Skal jeg fjerne mine bryster? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

PsychedeliC

Det lyder som om du er glad for at have store bryster men de genere dig. Ved ikke om jeg har ret? Hvis det er tilfældet så kan det være at du skal have bryst løft samt implantager ind.

Men hvis det ikke er det, så synes jeg helt bestemt at du skal få gjort det . Jeg er sikker på du bliver glad for det når det er gjort og at du kan mærke forskel i hverdagen. Det er jo dit helbred der kommer i første række .

Jeg har nogle der minder om dine men mine er bare mere tomme i det. Jeg skal have lavet mine om 3-4 mdr. Jeg skrev med kirurgen om det og han skrev at jeg muligvis også skulle have et brystløft. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Anonym trådstarter

PsychedeliC skriver:

Det lyder som om du er glad for at have store bryster men de genere dig. Ved ikke om jeg har ret? Hvis det er tilfældet så kan det være at du skal have bryst løft samt implantager ind.

Men hvis det ikke er det, så synes jeg helt bestemt at du skal få gjort det . Jeg er sikker på du bliver glad for det når det er gjort og at du kan mærke forskel i hverdagen. Det er jo dit helbred der kommer i første række .

Jeg har nogle der minder om dine men mine er bare mere tomme i det. Jeg skal have lavet mine om 3-4 mdr. Jeg skrev med kirurgen om det og han skrev at jeg muligvis også skulle have et brystløft. 

Nejnej, jeg synes det er meget smukkere med et mindre bryst end et stort. Det er flottere til rigtig meget tøj osv. Så det bliver mine egne, skal bare finde ud af om de skal være store eller små

Skal du have implantater eller reduktion?

Anmeld

21. marts 2011

Munder

Hvor langt er du fra at få børn?

Hvis du skal have børn inden for de næste par år, ville jeg klart vente. Amning gør altså noget ved et bryst, og det ville være ærgerligt at de nyopererede bryster kommer gennem en graviditet og amning.

Hvis du snart overvejer at skulle have børn, ville jeg vente til bagefter....bare mit råd

Anmeld

21. marts 2011

PsychedeliC

Anonym skriver:

Nejnej, jeg synes det er meget smukkere med et mindre bryst end et stort. Det er flottere til rigtig meget tøj osv. Så det bliver mine egne, skal bare finde ud af om de skal være store eller små

Skal du have implantater eller reduktion?

Jeg vil gerne have implantater men jeg skal nok også have et brystløft på samme tid .. For de er meget tomme og rynkede. Min søn på snart 9 mdr sidder nogle gange og ruller huden på brysterne, lige som når folk laver en smøg i hånden  Du er heldig at du har fylde hehe

Anmeld

21. marts 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg er anonym, og i har også mulighed for at være det

I dag kom den længe ventede dag, hvor jeg skulle til samtale hos en plastikkirurg på det offentlige sygehus vedrørende en brystreduktion, som jeg har ønsket mig i mange år. Efter at lægen havde fortalt mig, at jeg nok ville ende med en a-b skål, forklaret mig om risiko for ikke at kunne amme, infektion, lammelse, tab af brystvort osv, sagde hun til mig, at hun indstillede mig til en operation og hun ville sende mig en dato med posten. SHOCK! Jeg blev mere skræmt end glad, da hun godkendte mig Jeg er jo egentlig ret glad for mine bryster, især fordi min kæreste ELSKER dem! Men de forårsager rigtig meget ubehag i form af smerte og træhed i ryg og nakke. Jeg er så forvirret og så meget i tvivl lige nu. Derfor håber jeg, at i vil hjælpe mig. Jeg ved godt, at jeg skal lytte til mig selv osv, men jeg ved virkelig ikke? Jeg vil gerne hjælpes lidt af vejen hen imod den rigtige beslutning af jer. Smider 3 billeder ind af mig, 2 af mine rigtige bryster og 1 af nogle jeg har konstrueret meget hurtigt og grimt på photoshop.

Jeg har en ret bred overkrop, derfor er jeg også i tvivl om et lille bryst passer til min krop?

p.s. vær ærlige!

Jeg har stemt ja.

Du skriver at det går ud over dit helbred, så det er slet ingen tvivl spørgsmål der. Din kæreste elsker nok dine bryster uanset hvad

Hvor høj er du, og hvad vejer du, for små bryster kan jo også være pæne selvom man er lidt bred ved skuldrene

Anmeld

21. marts 2011

anna-jonas

Det er en svær beslutning...............for du skriver jo, at du faktisk er glad for dine bryster, og at din kæreste lige så.

Det må da være muligt at operere dem bare lidt mindre...............en C-skål. Synes det lyder meget drastisk, at lægen siger at det bliver en A-B skål.

Det er jo et ret stort indgreb, og smertefuldt bagefter. Desuden får du ar under og op til brystvorterne.

Hmmmm..................Ærligt............jeg synes du har nydelige, store bryster. Måske skal du have en bh der støtter mere. Har du prøvet mærkerne Chantelle og marie jo?? De giver fantastisk støtte, og er hver en krone værd.

Anmeld

21. marts 2011

Anonym trådstarter

PsychedeliC skriver:

Jeg vil gerne have implantater men jeg skal nok også have et brystløft på samme tid .. For de er meget tomme og rynkede. Min søn på snart 9 mdr sidder nogle gange og ruller huden på brysterne, lige som når folk laver en smøg i hånden  Du er heldig at du har fylde hehe

Haha, hvor sødt!
Der er lidt fylde, ja - men de hænger satme, og jeg har ikke engang børn endnu!

Anmeld

21. marts 2011

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Jeg har stemt ja.

Du skriver at det går ud over dit helbred, så det er slet ingen tvivl spørgsmål der. Din kæreste elsker nok dine bryster uanset hvad

Hvor høj er du, og hvad vejer du, for små bryster kan jo også være pæne selvom man er lidt bred ved skuldrene

Ja? Det er måske rigtigt

Jeg er 169 og vejer 64 i øjeblikket - MEN DET ER KUN MIDLERTIDIGT! Vejer normalt 59kg

Anmeld

21. marts 2011

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Det er en svær beslutning...............for du skriver jo, at du faktisk er glad for dine bryster, og at din kæreste lige så.

Det må da være muligt at operere dem bare lidt mindre...............en C-skål. Synes det lyder meget drastisk, at lægen siger at det bliver en A-B skål.

Det er jo et ret stort indgreb, og smertefuldt bagefter. Desuden får du ar under og op til brystvorterne.

Hmmmm..................Ærligt............jeg synes du har nydelige, store bryster. Måske skal du have en bh der støtter mere. Har du prøvet mærkerne Chantelle og marie jo?? De giver fantastisk støtte, og er hver en krone værd.

Ja, ville også sige ja med det samme, hvis det var en C-skål. Men de skal kunne tage 500g af brysterne, hvis det offentlige skal betale.

Jeg har rigtig gode og skidedyre BH'er, har gået til fysio, massage, rygtræning osv - intet hjælper. :s

Anmeld

21. marts 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Ja? Det er måske rigtigt

Jeg er 169 og vejer 64 i øjeblikket - MEN DET ER KUN MIDLERTIDIGT! Vejer normalt 59kg

Så tror jeg slet ikke det vil se dumt ud !!!

Du har da en rigtig flot vægt kontra højde !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.