Nu er William igang med at få "grovere" grød og mos, da det skal være slut med det "nemme" mad. Så han har de sidste par dage fået hirsegrød til frokost (ikke et hit
) og her til aften skulle han så have kartoffel-broccoli og blomkålsmos med lidt oksekød i. Kødet blev blendet, da han overhovedet ikke kan "tygge" med siden gummer endnu.
Han får de første par skeer i munden og vender nærmest vrangen ud, da han smager på det og så får han det altså bare galt i halsen, (læs : bliver lilla i hovedet) så kæresten nærmest må finde sine førstehjælps-tricks frem.
Jeg går FULDSTÆNDIG i baglås og løber rundt for at finde tlf'en for at ringe 112. Han får hostet det op med hjælp fra min kæreste der får ham op af stolen og får "klappet" luft i ham igen og er ikke påvirket af det bagefter. Det er moren her så til gengæld. Jeg rystede i ansgt i tre kvarter efter.
Jeg har most grøntsagerne ud til uigenkendelighed med en gaffel, men alligevel kommer det i den gale hals. Jeg er lige ved at kaste håndklædet i ringen og undersøge om der er nogle alternativer, hvilket der jo nok ikke rigtig er.
Er der nogle af Jer der har prøvet/oplever det samme eller hvad fa***n gør jeg forkert??
Tine
Anmeld