Peter har banket Amalie i nat iflg. ekstrabladet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

Maalene

LAURAS MOR skriver:

Ja jeg tror efterhånden også mere på din version..

Men frygteligt hvis hun har overdrevet sådan så, eller også er det  er medierne der fylder på historien..

men sandheden kommer nok frem på et tidspunkt..

Ja, lad os håbe på, at sandheden kommer frem

Men Peter har udtalt til MSN, at han er uvenner med Lotte og derfor er blevet beskyldt for alt det...

http://msndk.starlounge.com/index.cfm?objectid=115232

Men nu må vi se hvad sagen ender ud i...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

grinny

Maggieh skriver:

Jeg tror ikke på det..

Haha, kort og godt! Lige mine ord 

Anmeld

16. april 2011

Mor til Mike

Maalene skriver:

Hmm, ved ærlig talt snart ikke hvad jeg skal tro

http://ekstrabladet.dk/112/article1538940.ece

Det alt for opblæst .. det er en PR stunt 100%. Hvorfor blive gift, og 40 dage efter ender forholdet i vold og skilsmisse? Synes det er latterligt. De har blæst det for meget op denne gang.

Anmeld

16. april 2011

Maalene

StephanieJ skriver:

Er lidt på herrens mark, men der kommer vel sandheder frem en dag!

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/Graedende%20Peter%20Det%20er%20loegn%20det%20hele.aspx

Ja, lad os håbe sandheden sejrer - jeg ved heller ikke hvad jeg skal tro længere...

Anmeld

16. april 2011

Magsen

grinny skriver:

Haha, kort og godt! Lige mine ord 

hehehe 

Anmeld

16. april 2011

Maalene

Misselbek skriver:

Det alt for opblæst .. det er en PR stunt 100%. Hvorfor blive gift, og 40 dage efter ender forholdet i vold og skilsmisse? Synes det er latterligt. De har blæst det for meget op denne gang.

Ja, altså det virker utrolig planlagt og opsat det hele - men de billeder af Amalie der er blevet taget nu her, synes jeg tyder på, at det ikke er sket...

Anmeld

16. april 2011

mamax3

Maalene skriver:

Ja, men tænker lidt hvornår hun skulle have gjort det?

Hvis hun er kommet lige fra sygehuset og hjem... Men aner det ikke, synes bare slet ikke hun ligner en der har fået tæsk...

har lige forstørret billederne MEGET op og der er ingen tegn på mishandling altså mærker osv... hun sku jo os ha på halsen

Anmeld

16. april 2011

Frk.Nissen

Tror ikke på det!! For i sidste uge, skrev SE&HØR om Peters vold mod Amalie, og i onsdags, var de begge tog i Go'morgen Dk, hvor de begge sad og sagde, at det ikke passede, og at Peter var så kærlig!! Amalie sagde flere gange, at Peter ALDRIG havde gjort hende noget ondt!
De to vil gøre ALT for at få opmærksomhed!!

Hvad bliver det næste gang!? Hm!

Anmeld

16. april 2011

Steph_Laurits

Maalene skriver:

Ja, lad os håbe sandheden sejrer - jeg ved heller ikke hvad jeg skal tro længere...

Og Charlotte ligger en masse link om "episoden i nat" på hendes væg, undrer mig og tænker - hvis det er sandt, burde man så ikke være der for sin datter og ikke lade hende være alene????

Anmeld

16. april 2011

Maalene

mamax3 skriver:

har lige forstørret billederne MEGET op og der er ingen tegn på mishandling altså mærker osv... hun sku jo os ha på halsen

Ja nemlig, kan slet heller ikke se nogle mærker på hende, og vil ikke mene sådan nogle mærker ville forsvinde så hurtigt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.