Peter har banket Amalie i nat iflg. ekstrabladet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Du kan sagtens have fuldstændig ret, han er MEGET manipulerende, men forstår bare ikke helt, at hun få timer inden har udtalt at hun elsker ham overalt på jorden, og at hun ville tage ham tilbage til hver en tid: http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/Amalie%20faa%20timer%20foer%20overfaldet%20Jeg%20elsker%20stadig%20Peter.aspx - Det modstrider lidt det Lotte har fortalt...

Og ham der fandt Amalie nævner heller ikke noget om, at hun har mærker eller noget efter et overfald, men for pokker altså...

Det er DYBT forfærdeligt, hvis han virkelig har gjort det, men for søren altså, hvis det ikke passer  Ej, synes det er så skrækkeligt det hele...

Men det er jo ikke unormalt, at man hører det fra piger i voldelige forhold. De er så fanget i hele det spil, at de bare ikke kan komme ud af det, og føler sig fanget og manipuleret af manden. Man hører jo så meget om, at disse stakkels kvinder ikke vil indrømme, hvad det er der sker med dem. At de ikke en gang vil indrømme det overfor dem selv!

Altså jeg håber self. det ikke er sandt, også fordi det ville være frygteligt Amalie havde været udsat for det, men jeg tvivler bare på at det er 100% løgn :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Maalene

Gittemor09 skriver:

ja, den tanke har jeg netop også haft...

hvad nu hvis det er ham der taler sandt...

men der er så meget der taler imod hans udtalelse...

både dem der fandt hende skrigende, og politiet der har afhørt en der passer på amalies beskrivelse..!!

Dem der fandt hende skrigende, nævner ikke noget med hun har blå mærker eller andre former for mærker - blot at hun var iført en lille kjole og stod grådkvalt og skreg... Vil slet ikke forsvare Peter, men KAN jo være fordi han ikke vil være sammen med hende, når hun tager afsted, hun har i går udtalt, at hun elsker ham overalt på jorden, og at hun uden tøven ville tage ham tilbage... Stemmer jo ikke overens med Lottes udtalelser...

Faldte lige over dette klip inde på Se og Hør - godt nok fra den 15. februar, men synes bare ikke Peter virker voldelig på nogen måde, hvilket ellers kunne være en oplagt situation...

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/Arkiv/2011/02/web-tv%20Amalie%20og%20peter%20gaar%20amok.aspx

Men ved selvfølgelig ikke hvad der så er foregået, da de så er kommet hjem til dem selv

Anmeld

16. april 2011

Maalene

Secrets skriver:

Men det er jo ikke unormalt, at man hører det fra piger i voldelige forhold. De er så fanget i hele det spil, at de bare ikke kan komme ud af det, og føler sig fanget og manipuleret af manden. Man hører jo så meget om, at disse stakkels kvinder ikke vil indrømme, hvad det er der sker med dem. At de ikke en gang vil indrømme det overfor dem selv!

Altså jeg håber self. det ikke er sandt, også fordi det ville være frygteligt Amalie havde været udsat for det, men jeg tvivler bare på at det er 100% løgn :/

Jeg kan 100 % følge dig, men åhh - ved slet ikke hvad man skal tro... Uanset hvad der er sandt, så er det DYBT DYBT forfærdeligt...

Håber bare for alt i verden, at sandheden kommer frem

Anmeld

16. april 2011

LotteGabriella

Gittemor09 skriver:

ja, mon dog ikke der måske kommer en udtalelse fra dem i løbet af dagen idag eller imorgen...

og så måske fra politiet hvis hun melder det...

ja lige præcis...vi må være tålmodige og så vil sandheden sejre

Anmeld

16. april 2011

Gittemor09

LotteGabriella skriver:

ja lige præcis...vi må være tålmodige og så vil sandheden sejre

ja, der er ikke andet for..

selvom det er forfærdeligt hvis det er sket..

og sygt hvis det er løgn..!

