Ikke ts:
Jeg har også store bryster. Minder faktisk lidt om dine. Jeg har altid ønsket at de var mindre. Bare sådan så de ikke hang så meget. Jo større de er jo mere hænger de jo også fordi de ikke sidder og stritter flot op 
Men mit problem er, at jeg faktisk tror jeg ville være ked af at få mindre bryster forstået på den måde at selve størrelsen er fin når de bare sidder i en god bh. Var de mindre tror jeg hurtigt at jeg ville føle af der manglede noget.
Så for mig er det når jeg er uden bh at jeg synes jeg ligner noget der er løgn. Så hvis jeg skulle have noget skulle det være sådan så de blev "hejset" lidt. Men tror nu aldrig det bliver relevant for mig. Skal først have nr 2 barn om et par år og så er jeg alligevel ved at være så "gl" at jeg sgu ikke tror jeg gider gøre det
Men det har godt nok generet mig (ikke fysisk kun kosmetisk) gennem hele mit liv, at have sådan nogle bryster det ikke lige var ønske bryster. Men samtidig tænker jeg på, at man jo bruger en masse penge på at få dem lavet lige så store som dem vi har (ja selvfølgelig med silikone så de ikke hænger) men altså størrelsesmæssigt.
Held og lykke med hvad du beslutter dig for.
Anmeld