W.. skriver:
Det må jeg simpelthen forsøge mig med. Jeg har blandet grøntsagerne med MME, men mosen var stadig ret tør i forhold til når det bliver blendet. Kan hun spise små hapsere uden problemer så? SP sagde, at vi godt kunne forsøge os med bondebrød snart, men dét tør jeg sgu da overhovedet ikke 
Nej det kan hun ikke...hun spiser intet selv, kun skemad...men det er en længere snak som jeg ikke vil trætte dig med 
Jeg har måttet revurdere meget herhjemme og går meget på kompromis med mine principper. Jeg laver al slags sovs til hende; bearnaise, brun, persille, hollandaise..you name it
Og så skal man ikke være så bange for, at tilsætte moderate mængder krydderier. Jeg tilsætter f.eks. ofte lidt hvidløg eller pesto i kartoffelmosen. Børn kan godt lide mad der smager og det gør også overgangen til den mad, resten af familien spiser, nemmere 
Nu ved jeg ikke hvor gammel dit barn er, men jeg læste et sted at børn i alderen ca. 7-8 måneder er meget motiverede for at smage forskellige ting så man kan bare eksperimentere 
Anmeld