Jeg synes det er umuligt at vejlede dig, men ejg vil gerne dele mine tanker omkring bryster (og mig selv) med dig.
Jeg har 'altid' synes at mine bryster var for små. små og kedelige og maven blev bare så stor at se på når brysterne var små. Efterhånden som jeg blev ældre lærte jeg at acceptere mine bryster, men jeg var stadig langt fra tilfreds og ville stadig gerne have større bryster. nu har jeg fået et par børn, har fået små 'hængepatter' og for første gang i mit liv er jeg tilfreds! på trods af at de aldrig har været grimmere end de er nu. men de er så meget en del af MIG, at mit liv, min historie, mine graviditeter, mine amninger, min mand har fulgt deres udvikling, og jeg hviler meget mere i mig selv end jeg gjorde som helt ung. Når jeg idag kigger på modeller, slår det mig at de alle sammen har SMÅ bryster, at tøj sidder pænere på små bryster end på store bryster. (Det kan godt være at det ikke passer at det er sådan, men det er et udtryk for min ændrede verdensbillede, fra at kun store bryster var gode/flotte, til at nu kan jeg se det postitive i små bryster).
Overvej hvorfor du gerne vil have lavet brysterne om. Er det pga udseende? pga fysiske gener? pga idealer? hvilken grund 'fylder' mest? Hvordan synes du ideele bryster ser ud (uden at tænke i fysisk gener, eller tænke i risiko ved operation) hvor meget vil du risikere for at opnå det?
Jeg kan godt forstå at du er forvirret og skræmt! men tag din tid til at tage den RIGTIGE beslutningen, og lad være med at forhaste dig ind i at 'nu skal det være'. Det var måske også en muligehed at vente til EFTER du har fået børn, for så ved du mere om hvordan dine bryster ser ud efter amningen.
Anmeld