Skal jeg fjerne mine bryster? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Anonym

Jeg har stemt ja...

Det er vigtigt at du træffer den rette beslutning for DIG, der er jo desværre ingen fortrydelsesret... men at dømme efter billederne syntes jeg at den mindre barm ville være flot og ikke mindst smertefri...

I forhold til amning, blev der oplyst nogle "ods" i forhold til sansynligheden for at du ikke skulle kunne amme?

Du skal selvfølgelig tage "bivirkningerne" i betragtning og overveje hvorvidt det er nogle du ville kunne acceptere.

held og lykke hva´end du vælger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Anonym

KittyGirl skriver:

Er der på nogen måde mulighed for at trådstarter vil snakke med mig igennem privat besked.. det er selvfølgelig stadig 100% anonymitet.. jeg har bare nogle spørgsmål som jeg ikke lige vil smide ud i det offentlige... ?

Jeg har i øvrigt stemt ja....

ikke ts:

Men jeg tror ikke (er ikke sikker) på at man kan sende en privat besked og så stadigvæk være anonym?

Anmeld

21. marts 2011

Ryberg

Anonym skriver:

ikke ts:

Men jeg tror ikke (er ikke sikker) på at man kan sende en privat besked og så stadigvæk være anonym?

nu mente jeg, at hvis hun skrev til mig, ville jeg absolut ikke afsløre hendes identitet uanset hvad.... Det er det jeg mener med anonymitet

Anmeld

21. marts 2011

Anonym

KittyGirl skriver:

nu mente jeg, at hvis hun skrev til mig, ville jeg absolut ikke afsløre hendes identitet uanset hvad.... Det er det jeg mener med anonymitet

Ikke ts:

Ok på den måde

Anmeld

21. marts 2011

Lou87

Eva. skriver:

Løft alene kan du ikke få af det off. da det er kosmetisk kun. Mener at man plejer at lave en c-skål efter reduktion.

Okay - lød som et svar til mig ?
Det var nu ment som en mulighed til TS .. hihi..

Anmeld

21. marts 2011

Ansemusen

De ligner godt nok mine meget! Og jeg vil rigtig gerne have en brystreduktion og løft, når jeg har fået barn nr. to. Det er bedst kun at få gjort én gang i sit liv.

Men jeg synes egentlig, at dine bryster er ret flotte nu, selvom de er store og tunge! Blev faktisk lidt glad, fordi jeg tænker, at mine måske så ikke er så grimme som jeg går og forestiller mig. Nogen gange hjælper det, når man kan se 'sig selv' udefra

Jeg synes du skal gøre det du føler mest for og tage alle nuværende gener, risiko for bivirkninger/skader, tanke på om du vil føle dig lige så attraktiv, som med dine nuværende store bryster, som din kæreste elsker osv. osv. Tag alt med i betragtning og føl efter i maven!

Held og lykke uanset hvad du vælger - jeg glæder mig til at høre hvad du beslutter dig for

Anmeld

21. marts 2011

Aves.

Lou87 skriver:

Okay - lød som et svar til mig ?
Det var nu ment som en mulighed til TS .. hihi..

Ja og jeg fortæller dig bare at man ikke kan få et løft...det betaler det off. ikke...så det er ingen mulighed for nogen at få et løft betalt-.

Anmeld

21. marts 2011

Lou87

Eva. skriver:

Ja og jeg fortæller dig bare at man ikke kan få et løft...det betaler det off. ikke...så det er ingen mulighed for nogen at få et løft betalt-.

Hehe nå okay - godt så. jeg burde vidst gå i seng

Anmeld

21. marts 2011

Susan1978

Uden at have læst alle de svar du har fået, så vil jeg svare ud fra personlige erfaringer. Jeg er blevet bryst reduceret og det er det bedste jeg har gjort i hele mit liv. Jeg fik fjernet 500 gram på det ene og 560 gram på det andet. Du vil aldrig fortryde!! Skriv gerne pb hvis du evt vil vide mere :-)

Anmeld

21. marts 2011

Aves.

Lou87 skriver:

Hehe nå okay - godt så. jeg burde vidst gå i seng

hihi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.