W.. skriver:
Jeg tror ikke det ville trætte mig, men det er helt ok 
Han er 7 månder gammel på fredag. Så det er jo en rigtig god periode til at forsøge en masse ting.
SP nævnte også det med pesto og sovs og jeg har faktisk også oprettet en tråd herinde for en uges tid siden med spørgsmål præcis angående det!
Laver du så selv sovs og pesto fra bunden eller er det der du går på kompromis med dine principper? 
I dagligdagen gør jeg ikke, men hvis vi får gæster ja 
Jeg troede jeg skulle være sådan en rigtig økomor der lavede grød og mos fra bunden. Havde aldrig drømt om, at få et barn der har nægtet at spise...andet end mors mælk
Det har været en KAMP, at nå dertil hvor vi er nu. Runa har bare slet ikke været interesseret i mad som jeg troede alle børn var 
Jeg startede da hun var fire måneder men måtte give op efter et par uger. Holdt så en pause på et par måneder og vendte tilbage stille og roligt. Hun nægtede at spise de hundedyre, møglækre grødtyper som jeg købte, mens Nestlé, Semper, Hipp og Beauvais gled ned 
Til gengæld ville hun spise min frugtgrød som jeg har eksperimenteret meget med...gudskelov!! Den får hun hver dag og i perioder kommer den også på mosen og i den mad vi spiser om aftenen.
Nu er hun som sagt 10 måneder og selvom jeg er nået rigtig langt med hende, så nægter hun stadigvæk at spise brød, frugt skåret i stykker, grøntsager o.lign. Hun kigger på det som om jeg har serveret en hundelort for hende
Men hun spiser nu øllebrød og havregrød med frugt og kanel og så spiser hun alm. mad...men ikke så meget ad gangen. Jeg har fundet noget lækkert færdigmad fra Hipp, der smager, dufter og ligner "rigtig mad og den får hun også, nogle gange alene eller blandet i min mad.
Nu er hun startet i vuggestue og jeg har forklaret dem hvordan det er med hende...de må ihvertfald ikke presse hende!!
Undskyld den lange smøre, men tror egentlig bare jeg vil sige til dig, at du skal lytte mindre til hvad man skal/bør og se lidt mere på hvad din dreng vil/kan...børn udvikles i forskelligt tempi