Peter har banket Amalie i nat iflg. ekstrabladet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

Maalene

grinny skriver:

Ja det tror jeg nemlig også hun har gjort.

Læste et sted at Peter sagde de bare kunne smide jounal og politirapport ud til offenlighed fordi han vidste at der ikke ville stå noget i dem - det tror jeg ikke kan ville sige hvis han have gjort det

Nej, og han har jo været i kontakt med samtlige medier, kan selvfølgelig godt være for at skjule han har gjort det, men tvivler jeg altså på...

Men det er især de billeder af Amalie, som gør at jeg er begyndt at tvivle STÆRKT på historien...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

grinny

Maalene skriver:

Nej, og han har jo været i kontakt med samtlige medier, kan selvfølgelig godt være for at skjule han har gjort det, men tvivler jeg altså på...

Men det er især de billeder af Amalie, som gør at jeg er begyndt at tvivle STÆRKT på historien...

Ja det billede passer slet slet ikke ind

Anmeld

16. april 2011

Steph_Laurits

Diana... skriver:

Hvad er det for en væg? På FB? 

Ja!
Hun siger at grunden til at Amalie ser glad ud på de billeder ved bilen er fordi hendes mor (Lotte) skulle have sagt "numsegas" lige inden de trådte ud af bilen for at få Amalie's humør op og klar til emsige fotografer!

Hun skrev dette: 
  jo det vil jeg da gerne..Inden Amalie går ud af bilen..siger jeg numsegas..for at give hende mod til at face en emsig fotograf..og det virkede..

Anmeld

16. april 2011

Maalene

Diana... skriver:

Jeg har lige søgt venskab med hende på FB for at se hvad hun skriver. Hun skriver at hun lige havde sagt numsegas til Amalie inde de steg ud af bilen for at få hende til at smile og det virket. 

Hold kæft hvor er det useriøst...

Numsegas? Come on... Hendes datter er lige blevet "overfaldet og krænket seksuelt" - så gør man sgu da ikke sådan noget...

Jeg ville være dybt påvirket og rystet, hvis jeg var hende, og ville aldrig sige sådan noget for - og hvis jeg var Amalie ville jeg absolut heller ikke smile, hvis jeg lige havde været udsat for det, som de hævder...

Tvivler godt nok på deres historie nu...

Anmeld

16. april 2011

Steph_Laurits

Maalene skriver:

Ja jeg ville nok også have travlt med noget andet end plabre løs om det på facebook.... Helt ærligt altså

Syntes godt nok det virker sært!!

Som mor ville jeg sgu da ikke tænke på at linke en masse på nettet, og det er jo alle linkene om Amalie's voldsomme episode, intet om Peter der udtaler sig! Amen altså.

Om mit barn så sov efter en sådanne såkaldt voldsom "oplevelse", så ville jeg da stadigvæk ikke tænke på at linke på min facebook og skrive til folk!

Anmeld

16. april 2011

Maalene

StephanieJ skriver:

Ja!
Hun siger at grunden til at Amalie ser glad ud på de billeder ved bilen er fordi hendes mor (Lotte) skulle have sagt "numsegas" lige inden de trådte ud af bilen for at få Amalie's humør op og klar til emsige fotografer!

Hun skrev dette: 
  jo det vil jeg da gerne..Inden Amalie går ud af bilen..siger jeg numsegas..for at give hende mod til at face en emsig fotograf..og det virkede..

Ej, helt ærligt... Come on...

Det gør mennesker ved ders fulde fem da ikke, hvis de har været udsat for det, som de siger de er...

Anmeld

16. april 2011

Maalene

StephanieJ skriver:

Syntes godt nok det virker sært!!

Som mor ville jeg sgu da ikke tænke på at linke en masse på nettet, og det er jo alle linkene om Amalie's voldsomme episode, intet om Peter der udtaler sig! Amen altså.

Om mit barn så sov efter en sådanne såkaldt voldsom "oplevelse", så ville jeg da stadigvæk ikke tænke på at linke på min facebook og skrive til folk!

Nej lige præcis...

Synes virkelig det virker så falsk det hele...

Og politiet har ikke modtaget nogen anmeldelse om vold fra Peter - og mon ikke det var vigtigere end at plabre løs på Facebook, hvis hendes datter virkelig har været udsat for det

Anmeld

16. april 2011

Mor til Ella

Har meget svært ved at tro det, MEN hvis det er sandt er det da lige så skrækkeligt som hvis det havde været en vilken som helst anden pige.

HVIS det ikke er sandt, skulle hun have skamme sig, for det er et rygte der ikke er sådan at slippe da folk altid vil have sin tvivl.

OG til sidst synes jeg Amalies mor skulle lade være med at leve sit liv gennem amalie, synes hun er 1000 gange for meget. Synes faktisk at Amalie er sød på hendes særlige måde Og at hendes mor er røv træls at hører og se på.

Ved sku ikke synes altid der står en masse om det par

Anmeld

16. april 2011

slettet_7530

Jeg hæftede mig ved at Lotte tog Amalie med på en miniferie kun de to for at tale med hende om ægteskabet med Peter nu også var det rigtige, så mon ikke der har været noget om noget, bare en tanke fra mig

Anmeld

16. april 2011

Maalene

Lollo1987 skriver:

Har meget svært ved at tro det, MEN hvis det er sandt er det da lige så skrækkeligt som hvis det havde været en vilken som helst anden pige.

HVIS det ikke er sandt, skulle hun have skamme sig, for det er et rygte der ikke er sådan at slippe da folk altid vil have sin tvivl.

OG til sidst synes jeg Amalies mor skulle lade være med at leve sit liv gennem amalie, synes hun er 1000 gange for meget. Synes faktisk at Amalie er sød på hendes særlige måde Og at hendes mor er røv træls at hører og se på.

Ved sku ikke synes altid der står en masse om det par

Ja, uanset hvad der er sket i denne sag - så er det DYBT forfærdeligt... Håber bare sandheden kommer frem, så Peter enten kan blive 100% renset eller få sin straf... Selvom folk altid vil have sine tvivl, hvis han er uskyldig...

Ja, synes virkelig også Lotte er for meget - især når man har set Amalies verden, nogle af de ting Lotte gør virker bare SÅ falske... Tror hun er pisse misundelig på Peter, fordi Amalie elsker ham så højt - hun kan slet ikke have, at hun skal være 3. hjul...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.