Sofia skriver:
Min søn er kun 4 uger gammel og skal først døbes om to måneder, men hans navn synes jeg bare passer PERFEKT til ham - han er bare en lille Alfred!!
Jeg har ikke fortrudt det endnu, men en tanke strejfede mig igår... hmm, hvad nu hvis den lille prins kommer til at hedde Alfred, jeg gider ikke min søn skal hedde det samme som så sikkert bliver et modenavn og ja, jeg synes bare ikke han skal hedde det samme som prinsen så det virker som om vi har valgt navnet pga. det. - men mon dog de kalder ham Alfred.. kom bare lige til at tænke på det
Uha... Forstår dig så godt. Vi var allerede enige om Isabella for 5 år siden. Men blev kraftigt i tvivl, da vi fik af vide at vi ventede en pige. Vi synes at den nye prinsesse havde "ødelagt" det lidt for os.
Suk, og på det område kan jeg godt fortryde vores valg lidt. Men nu har vi bare holdt så meget af det navn i alle årene, så hun kan ikke hedde andet. Vi har nu både fundet et eventuelt pigenavn og eventuelt drengenavn til den næste. Så nu sidder vi bare og frygter at de tager dem begge to, de labaner!
Anmeld