Hej piger. Jeg er anonym, og i har også mulighed for at være det 
I dag kom den længe ventede dag, hvor jeg skulle til samtale hos en plastikkirurg på det offentlige sygehus vedrørende en brystreduktion, som jeg har ønsket mig i mange år. Efter at lægen havde fortalt mig, at jeg nok ville ende med en a-b skål, forklaret mig om risiko for ikke at kunne amme, infektion, lammelse, tab af brystvort osv, sagde hun til mig, at hun indstillede mig til en operation og hun ville sende mig en dato med posten. SHOCK! Jeg blev mere skræmt end glad, da hun godkendte mig
Jeg er jo egentlig ret glad for mine bryster, især fordi min kæreste ELSKER dem! Men de forårsager rigtig meget ubehag i form af smerte og træhed i ryg og nakke. Jeg er så forvirret og så meget i tvivl lige nu. Derfor håber jeg, at i vil hjælpe mig. Jeg ved godt, at jeg skal lytte til mig selv osv, men jeg ved virkelig ikke? Jeg vil gerne hjælpes lidt af vejen hen imod den rigtige beslutning af jer. Smider 3 billeder ind af mig, 2 af mine rigtige bryster og 1 af nogle jeg har konstrueret meget hurtigt og grimt på photoshop.
Jeg har en ret bred overkrop, derfor er jeg også i tvivl om et lille bryst passer til min krop? 
p.s. vær ærlige!
Anmeld