Peter har banket Amalie i nat iflg. ekstrabladet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Nu har ekstrabladet fået fat i Peter:

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1538996.ece

Hmm, det virker altså utrolig mystisk... Han lyder så oprigtig, og tror da heller ikke han ville udtale sig til medierne, hvis det var sandt....

Men hvor i alverden skulle mærkerne om halsen og alle de andre mærker hun har fået så komme fra?

Håber på det bedste for de forurettede parter og at sandheden kommer frem...

Men man kan jo også sige, at self. lyder han oprigtig! Manden har jo ikke lyst til at stå frem og sige: "Ja, jeg er et svin, og jeg har tæsket min kone". Hvis han er psykopat (den kliniske betegnelse, ikke den "populære" betegnelse), så undrer det mig ikke, at han udtaler sig sådan. Psykopater er jo fantastiske til at manipulere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

LotteGabriella

Gittemor09 skriver:

ja, og alligevel bliver man skide forvirret, for der er forskellige historier.. gid dog sandheden kom ordentlig frem...

ja...pyyha, tænk nu hvis han virkelig IKKE har gjort det??

Vi må bare vente til sandheden kommer frem

Anmeld

16. april 2011

eElak

Gittemor09 skriver:

ja, men det er sku synd for pigebarnet... de har jo intet privatliv haft, og så skal dette frem...

Præcis.. 

Hun har selv været skyld i at hun hidtil intet privatliv har haft - hun har jo eksponeret sig selv på det kraftigste... 
det kan man kun sige bider hende i røven nu...

Men ja - hun er sgu skæg alligevel og jeg føler virkelig med hende...  

Anmeld

16. april 2011

eElak

Men man kan jo også sige, at self. lyder han oprigtig! Manden har jo ikke lyst til at stå frem og sige: "Ja, jeg er et svin, og jeg har tæsket min kone". Hvis han er psykopat (den kliniske betegnelse, ikke den "populære" betegnelse), så undrer det mig ikke, at han udtaler sig sådan. Psykopater er jo fantastiske til at manipulere..

Præcis mine tanker omkring det.. 

Bare se tilbage på paradise! Selvom folk vidste at han havde en "paradise"kæreste, så ville pigerne alligevel være sammen med ham.. Vi så jo på skærmen at han er skidegod til at forføre og manipulere... og DERFOR vandt han jo også skidtet... 

Anmeld

16. april 2011

Gittemor09

LotteGabriella skriver:

ja...pyyha, tænk nu hvis han virkelig IKKE har gjort det??

Vi må bare vente til sandheden kommer frem

ja, den tanke har jeg netop også haft...

hvad nu hvis det er ham der taler sandt...

men der er så meget der taler imod hans udtalelse...

både dem der fandt hende skrigende, og politiet der har afhørt en der passer på amalies beskrivelse..!!

Anmeld

16. april 2011

Gittemor09

KaLee skriver:

Præcis.. 

Hun har selv været skyld i at hun hidtil intet privatliv har haft - hun har jo eksponeret sig selv på det kraftigste... 
det kan man kun sige bider hende i røven nu...

Men ja - hun er sgu skæg alligevel og jeg føler virkelig med hende...  

lige præcis...

ja, føler godt nok også med hende, og resten af hendes familie...

Anmeld

16. april 2011

LotteGabriella

Gittemor09 skriver:

ja, den tanke har jeg netop også haft...

hvad nu hvis det er ham der taler sandt...

men der er så meget der taler imod hans udtalelse...

både dem der fandt hende skrigende, og politiet der har afhørt en der passer på amalies beskrivelse..!!

ja, kan da ikke forestille mig at man ville iscenesætte sådan noget, for at få ham til at se skyldig ud...men de må jo kunne bekræfte/afkræfte det på skadestuen, tænker jeg

Anmeld

16. april 2011

Maalene

Secrets skriver:

Du kan sagtens have fuldstændig ret, han er MEGET manipulerende, men forstår bare ikke helt, at hun få timer inden har udtalt at hun elsker ham overalt på jorden, og at hun ville tage ham tilbage til hver en tid: http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/Amalie%20faa%20timer%20foer%20overfaldet%20Jeg%20elsker%20stadig%20Peter.aspx - Det modstrider lidt det Lotte har fortalt...

Og ham der fandt Amalie nævner heller ikke noget om, at hun har mærker eller noget efter et overfald, men for pokker altså...

Det er DYBT forfærdeligt, hvis han virkelig har gjort det, men for søren altså, hvis det ikke passer  Ej, synes det er så skrækkeligt det hele...

Anmeld

16. april 2011

Gittemor09

LotteGabriella skriver:

ja, kan da ikke forestille mig at man ville iscenesætte sådan noget, for at få ham til at se skyldig ud...men de må jo kunne bekræfte/afkræfte det på skadestuen, tænker jeg

ja, mon dog ikke der måske kommer en udtalelse fra dem i løbet af dagen idag eller imorgen...

og så måske fra politiet hvis hun melder det...

Anmeld

16. april 2011

Steph_Laurits

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.