ikke, hvis de har været udsat for det, som de siger de er...

Nej også min tanke. Og havde jeg været udsat for det som de påstår Amalie har, så vilel jeg da ikke smile over ordet "numsegas", så ville jeg nok nærme skærme mig selv for fotografer med en jakke eller et tæppe! My god!

Anmeld

16. april 2011

Steph_Laurits

Maalene skriver:

Nej lige præcis...

Synes virkelig det virker så falsk det hele...

Og politiet har ikke modtaget nogen anmeldelse om vold fra Peter - og mon ikke det var vigtigere end at plabre løs på Facebook, hvis hendes datter virkelig har været udsat for det

Åbenbart ikke!!!

Man indser bare nu hvor sindssygt meget medie****** de er!!!

Anmeld

16. april 2011

Maalene

StephanieJ skriver:

Nej også min tanke. Og havde jeg været udsat for det som de påstår Amalie har, så vilel jeg da ikke smile over ordet "numsegas", så ville jeg nok nærme skærme mig selv for fotografer med en jakke eller et tæppe! My god!

Ja lige præcis...

Altså numsegas kan ikke engang få mig til at smile nu her, så hvordan i alverden kan man så smile over det, hvis man lige er blevet overgrebet

Anmeld

16. april 2011

Steph_Laurits

Maalene skriver:

Ja lige præcis...

Altså numsegas kan ikke engang få mig til at smile nu her, så hvordan i alverden kan man så smile over det, hvis man lige er blevet overgrebet

Ja tænker det samme. Heller ikke lige et ord der kan få mig til at smile!

Håber de får SÅDAN et rap over nallerne hvis det er dem der har lavet en SYG joke!!!

Anmeld

16. april 2011

twinny

Jeg tror ikk en meter på det.... Det er løgn og latin det hele. For at få opmærksomhed... Synd for peter....

Anmeld

16. april 2011

Steph_Laurits

Denne udtalelse fra Lotte (Amalie's mor) stemmer da slet ikke overens med billederne af Amalie (tænker det med mærker på halsen fra kvælertag):

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/Amalies%20mor%20Vi%20anmelder%20Peter%20for%20det%20hele.aspx

Anmeld

16. april 2011

Maalene

StephanieJ skriver:

Ja tænker det samme. Heller ikke lige et ord der kan få mig til at smile!

Håber de får SÅDAN et rap over nallerne hvis det er dem der har lavet en SYG joke!!!

Ja for søren - så er man altså godt syg i skralden

Nu siger Lotte de anmelder ham

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/Amalies%20mor%20Vi%20anmelder%20Peter%20for%20det%20hele.aspx

Anmeld

16. april 2011

Maalene

StephanieJ skriver:

Denne udtalelse fra Lotte (Amalie's mor) stemmer da slet ikke overens med billederne af Amalie (tænker det med mærker på halsen fra kvælertag):

Hov, havde ikke set dit indlæg

Ja, jeg kan ihvertfald ikke se nogle mærker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.