Peter har banket Amalie i nat iflg. ekstrabladet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

Maalene

StephanieJ skriver:

Og Charlotte ligger en masse link om "episoden i nat" på hendes væg, undrer mig og tænker - hvis det er sandt, burde man så ikke være der for sin datter og ikke lade hende være alene????

Ja jeg ville nok også have travlt med noget andet end plabre løs om det på facebook.... Helt ærligt altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

mamax3

Maalene skriver:

Ja nemlig, kan slet heller ikke se nogle mærker på hende, og vil ikke mene sådan nogle mærker ville forsvinde så hurtigt...

Jeg har fået tæsk af en x og NEJ mærkerne forsvinder ikke så hurtigt.

Anmeld

16. april 2011

Diana...

StephanieJ skriver:

Og Charlotte ligger en masse link om "episoden i nat" på hendes væg, undrer mig og tænker - hvis det er sandt, burde man så ikke være der for sin datter og ikke lade hende være alene????

Hvad er det for en væg? På FB? 

Anmeld

16. april 2011

Maalene

mamax3 skriver:

Det er jeg ked af at høre

Og det tyder jo bare endnu mere på, at det hele nok ikke passer...

Anmeld

16. april 2011

mamax3

Maalene skriver:

Det er jeg ked af at høre

Og det tyder jo bare endnu mere på, at det hele nok ikke passer...

er heldigvig kommet over det... men jeg havde mærker i ugevis. Et blåt mærke forsvinder jo heller ik fra den ene dag til den anden... 

Anmeld

16. april 2011

grinny

mamax3 skriver:

Giver dig fuldstændig ret. 

Jeg er blevet voldtaget og mine mærker forsvandt først 14 dage efter og jeg ville SLET ikke være i stand til at smile til et kamera bagefter!

Hvis denne historie ikke er sand, hvilket jeg ikke tror den er, gør hun grin med alle der har prøvet det! 

Anmeld

16. april 2011

Maalene

mamax3 skriver:

er heldigvig kommet over det... men jeg havde mærker i ugevis. Et blåt mærke forsvinder jo heller ik fra den ene dag til den anden... 

Godt at høre

Nej, de gør de nemlig ikke...

Hvor er det forfærdeligt, hvis det er falske anklager  

Anmeld

16. april 2011

mamax3

grinny skriver:

Jeg er blevet voldtaget og mine mærker forsvandt først 14 dage efter og jeg ville SLET ikke være i stand til at smile til et kamera bagefter!

Hvis denne historie ikke er sand, hvilket jeg ikke tror den er, gør hun grin med alle der har prøvet det! 

Har desværre os selv været der... m både voldtægt og tæsk... og NEJ smile har man meget svært ved... 

Anmeld

16. april 2011

Maalene

grinny skriver:

Ja, det er DYBT forfærdeligt at tænke på...

Bare det, at hun ligefrem smiler til kameraerne

Som om hun fryder sig over, at Peter er blevet anklaget...

Fy for den lede

Tror hun har været såret over, at han ikke ville have hende tilbage, når hun tager ud og rejse - og så i frustration over det har anklaget ham for alt det her...

Men hvor er det bare KLAMT hvis det er falske anklager Amalie og Lotte har gang i

Anmeld

16. april 2011

grinny

mamax3 skriver:

Har desværre os selv været der... m både voldtægt og tæsk... og NEJ smile har man meget svært ved... 

Ja det har man! Derfor jeg heller ikke forstår hvordan hun kan holde "masken" hvis det er sandt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.