Peter har banket Amalie i nat iflg. ekstrabladet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

Guldet

Maalene skriver:

Ja, men tænker lidt hvornår hun skulle have gjort det?

Hvis hun er kommet lige fra sygehuset og hjem... Men aner det ikke, synes bare slet ikke hun ligner en der har fået tæsk...

synes det virker mere og mere underligt.. og hvorfor smiler hun på billedet.. burde hun ik se trist eller kigge væk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

grinny

Maalene skriver:

Tænker jeg også lidt, hvis han nu har "holdt hende fast" for at snakke med hende, kan der jo godt være røde mærker på hendes arme - uden at der har været noget voldeligt over det...

Men man skal jo aldrig sige aldrig

Nej det er rigtig, men skal aldrig sig aldrig - men man skal også bare kunne sortere i det man læser 

Anmeld

16. april 2011

Diana...

Maalene skriver:

Ja, det er lagt ind på Se og Hør her 13.27:

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/Amalie%20Her%20er%20hun.aspx

Hmm ja sådan mener jeg jo så ikke man ser ud efter sådan en omgang  Hun smiler jo lige frem. 

Anmeld

16. april 2011

Vial

LAURAS MOR skriver:

synes det virker mere og mere underligt.. og hvorfor smiler hun på billedet.. burde hun ik se trist eller kigge væk..

Fordi hun er så spejlblank, og hun holder fast i, at man skal smile, når der er kamera på. Det ligger nok på rygraden.

Hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg, at det handler om et halvvoldsomt skænderi/håndgemæng, som tit opstår, når man fuld møder hinanden i byen lige efter man har slået op over facebook.

Hvis han har stukket en finger op, så er det nok fordi, at de var enige om det. De har sikkert hygget lidt på madrassen og så er de blevet uvenner igen.. hvad ved jeg.

Anmeld

16. april 2011

Maalene

LAURAS MOR skriver:

Forstår heller ikke hun smiler, jeg ville da være dybt rystet og skræmt, hvis jeg var i hendes sted...

Anmeld

16. april 2011

Magsen

Jeg tror ikke på det..

Anmeld

16. april 2011

Maalene

Diana... skriver:

Hmm ja sådan mener jeg jo så ikke man ser ud efter sådan en omgang  Hun smiler jo lige frem. 

Ja, det gør hun nemlig - ville jeg da absolut ikke være i stand til, hvis jeg havde været udsat for det, som hun angiveligt er blevet udsat for

Anmeld

16. april 2011

Guldet

KaMa skriver:

Fordi hun er så spejlblank, og hun holder fast i, at man skal smile, når der er kamera på. Det ligger nok på rygraden.

Hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg, at det handler om et halvvoldsomt skænderi/håndgemæng, som tit opstår, når man fuld møder hinanden i byen lige efter man har slået op over facebook.

Hvis han har stukket en finger op, så er det nok fordi, at de var enige om det. De har sikkert hygget lidt på madrassen og så er de blevet uvenner igen.. hvad ved jeg.

Ja jeg tror efterhånden også mere på din version..

Men frygteligt hvis hun har overdrevet sådan så, eller også er det  er medierne der fylder på historien..

men sandheden kommer nok frem på et tidspunkt..

Anmeld

16. april 2011

Maalene

KaMa skriver:

Tror også der er tale om at håndgemæng, hvor Peter nok har holdt fast i hende, for at få hende til at blive og snakke...

Og ja det med seksuelle krænkelser kunne jeg også godt forestille mig, at de var enige om, hvis det er sket - men er bange for, at udstille den forkerte part i sagen...

Anmeld

16. april 2011

Steph_Laurits

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.