Skal jeg fjerne mine bryster? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg er anonym, og i har også mulighed for at være det

I dag kom den længe ventede dag, hvor jeg skulle til samtale hos en plastikkirurg på det offentlige sygehus vedrørende en brystreduktion, som jeg har ønsket mig i mange år. Efter at lægen havde fortalt mig, at jeg nok ville ende med en a-b skål, forklaret mig om risiko for ikke at kunne amme, infektion, lammelse, tab af brystvort osv, sagde hun til mig, at hun indstillede mig til en operation og hun ville sende mig en dato med posten. SHOCK! Jeg blev mere skræmt end glad, da hun godkendte mig Jeg er jo egentlig ret glad for mine bryster, især fordi min kæreste ELSKER dem! Men de forårsager rigtig meget ubehag i form af smerte og træhed i ryg og nakke. Jeg er så forvirret og så meget i tvivl lige nu. Derfor håber jeg, at i vil hjælpe mig. Jeg ved godt, at jeg skal lytte til mig selv osv, men jeg ved virkelig ikke? Jeg vil gerne hjælpes lidt af vejen hen imod den rigtige beslutning af jer. Smider 3 billeder ind af mig, 2 af mine rigtige bryster og 1 af nogle jeg har konstrueret meget hurtigt og grimt på photoshop.

Jeg har en ret bred overkrop, derfor er jeg også i tvivl om et lille bryst passer til min krop?

p.s. vær ærlige!

ja har stemt ja og det er af den årsag at jeg selv har mange rygproblemer og hvis jeg kunne afhjælpe det, ved at reducerer min bryststørelse så ville jeg gøre det.

min veninde har fået gjort som du overvejer og hendes er rigtig flotte. mm hensyn til amning, så er jeg sikker på at hun godt kan amme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Lou87

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg er anonym, og i har også mulighed for at være det

I dag kom den længe ventede dag, hvor jeg skulle til samtale hos en plastikkirurg på det offentlige sygehus vedrørende en brystreduktion, som jeg har ønsket mig i mange år. Efter at lægen havde fortalt mig, at jeg nok ville ende med en a-b skål, forklaret mig om risiko for ikke at kunne amme, infektion, lammelse, tab af brystvort osv, sagde hun til mig, at hun indstillede mig til en operation og hun ville sende mig en dato med posten. SHOCK! Jeg blev mere skræmt end glad, da hun godkendte mig Jeg er jo egentlig ret glad for mine bryster, især fordi min kæreste ELSKER dem! Men de forårsager rigtig meget ubehag i form af smerte og træhed i ryg og nakke. Jeg er så forvirret og så meget i tvivl lige nu. Derfor håber jeg, at i vil hjælpe mig. Jeg ved godt, at jeg skal lytte til mig selv osv, men jeg ved virkelig ikke? Jeg vil gerne hjælpes lidt af vejen hen imod den rigtige beslutning af jer. Smider 3 billeder ind af mig, 2 af mine rigtige bryster og 1 af nogle jeg har konstrueret meget hurtigt og grimt på photoshop.

Jeg har en ret bred overkrop, derfor er jeg også i tvivl om et lille bryst passer til min krop?

p.s. vær ærlige!

Har stemt ja..
Men tænker om ikk man kan få en slags "løft" i stedet ??
For kan godt følge dig i det måske kan se dumt ud med en lilla skål til en bred overkrop..
Men self hvis du døjer med smerter hver dag så tror jeg at jeg ville springe ud i det med det samme! Hellere en lidt mindre barm end smerter hver dag.

Anmeld

21. marts 2011

Aves.

De skal jo informere dig om alle de ricisi der kan være...jeg fik det samme af vide...dog skal jeg ikke have flere børn og ellers havde jeg ventet da de så kunne blive lange igen..men det er jo størrelsen der er dit problem...jeg ville gøre det.

Jeg har ikke mistet følelse i mine...de lignede meget dine dog uden så meget fylde i...jeg er gået fra en laaaaaang 75E til en der bare sidder flot...og det er virkelig rart, jeg føler mig så meget mere kvindelig.

