Skal jeg fjerne mine bryster? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal jeg få mine bryster reduceret?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

25.495 visninger
68 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg er anonym, og i har også mulighed for at være det

I dag kom den længe ventede dag, hvor jeg skulle til samtale hos en plastikkirurg på det offentlige sygehus vedrørende en brystreduktion, som jeg har ønsket mig i mange år. Efter at lægen havde fortalt mig, at jeg nok ville ende med en a-b skål, forklaret mig om risiko for ikke at kunne amme, infektion, lammelse, tab af brystvort osv, sagde hun til mig, at hun indstillede mig til en operation og hun ville sende mig en dato med posten. SHOCK! Jeg blev mere skræmt end glad, da hun godkendte mig Jeg er jo egentlig ret glad for mine bryster, især fordi min kæreste ELSKER dem! Men de forårsager rigtig meget ubehag i form af smerte og træhed i ryg og nakke. Jeg er så forvirret og så meget i tvivl lige nu. Derfor håber jeg, at i vil hjælpe mig. Jeg ved godt, at jeg skal lytte til mig selv osv, men jeg ved virkelig ikke? Jeg vil gerne hjælpes lidt af vejen hen imod den rigtige beslutning af jer. Smider 3 billeder ind af mig, 2 af mine rigtige bryster og 1 af nogle jeg har konstrueret meget hurtigt og grimt på photoshop.

Jeg har en ret bred overkrop, derfor er jeg også i tvivl om et lille bryst passer til min krop?

p.s. vær ærlige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Anonym trådstarter

Prøver lige med billederne igen..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. marts 2011

Miia90

der er ingen billed

Anmeld

21. marts 2011

Anonym trådstarter

Miia90 skriver:

der er ingen billed

sådan!

Anmeld

21. marts 2011

Anonym

IKKE TS

Ja Det ville jeg hvertfald hvis jeg fik chancen, mine ser ligesådan ud bare større, Og jeg Vil gerne og har ikk råd og lægen vil ikke sende henvising

Anmeld

21. marts 2011

Mor til Mike

Hvis det er så ubehadeligt for dig, synes jeg du skal have det gjort! kirugerne overdriver fordi det SKAL de gøre. det færdige resultat bliver du MEGET glad for, det er jeg sikker på. 

Arrene bliver næsten ikke til at se, og du vil mærke en stor forskel, en smertefri forskel! er SÅ sikker på din kæreste også vil elske dine bryster efter du får dem lavet

Held & lykke!

Anmeld

21. marts 2011

L-Mortil3

Jeg synes du skal gøre hvad DU inderst inde føler, ikke hvad du føler din kæreste ville være gladest for, hvis de giver dig smerter og ubehag, så ville JEG personligt få dem ordnet, jeg er sikker på du nok skal være mindst ligeså smuk med mindre bryster!

Anmeld

21. marts 2011

Anonym

IKKE TS

Jeg har svaret ja!

Om din kæreste elsker dem eller ej, havde jeg tænkt på mit eget velbefindende først og fremmest!

(Og der er mange som ikke kan amme, så den del ville jeg være ligeglad med Flaskebørn er ligeså gode som amme-børn. )

Held og lykke!!

Anmeld

21. marts 2011

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg er anonym, og i har også mulighed for at være det

I dag kom den længe ventede dag, hvor jeg skulle til samtale hos en plastikkirurg på det offentlige sygehus vedrørende en brystreduktion, som jeg har ønsket mig i mange år. Efter at lægen havde fortalt mig, at jeg nok ville ende med en a-b skål, forklaret mig om risiko for ikke at kunne amme, infektion, lammelse, tab af brystvort osv, sagde hun til mig, at hun indstillede mig til en operation og hun ville sende mig en dato med posten. SHOCK! Jeg blev mere skræmt end glad, da hun godkendte mig Jeg er jo egentlig ret glad for mine bryster, især fordi min kæreste ELSKER dem! Men de forårsager rigtig meget ubehag i form af smerte og træhed i ryg og nakke. Jeg er så forvirret og så meget i tvivl lige nu. Derfor håber jeg, at i vil hjælpe mig. Jeg ved godt, at jeg skal lytte til mig selv osv, men jeg ved virkelig ikke? Jeg vil gerne hjælpes lidt af vejen hen imod den rigtige beslutning af jer. Smider 3 billeder ind af mig, 2 af mine rigtige bryster og 1 af nogle jeg har konstrueret meget hurtigt og grimt på photoshop.

Jeg har en ret bred overkrop, derfor er jeg også i tvivl om et lille bryst passer til min krop?

p.s. vær ærlige!

Da jeg ikke selv har prøvet at have store bryster, synes jeg ikke jeg kan give et kvalifceret svar... Men kan sige så meget at jeg meget gerne vil have større bryster, når jeg har fået de børn jeg skal have.

Håber du får truffet den rigtige beslutning for dig.... 

Held og lykke med det.

Anmeld

21. marts 2011

Anonym trådstarter

Hmmm.. Vil det klæde min krop med små bryster?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.