Puha, jeg har simpelthen ikke nerver til det her..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

TineA

Noneother skriver:

Ja sagtens.  og ALT kan jo blendes. Så der er jo ingen der siger at han ikke får hvad han skal ha´af den grund.
Lillefyren skal jo nok lære at spise "rigtigt" før eller siden, så jeg ville ikke være bekymret der.

Mht. det din kæreste gjorde, så var det osse det helt rigtige. 
(Jeg har både taget 1.hjælp OG den færdselsrelaterede på de sidste 2 måneder. -dødkedeligt, men godt at kunne)

Nej, det er jo det. Men jeg tror bare vi må gøre grøden og mosen mere og mere grov med tiden og så bare fortsætte med blenderen lidt endnu Ja førstehjælp burde være en borgerpligt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

TineA

Fru'Rugaard skriver:

Ja, det kan sagtens være konsistensen- eller smagen. hvis vi får noget mad vi ikke kan lide, kan vi jo også godt få opkast fornemmelser
Hun blev 1 år i søndags

Tillykke med hende

Ja, måske han bare ikke rigtig kan lide kartofler!

Anmeld

29. marts 2011

TineA

dorthemus skriver:

Jo, men han reagerer mindst lige så meget over dit forskrækkede udtryk...han har brug for, at du bevarer roen og hjælper ham så han ikke også går i panik

Ja, jeg ved det   Jeg må styre mit "pylleri".. eller i hvert fald forsøge!

Anmeld

29. marts 2011

dorthemus

W.. skriver:

Jeg har det præcis som du skriver - alt skal være hjemmelavet og økologisk og han skal bare blive ved med at smage indtil han vil spise det! Det går nu også fint med grøden - det ryger ned med masser af hjemmelavet frugtmos - det er jo SKØNT! Men de grøntsager tager livet af mig (og ham?).

Jeg har en dårlig mani med at gøre tingene som man bør - følger alle reglerne og det er en sand plage! Jeg tjekker nærmest Sundhedsstyrelsens hjemmeside dagligt .. Suk! Men vi må jo bare prøve os frem og se hvad tiden bringer. I hvert fald beroliger det mig meget at høre, at vi ikke er de eneste der sidder med det her problem.

Tusinde tak for dine svar - det hjalp utroligt meget!

Velbekomme  Ja børn opfører sig aldrig som i bøgerne

Jeg plejer at sige til mig selv, at det er en overgang...en kort periode i løbet af deres forhåbentlig lange liv. Så herregud et par måneder fra eller til

Pøj pøj med det og god aften

Anmeld

29. marts 2011

Vial

W.. skriver:

Det må jeg simpelthen forsøge mig med. Jeg har blandet grøntsagerne med MME, men mosen var stadig ret tør i forhold til når det bliver blendet. Kan hun spise små hapsere uden problemer så? SP sagde, at vi godt kunne forsøge os med bondebrød snart, men dét tør jeg sgu da overhovedet ikke

Der SÅ mange børn, der har svært ved kartoffelmos.

Mine børn æder ALT. Bondebrød, grøntsagsstykker og får også hakket agurkestænger i sig - trods de ikke har en eneste tand endnu.

Kartoffelmos kan de dog godt reagere på. Det kan se ret dramatisk ud. Min måde er at fortynde mosen med vand eller mme. Så det er lidt mere kartoffelsuppe med grøntsagsstykker og kød i.

Anmeld

29. marts 2011

Fru'Rugaard

W.. skriver:

Tillykke med hende

Ja, måske han bare ikke rigtig kan lide kartofler!

Tak skal du have
Måske, men prøv i hvert fald en måneds tid

Anmeld

29. marts 2011

Noneother

W.. skriver:

Nej, det er jo det. Men jeg tror bare vi må gøre grøden og mosen mere og mere grov med tiden og så bare fortsætte med blenderen lidt endnu Ja førstehjælp burde være en borgerpligt!!

Jep. Det egentlig skræmmende hvor mange der ikke kan det. -TÆNK nu hvis der skete noget med ens lille pus. Det kan betyde forskellen på liv og død.

Anmeld

29. marts 2011

TineA

dorthemus skriver:

Velbekomme  Ja børn opfører sig aldrig som i bøgerne

Jeg plejer at sige til mig selv, at det er en overgang...en kort periode i løbet af deres forhåbentlig lange liv. Så herregud et par måneder fra eller til

Pøj pøj med det og god aften

1000 tak og i lige måde !

Anmeld

29. marts 2011

TineA

Noneother skriver:

Jep. Det egentlig skræmmende hvor mange der ikke kan det. -TÆNK nu hvis der skete noget med ens lille pus. Det kan betyde forskellen på liv og død.

Præcis! Jeg skal have opdateret mit snart!

Anmeld

29. marts 2011

TineA

Fru'Rugaard skriver:

Tak skal du have
Måske, men prøv i hvert fald en måneds tid

Ja, det må vi gøre!

Tusinde tak for hjælpen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.