Skal jeg fjerne mine bryster? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg er anonym, og i har også mulighed for at være det

I dag kom den længe ventede dag, hvor jeg skulle til samtale hos en plastikkirurg på det offentlige sygehus vedrørende en brystreduktion, som jeg har ønsket mig i mange år. Efter at lægen havde fortalt mig, at jeg nok ville ende med en a-b skål, forklaret mig om risiko for ikke at kunne amme, infektion, lammelse, tab af brystvort osv, sagde hun til mig, at hun indstillede mig til en operation og hun ville sende mig en dato med posten. SHOCK! Jeg blev mere skræmt end glad, da hun godkendte mig Jeg er jo egentlig ret glad for mine bryster, især fordi min kæreste ELSKER dem! Men de forårsager rigtig meget ubehag i form af smerte og træhed i ryg og nakke. Jeg er så forvirret og så meget i tvivl lige nu. Derfor håber jeg, at i vil hjælpe mig. Jeg ved godt, at jeg skal lytte til mig selv osv, men jeg ved virkelig ikke? Jeg vil gerne hjælpes lidt af vejen hen imod den rigtige beslutning af jer. Smider 3 billeder ind af mig, 2 af mine rigtige bryster og 1 af nogle jeg har konstrueret meget hurtigt og grimt på photoshop.

Jeg har en ret bred overkrop, derfor er jeg også i tvivl om et lille bryst passer til min krop?

p.s. vær ærlige!

ikke ts

jeg syns du skal føle dit hjerte om du vel ha dem lavet eller ej..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

PsychedeliC

Anonym skriver:

Haha, hvor sødt!
Der er lidt fylde, ja - men de hænger satme, og jeg har ikke engang børn endnu!

Jeg tror nu at det er meget normalt men jeg kan sgu godt følge dig.! Er der ikke stor chance for at du ikke kan amme? Det synes jeg at jeg har læst et sted 

Anmeld

21. marts 2011

slettet_7530

Nu er jeg faktisk slet ikke til store bryster og er egentligt lidt ked af mine egne som dog er mindre end dine, og jeg ville kalrt få dem gjort mindre, tro mig din kæreste vil elske de nye mindre ligeså meget som dem du har nu

Anmeld

21. marts 2011

Anonym

Jeg synes det er umuligt at vejlede dig, men ejg vil gerne dele mine tanker omkring bryster (og mig selv) med dig.

Jeg har 'altid' synes at mine bryster var for små. små og kedelige og maven blev bare så stor at se på når brysterne var små. Efterhånden som jeg blev ældre lærte jeg at acceptere mine bryster, men jeg var stadig langt fra tilfreds og ville stadig gerne have større bryster. nu har jeg fået et par børn, har fået små 'hængepatter' og for første gang i mit liv er jeg tilfreds! på trods af at de aldrig har været grimmere end de er nu. men de er så meget en del af MIG, at mit liv, min historie, mine graviditeter, mine amninger, min mand har fulgt deres udvikling, og jeg hviler meget mere i mig selv end jeg gjorde som helt ung. Når jeg idag kigger på modeller, slår det mig at de alle sammen har SMÅ bryster, at tøj sidder pænere på små bryster end på store bryster. (Det kan godt være at det ikke passer at det er sådan, men det er et udtryk for min ændrede verdensbillede, fra at kun store bryster var gode/flotte, til at nu kan jeg se det postitive i små bryster).

Overvej hvorfor du gerne vil have lavet brysterne om. Er det pga udseende? pga fysiske gener? pga idealer? hvilken grund 'fylder' mest?  Hvordan synes du ideele bryster ser ud (uden at tænke i fysisk gener, eller tænke i risiko ved operation) hvor meget vil du risikere for at opnå det?

Jeg kan godt forstå at du er forvirret og skræmt! men tag din tid til at tage den RIGTIGE beslutningen, og lad være med at forhaste dig ind i at 'nu skal det være'. Det var måske også en muligehed at vente til EFTER du har fået børn, for så ved du mere om hvordan dine bryster ser ud efter amningen.

Anmeld

21. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Ja? Det er måske rigtigt

Jeg er 169 og vejer 64 i øjeblikket - MEN DET ER KUN MIDLERTIDIGT! Vejer normalt 59kg

Den højde vs. vægt er HELT normal! Nu havde jeg skrevet et svar og kommet til at klikke anonym, og så gik det væk igen og fuckede helt op, men prøver lige igen. Jeg er normalt 170 cm og vejer normalt 70 kg og bruger normalt en lille B. Nu siger jeg normalt, fordi jeg er gravid og vokser på alle leder og kanter Og har lige smidt et par fotos op så du kan se hvordan det ser ud, og jeg synes selv det er en pæn størrelse. Det ser måske ikke sådan ud lige på de billeder, men jeg er selv relativt bred for oven, så størrelsen behøver ikke være jordens undergang. Tror det vil være pænt, og du vil slippe for generne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. marts 2011

PsychedeliC

Jeg skrev ind til en brevkasse og det er også ham der har svaret mig som skal lave mine

http://www.q.dk/Brevkasser/Q-Kirurgen/2011-10-Lave-bryster-efter-ammestop.aspx (jeg hedder ikke Sandra, ved ikke hvorfor de har skrevet det.)

Anmeld

21. marts 2011

Isabella_mor

det ville jeg gøre hvis jeg havde ubehag ved at have store bryster...

Anmeld

21. marts 2011

signe.

nu bad du jo om ærlig mening... og hvis de generer dig synes jeg da helt klart du skal overveje det kraftigt, da det jo kan give gener i ryg osv.. men når det er sagt.. a-b skål? det er det jeg render rundt med, og de kan sommetider virke for små til min overkrop, selvom jeg ikke er vildt bred, men kan godt se lidt mærkeligt ud nogle gange, så jeg tror måske de vil være for små til dig.. kunne de forklarer hvorfor de ikke kunne reducerer til en c-d skål i stedet? jeg kender nemlig en som også fik denne operation(meget vellykket) og hun gik fra en f-g til en d skål...

Anmeld

21. marts 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Den højde vs. vægt er HELT normal! Nu havde jeg skrevet et svar og kommet til at klikke anonym, og så gik det væk igen og fuckede helt op, men prøver lige igen. Jeg er normalt 170 cm og vejer normalt 70 kg og bruger normalt en lille B. Nu siger jeg normalt, fordi jeg er gravid og vokser på alle leder og kanter Og har lige smidt et par fotos op så du kan se hvordan det ser ud, og jeg synes selv det er en pæn størrelse. Det ser måske ikke sådan ud lige på de billeder, men jeg er selv relativt bred for oven, så størrelsen behøver ikke være jordens undergang. Tror det vil være pænt, og du vil slippe for generne

Du er skideflot! Hvis man kunne være sikker på, at kroppen blev lige så velproportioneret som din, ville der nok ikke være nogen tvivl

p.s. lav det første billede til profilbillede, smukke dig!

Anmeld

21. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Du er skideflot! Hvis man kunne være sikker på, at kroppen blev lige så velproportioneret som din, ville der nok ikke være nogen tvivl

p.s. lav det første billede til profilbillede, smukke dig!

Tak hvor er du sød! Husk en god BH også kan gøre meget efter en operation (øh, ved egentlig ikke om du er trådstarter ).

Billedet er lidt gammelt, kunne ikke finde så mange hvor man kunne se brysterne, så vil ikke lige bruge det Men det er på samme vægt og højde som nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.