Anmeld

16. april 2011

LotteGabriella

Gittemor09 skriver:

ja, der er ikke andet for..

selvom det er forfærdeligt hvis det er sket..

og sygt hvis det er løgn..!

helt enig...!!!!!!!!

Anmeld

16. april 2011

Diana...

Puha jeg synes godt nok det er lidt svært. Nu kender jeg en der kender dem som siger det hele er løgn men de ville jo nok heller ikke fortælle hende sandheden. 

Jeg ved sgu ikke hvad jeg skal tro. Jeg tror nok jeg tror på det for jeg håber ved gud ikke at der er nogen der er så syg i hoved at opdigte sådan en historie det kan jo ødelægge hele Peters liv. 

Men hvor er det dog synd for Amalie hvis det sket det jo dybt forfærdeligt og det skal ingen udsættes for og Peter har seriøst brug for hjælp også. 

Håber vi snart får sandheden at vide. 

Anmeld

16. april 2011

Steph_Laurits

Maalene skriver:

Dem der fandt hende skrigende, nævner ikke noget med hun har blå mærker eller andre former for mærker - blot at hun var iført en lille kjole og stod grådkvalt og skreg... Vil slet ikke forsvare Peter, men KAN jo være fordi han ikke vil være sammen med hende, når hun tager afsted, hun har i går udtalt, at hun elsker ham overalt på jorden, og at hun uden tøven ville tage ham tilbage... Stemmer jo ikke overens med Lottes udtalelser...

Faldte lige over dette klip inde på Se og Hør - godt nok fra den 15. februar, men synes bare ikke Peter virker voldelig på nogen måde, hvilket ellers kunne være en oplagt situation...

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/Arkiv/2011/02/web-tv%20Amalie%20og%20peter%20gaar%20amok.aspx

Men ved selvfølgelig ikke hvad der så er foregået, da de så er kommet hjem til dem selv

Nej ikke noget med blå mærker, men der er fundet røde mærker på arme og ben har de udtalt:

- "Den er ikke helt fin," siger hun, da hun kommer tilbage. Hun fortæller, der ligger en stor boxmadras dernede og penge spredt ud over det hele. Amalie har store røde mærker på armene og benene. Hun siger, at hun er blevet holdt dernede i flere timer.

Anmeld

16. april 2011

Maalene

Diana... skriver:

Puha jeg synes godt nok det er lidt svært. Nu kender jeg en der kender dem som siger det hele er løgn men de ville jo nok heller ikke fortælle hende sandheden. 

Jeg ved sgu ikke hvad jeg skal tro. Jeg tror nok jeg tror på det for jeg håber ved gud ikke at der er nogen der er så syg i hoved at opdigte sådan en historie det kan jo ødelægge hele Peters liv. 

Men hvor er det dog synd for Amalie hvis det sket det jo dybt forfærdeligt og det skal ingen udsættes for og Peter har seriøst brug for hjælp også. 

Håber vi snart får sandheden at vide. 

Har det nøjagtig ligesom dig - har virkelig svært ved at forestille mig Peter kunne finde på det, men for søren hvor håber jeg ikke at det ikke er sandt - det er næsten værre, selvom begge dele er DYBT forfærdelige

Anmeld

16. april 2011

Maalene

StephanieJ skriver:

Nej ikke noget med blå mærker, men der er fundet røde mærker på arme og ben har de udtalt:

- "Den er ikke helt fin," siger hun, da hun kommer tilbage. Hun fortæller, der ligger en stor boxmadras dernede og penge spredt ud over det hele. Amalie har store røde mærker på armene og benene. Hun siger, at hun er blevet holdt dernede i flere timer.

Uhh, det stod ikke der hvor jeg så hvad ham stylisten havde udtalt

Puhh, ja det tyder jo på, at Peter IKKE har rent mel i posen... Tror heller ikke sygehuset ville beholde hende i flere timer, hvis der ikke var tegn på noget...

Så mon ikke Peter har haft en form for psykisk nedbrud over bruddet, og det så DESVÆRRE DESVÆRRE DESVÆRRE er gået ud over Amalie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.