Anmeld

21. marts 2011

Aves.

Lou87 skriver:

Har stemt ja..
Men tænker om ikk man kan få en slags "løft" i stedet ??
For kan godt følge dig i det måske kan se dumt ud med en lilla skål til en bred overkrop..
Men self hvis du døjer med smerter hver dag så tror jeg at jeg ville springe ud i det med det samme! Hellere en lidt mindre barm end smerter hver dag.

Løft alene kan du ikke få af det off. da det er kosmetisk kun. Mener at man plejer at lave en c-skål efter reduktion.

Anmeld

21. marts 2011

dukke

jeg har stemt nej. Men det jo helt op til dig selv, jeg synes ikke det er fordi du ha grimme bryster og jeg tror ikke det vil være pænt til dig med små bryster knus Charlotto

Anmeld

21. marts 2011

Anonym

Jeg har stemt nej.. Jeg tænker at du skal vente til efter du har fået børn.. Min søster havde en F/G- skål inden hun blev gravid, og var meget ked af str. dels pga-smerter, men også kosmetisk.. Efter hun har fået børn er de skrumpet ind til en D-skål..-dog med en del løst hud, så hun påtænker et løft, men nu er hun rigtig glad for str.
Hvis du også er glad for størrelsen på dine bryster nu, tror jeg du vil blive rigtig ked af en A/B-skål..
Men, når alt kommer til alt, er det jo dig selv der skal tage beslutningen.. Held og lykke

Anmeld

21. marts 2011

Anonym

Ikke ts:

Jeg har også store bryster. Minder faktisk lidt om dine. Jeg har altid ønsket at de var mindre. Bare sådan så de ikke hang så meget. Jo større de er jo mere hænger de jo også fordi de ikke sidder og stritter flot op

Men mit problem er, at jeg faktisk tror jeg ville være ked af at få mindre bryster forstået på den måde at selve størrelsen er fin når de bare sidder i en god bh. Var de mindre tror jeg hurtigt at jeg ville føle af der manglede noget.

Så for mig er det når jeg er uden bh at jeg synes jeg ligner noget der er løgn. Så hvis jeg skulle have noget skulle det være sådan så de blev "hejset" lidt. Men tror nu aldrig det bliver relevant for mig. Skal først have nr 2 barn om et par år og så er jeg alligevel ved at være så "gl" at jeg sgu ikke tror jeg gider gøre det Men det har godt nok generet mig (ikke fysisk kun kosmetisk) gennem hele mit liv, at have sådan nogle bryster det ikke lige var ønske bryster. Men samtidig tænker jeg på, at man jo bruger en masse penge på at få dem lavet lige så store som dem vi har (ja selvfølgelig med silikone så de ikke hænger) men altså størrelsesmæssigt.

Held og lykke med hvad du beslutter dig for.

Anmeld

21. marts 2011

Chamomile

Line&Liam skriver:

Jeg synes du skal gøre hvad DU inderst inde føler, ikke hvad du føler din kæreste ville være gladest for, hvis de giver dig smerter og ubehag, så ville JEG personligt få dem ordnet, jeg er sikker på du nok skal være mindst ligeså smuk med mindre bryster!

Jeg er helt enig.

Anmeld

21. marts 2011

Kamulla

hvorfor ville du kun få en a-b skål??? jeg ville få en c skål...  men ja ville gøre det... og det gør jeg også.. mit helbred frm for brysterne.. men nu er jeg heller ikke ret kraftig.. ret lille og smal med alt for stor barm.. 

Anmeld

21. marts 2011

Ryberg

Er der på nogen måde mulighed for at trådstarter vil snakke med mig igennem privat besked.. det er selvfølgelig stadig 100% anonymitet.. jeg har bare nogle spørgsmål som jeg ikke lige vil smide ud i det offentlige... ?

Jeg har i øvrigt stemt ja....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.