Puha, jeg har simpelthen ikke nerver til det her..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Ja, jeg er blevet velsignet med børn, der spiser ALT. Det eneste som ikke er et hit er øllebrød. Alt andet spiser de. (tvillinger på 7½ mdr)

Øllebrød var heller ikke et hit her...holdt laaaang pause og nu spiser hun det med frugtmos hver morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Vial

dorthemus skriver:

Øllebrød var heller ikke et hit her...holdt laaaang pause og nu spiser hun det med frugtmos hver morgen

Prøvede det igen forleden dag, og de var mildest talt rystede over serveringen. Dvs. Viola åd det selvfølgelig ;-)

Anmeld

29. marts 2011

Vial

W.. skriver:

Vi er SÅ anonyme, det er faktisk rart, synes jeg Ja, min mor købte den af din veninde, da de bor mere eller mindre ved siden af hinanden

Ja, jeg er glad for mit nye hemmelige liv på baby.dk.. haha.

Håber du er glad for huen så. Det var jeg Synes de var så fine.

Anmeld

29. marts 2011

TineA

KaMa skriver:

Ja, jeg er glad for mit nye hemmelige liv på baby.dk.. haha.

Håber du er glad for huen så. Det var jeg Synes de var så fine.

Ja, det er dejligt at være lidt hemmelig - gider bare ikke at være et google-offer Det er også derfor jeg ikke magter det dersens Facebook

Nå, men ja.. Huen er så fin, men den unge mand vil sgu ikke have den på! Han går helt i baglås, øv ..

Anmeld

29. marts 2011

Corn

W.. skriver:

Og du kan sagtens være rolig mens han "kløjes"?

Jeg går nemlig i panik!!

Jeg har tre drenge der er fantastiske til at "klare den selv" ved hjælp af reflekser osv... Så jeg har ikke rigtig haft pulsen oppe endnu...

Faren har derimod hver gang

Anmeld

29. marts 2011

TineA

Macaab skriver:

Jeg har tre drenge der er fantastiske til at "klare den selv" ved hjælp af reflekser osv... Så jeg har ikke rigtig haft pulsen oppe endnu...

Faren har derimod hver gang

Her er det lige omvendt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.