Skal jeg fjerne mine bryster? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Christina.78

Anonym skriver:

Ikke ts:

Jeg har også store bryster. Minder faktisk lidt om dine. Jeg har altid ønsket at de var mindre. Bare sådan så de ikke hang så meget. Jo større de er jo mere hænger de jo også fordi de ikke sidder og stritter flot op

Men mit problem er, at jeg faktisk tror jeg ville være ked af at få mindre bryster forstået på den måde at selve størrelsen er fin når de bare sidder i en god bh. Var de mindre tror jeg hurtigt at jeg ville føle af der manglede noget.

Så for mig er det når jeg er uden bh at jeg synes jeg ligner noget der er løgn. Så hvis jeg skulle have noget skulle det være sådan så de blev "hejset" lidt. Men tror nu aldrig det bliver relevant for mig. Skal først have nr 2 barn om et par år og så er jeg alligevel ved at være så "gl" at jeg sgu ikke tror jeg gider gøre det Men det har godt nok generet mig (ikke fysisk kun kosmetisk) gennem hele mit liv, at have sådan nogle bryster det ikke lige var ønske bryster. Men samtidig tænker jeg på, at man jo bruger en masse penge på at få dem lavet lige så store som dem vi har (ja selvfølgelig med silikone så de ikke hænger) men altså størrelsesmæssigt.

Held og lykke med hvad du beslutter dig for.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Anonym

jeg havde helt klart gjort det, min mor fik gjordt det på samme grundlag som dig, for flere år siden og det er blivet så godt.

jeg har det også selv sådan, at de giver mig smerter, pga. størrelsen og hvis jeg havde haft mulighed for at få mindre, havde jeg klart også gjort det..

så mit svar er klart ja jeg syns du skal få det gjort.

de skal jo minde dig om risikoen, men det er jo ik noget som sker ret ofte..

Anmeld

24. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

Har du fundet ud af hvad du ville gøre

Anmeld

24. marts 2011

ModerNatur

Jeg har stemt nej..

Min bedste veninde havde en J-skål, og fik lavet en brystreduktion- og løft for 2 år siden.. Hun endte med at være sygemeldt i knap et år, fordi der opstod SÅ mange problemer.. Hun havde fået at vide at chancen for komplikationer var meget lille, men hun endte nu alligevel med betændelse, nogen VIRKELIG grimme ar og en "falsk" brystvorte fordi de jo flytter brystvorten, og hendes krop frastødte den så..

Idag er det helet pænt - i forhold til hvordan det har set ud, men det er stadig MEGET tydeligt at den ene brystvorte er falsk, og det ser ikk særlig godt ud Hun har det selv ekstremt dårligt omkring sine bryster, hun har INTET nedringet, for tænk nu hvis der var nogen der skulle få et glimt.. Hun går ikk i bikini og der gik lidt over 6 mdr. før hendes kæreste fik lov at se hende i andet end en T-shirt..

Jeg er ikke ude på at skræmme dig, men synes du har ret til at høre begge sider af historien.. Hvis min veninde havde vidst at det ku gå så galt havde hun ALDRIG gjort det - Trods smerter fra de store bryster..

Anmeld

24. marts 2011

Lunae

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg er anonym, og i har også mulighed for at være det

I dag kom den længe ventede dag, hvor jeg skulle til samtale hos en plastikkirurg på det offentlige sygehus vedrørende en brystreduktion, som jeg har ønsket mig i mange år. Efter at lægen havde fortalt mig, at jeg nok ville ende med en a-b skål, forklaret mig om risiko for ikke at kunne amme, infektion, lammelse, tab af brystvort osv, sagde hun til mig, at hun indstillede mig til en operation og hun ville sende mig en dato med posten. SHOCK! Jeg blev mere skræmt end glad, da hun godkendte mig Jeg er jo egentlig ret glad for mine bryster, især fordi min kæreste ELSKER dem! Men de forårsager rigtig meget ubehag i form af smerte og træhed i ryg og nakke. Jeg er så forvirret og så meget i tvivl lige nu. Derfor håber jeg, at i vil hjælpe mig. Jeg ved godt, at jeg skal lytte til mig selv osv, men jeg ved virkelig ikke? Jeg vil gerne hjælpes lidt af vejen hen imod den rigtige beslutning af jer. Smider 3 billeder ind af mig, 2 af mine rigtige bryster og 1 af nogle jeg har konstrueret meget hurtigt og grimt på photoshop.

Jeg har en ret bred overkrop, derfor er jeg også i tvivl om et lille bryst passer til min krop?

p.s. vær ærlige!

