W.. skriver:
Ja, jeg tror du har meget ret
Jeg forsøgte på det den anden dag, bare omvendt - altså moste jeg kartoflen og havde blendede grøntsager i fryseren, som jeg havde lavet på forhånd. Det endte med det samme som i dag
Så jeg må prøve at blende kartoflen og mose resten ..
Men nu skriver du, at din datter var klar til rugbrød da hun var 7 mdr. Jeg ville aldrig turde udsætte ham for et stykke rugbød nu, da han ville blive kvalt på stedet!
Hvis han bliver SÅ kvalt, så er det simpelthen fordi at stykkerne er for store, eller fordi at han får en for stor mundfuld- min datter kunne også godt få det i den gale hals, men hun kan selv få det op igen, så det rører mig slet ikke, hvis hun sidder og hoster lidt, så siger jeg bare "Uhhha". Men, min datter har heller aldrig haft problemer med at smage noget nyt, eller "tygge" det.
Den dag idag, spiser hun boller, skorper, rundstykker osv. hun kan også sagtens spise klappe sammen madder- og hun har altså kun 2 tænder.
Hvis i ikke prøver at give ham det, så lærer han det jo aldrig, og når han skal have hapsere, så give ham så små stykker at han kan bare kan sluge dem.
Anmeld