Peter har banket Amalie i nat iflg. ekstrabladet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

grinny

Ja, det er DYBT forfærdeligt at tænke på...

Bare det, at hun ligefrem smiler til kameraerne

Som om hun fryder sig over, at Peter er blevet anklaget...

Fy for den lede

Tror hun har været såret over, at han ikke ville have hende tilbage, når hun tager ud og rejse - og så i frustration over det har anklaget ham for alt det her...

Men hvor er det bare KLAMT hvis det er falske anklager Amalie og Lotte har gang i

Det tror jeg også - og hvis en datter fortæller sin mor man er blevet voldtaget vil man som mor jo tro på sin datter, ville man ikke? Nok derfor den er kørt så langt ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

mamax3

grinny skriver:

Ja det har man! Derfor jeg heller ikke forstår hvordan hun kan holde "masken" hvis det er sandt

Nej gør jeg sku heller ikke... 

Håber virkelig du er ok... Hvis du har brug for at snakke så skriv til mig privat.

Anmeld

16. april 2011

grinny

mamax3 skriver:

Håber virkelig du er ok... Hvis du har brug for at snakke så skriv til mig privat.

Jeg er helt okay, det er mange år siden og med tiden indser man at det var dem der havde et problem og ikke mig.

Anmeld

16. april 2011

grinny

mamax3 skriver:

Men tak

Anmeld

16. april 2011

Maalene

grinny skriver:

Det tror jeg også - og hvis en datter fortæller sin mor man er blevet voldtaget vil man som mor jo tro på sin datter, ville man ikke? Nok derfor den er kørt så langt ud

Ja, selvfølgelig tror man på sin datter...

Tror hun har været fuld og såret, og så har hun sagt det i afmagt, eller hvad man skal sige... Føj

Peter har været på politistationen, hvor de har sendt ham hjem igen, da de ikke har fået nogen anmeldelse af vold på ham, og det ville man da synes de skulle have nu, hvis det er sket i nat....

Anmeld

16. april 2011

grinny

Maalene skriver:

Ja, selvfølgelig tror man på sin datter...

Tror hun har været fuld og såret, og så har hun sagt det i afmagt, eller hvad man skal sige... Føj

Peter har været på politistationen, hvor de har sendt ham hjem igen, da de ikke har fået nogen anmeldelse af vold på ham, og det ville man da synes de skulle have nu, hvis det er sket i nat....

Ja det tror jeg nemlig også hun har gjort.

Læste et sted at Peter sagde de bare kunne smide jounal og politirapport ud til offenlighed fordi han vidste at der ikke ville stå noget i dem - det tror jeg ikke kan ville sige hvis han have gjort det

Anmeld

16. april 2011

Diana...

Maalene skriver:

Ja, det er DYBT forfærdeligt at tænke på...

Bare det, at hun ligefrem smiler til kameraerne

Som om hun fryder sig over, at Peter er blevet anklaget...

Fy for den lede

Tror hun har været såret over, at han ikke ville have hende tilbage, når hun tager ud og rejse - og så i frustration over det har anklaget ham for alt det her...

Men hvor er det bare KLAMT hvis det er falske anklager Amalie og Lotte har gang i

Jeg har lige søgt venskab med hende på FB for at se hvad hun skriver. Hun skriver at hun lige havde sagt numsegas til Amalie inde de steg ud af bilen for at få hende til at smile og det virket. 

Anmeld

16. april 2011

Frk.Nissen

Jeg forstår slet ikke det forhold de har! Og slet ikke Lotte og Amalie. Hun er mors lille pige  Hun er fandeme snart 20år. Det er nu hun skal til, at blive vosken!!Hun vil så gerne live en voske liv! Det gør man ikke ved at lyve sig til opmærksomhed!! Hun tror hun kan få alt. NEJ, det kan man ikke altid!! Jeg er ved at brække mig over de 3 mennesker !!! FØJ!!

Fatter ikke hvordan de to, ALTID smiler og er så glade.

Anmeld

16. april 2011

grinny

Diana... skriver:

Jeg har lige søgt venskab med hende på FB for at se hvad hun skriver. Hun skriver at hun lige havde sagt numsegas til Amalie inde de steg ud af bilen for at få hende til at smile og det virket. 

Det er da godt at de kan joke sig igennem denne hårde tid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.