Hvis de er til gene for dig, så ville jeg helt sikkert gøre det! De skal jo oplyse dig om risikoen ved enhver operation, men det betyder jo ikke, at det sker!

Min mor fik en brystreduktion for ca 25 år siden og hun har aldrig haft gener! Det er 25 år siden og jeg er sikker på, at det er blevet meget bedre siden da hun har også kunnet amme og har stadig følelse i brystvorter osv!

En af mine bekendte har også fået det gjort og det er og med et fint resultat!

Må jeg spørge, hvorfor det skal være en a-b skål! Kunne man ikke forestille sig en c skål? Det ville da se mere naturligt ud!

Kram Lunae med en E skål og som også overvejer en reduktion!

Anmeld

24. marts 2011

bullerbassen

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg er anonym, og i har også mulighed for at være det

I dag kom den længe ventede dag, hvor jeg skulle til samtale hos en plastikkirurg på det offentlige sygehus vedrørende en brystreduktion, som jeg har ønsket mig i mange år. Efter at lægen havde fortalt mig, at jeg nok ville ende med en a-b skål, forklaret mig om risiko for ikke at kunne amme, infektion, lammelse, tab af brystvort osv, sagde hun til mig, at hun indstillede mig til en operation og hun ville sende mig en dato med posten. SHOCK! Jeg blev mere skræmt end glad, da hun godkendte mig Jeg er jo egentlig ret glad for mine bryster, især fordi min kæreste ELSKER dem! Men de forårsager rigtig meget ubehag i form af smerte og træhed i ryg og nakke. Jeg er så forvirret og så meget i tvivl lige nu. Derfor håber jeg, at i vil hjælpe mig. Jeg ved godt, at jeg skal lytte til mig selv osv, men jeg ved virkelig ikke? Jeg vil gerne hjælpes lidt af vejen hen imod den rigtige beslutning af jer. Smider 3 billeder ind af mig, 2 af mine rigtige bryster og 1 af nogle jeg har konstrueret meget hurtigt og grimt på photoshop.

Jeg har en ret bred overkrop, derfor er jeg også i tvivl om et lille bryst passer til min krop?

p.s. vær ærlige!

Hvis du er ked af dine bryster samt smerter, ville jeg KLART gøre det.

Taler af erfaring, fik mine reduceret for mange år siden.

Og det er en af de bedste beslutninger jeg har taget. Og er SUPER glad for resultatet. Jeg har sidenhen fået en dreng og ham kunne jeg godt amme. Ved godt nogen ikke kan men det kan i tilfælde lade sig gøre. Ikke at det er det der skal holde dig tilbage.

Jeg fik fjernet ca ½ delen af mine bryster & er SUPER glad for det. Ham der oprerede mig lavede den str der passede til mig.

Så kan kun sige GO GO - men det er kun DIG der kan træffe den beslutning.

Du er velkommen til at skrive PB hvis du mangler svar på evt spørgsmål, så skal jeg svare så godt jeg kan

Anmeld

25. marts 2011

Christina.78

bullerbassen skriver:

Hvis du er ked af dine bryster samt smerter, ville jeg KLART gøre det.

Taler af erfaring, fik mine reduceret for mange år siden.

Og det er en af de bedste beslutninger jeg har taget. Og er SUPER glad for resultatet. Jeg har sidenhen fået en dreng og ham kunne jeg godt amme. Ved godt nogen ikke kan men det kan i tilfælde lade sig gøre. Ikke at det er det der skal holde dig tilbage.

Jeg fik fjernet ca ½ delen af mine bryster & er SUPER glad for det. Ham der oprerede mig lavede den str der passede til mig.

Så kan kun sige GO GO - men det er kun DIG der kan træffe den beslutning.

Du er velkommen til at skrive PB hvis du mangler svar på evt spørgsmål, så skal jeg svare så godt jeg kan

Må man spørge hvem der lavede dine???

Gerne i privat besked

Anmeld

25. marts 2011

bullerbassen

Christina.78 skriver:

Må man spørge hvem der lavede dine???

Gerne i privat besked

Det kan du tro - svare lige når jeg kommer hjem fra arbejde.

Kan ikke huske hans navn , men han var super dygtig, selv sygeplejerskerne , der var på min stue roste hans flotte arbejde

Anmeld

25. marts 2011

serinasmor

du skal mærke efter .... hvad vil DU gerne?? kæresten skal jo nok være der uanset (hvis han ellers er værd at samle på)

jeg synes de er smukke ... men volder de mere bøvl end gavn så er det jo selvfølgelig HELT din beslutning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.