Skal jeg fjerne mine bryster? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Bom

Jeg har stemt nej, og det er kun af en grund, og det er at jeg ville blive ked af det, hvis det var mig der fik foretaget sådan en operation, og så ikke ville kunne amme mit barn.. Jeg ved godt at det er "næsten" lige så sundt og være flaske barn, men der er bare noget specielt og hyggeligt over at amme sit barn.. (Synes jeg!!)..

Nu ved jeg hellere ikke hvor gammel du er, og om du har børn osv, men kunne du ikke vente til du havde fået de børn du gerne ville have?? Mine bryster har ihvertfald "taget skade" af graviditet og efterfølgende amning...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Mormilla

Jeg har os store bryster og hvis jeg fik muligheden for at få gjort dem lidt mindre så gjorde jeg det!!! Men gå efter hvad du føler og ikke andre!!!

Anmeld

21. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg er anonym, og i har også mulighed for at være det

I dag kom den længe ventede dag, hvor jeg skulle til samtale hos en plastikkirurg på det offentlige sygehus vedrørende en brystreduktion, som jeg har ønsket mig i mange år. Efter at lægen havde fortalt mig, at jeg nok ville ende med en a-b skål, forklaret mig om risiko for ikke at kunne amme, infektion, lammelse, tab af brystvort osv, sagde hun til mig, at hun indstillede mig til en operation og hun ville sende mig en dato med posten. SHOCK! Jeg blev mere skræmt end glad, da hun godkendte mig Jeg er jo egentlig ret glad for mine bryster, især fordi min kæreste ELSKER dem! Men de forårsager rigtig meget ubehag i form af smerte og træhed i ryg og nakke. Jeg er så forvirret og så meget i tvivl lige nu. Derfor håber jeg, at i vil hjælpe mig. Jeg ved godt, at jeg skal lytte til mig selv osv, men jeg ved virkelig ikke? Jeg vil gerne hjælpes lidt af vejen hen imod den rigtige beslutning af jer. Smider 3 billeder ind af mig, 2 af mine rigtige bryster og 1 af nogle jeg har konstrueret meget hurtigt og grimt på photoshop.

Jeg har en ret bred overkrop, derfor er jeg også i tvivl om et lille bryst passer til min krop?

p.s. vær ærlige!

Jeg har stemt blankt fordi jeg synes, det er ultrasvært at sige for og imod.
Hvis du vitterligt er generet af dem pga fysiske påvirkninger, så vil jeg mene at du skal overveje det kraftigt, men hvis det kun er pga kosmetiske hensyn, så har jeg set bryster, der så langt værre ud, og at det ikke er nødvendigt.
Jeg kan godt se, at de konstuerede babser er fine, men igen...jeg synes egentligt at dine er pæne...endnu. Om nogle år kan det måske blive mindre pænt, men pt, kan det sagtens gå.
Men...hvis du har plaer om at få barn/børn (flere eller...ved ikke om du allerede har nogen) Så ville jeg helt sikkert vente til efter børn, og så se hvordan til den tid.
Det er trods alt et ret stort indgreb, og der er altid risiko for komplikationer.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. marts 2011

Christina.78

Jeg har også store bryster og hvis jeg fik muligheden for at få gjort dem lidt mindre så gjorde jeg det også, selvom jeg ikke er færdig med at få børn..har haft mine i længe og der er ikke meget fylde i..for at sige det rent ud: ligner teposer med en mønt i

ej, men synes ikke min læge hjalp mig ret meget videre..andet end du skal tabe dig lidt så ser vi på det..har gjort og kom ikke videre..men det kan da ikke være den enset grund til at de ikke gider arbejde videre med det..jeg syne sjo selv at min ryg lider under dem og kropsholdningen taler vist for sig selv...øv bøv..må nok lære bare at leve videre med dem

Anmeld

21. marts 2011

Halbschön

Anonym skriver:

I dag kom den længe ventede dag, hvor jeg skulle til samtale hos en plastikkirurg på det offentlige sygehus vedrørende en brystreduktion, som jeg har ønsket mig i mange år. Efter at lægen havde fortalt mig, at jeg nok ville ende med en a-b skål, forklaret mig om risiko for ikke at kunne amme, infektion, lammelse, tab af brystvort osv, sagde hun til mig, at hun indstillede mig til en operation og hun ville sende mig en dato med posten. SHOCK! Jeg blev mere skræmt end glad, da hun godkendte mig Jeg er jo egentlig ret glad for mine bryster, især fordi min kæreste ELSKER dem! Men de forårsager rigtig meget ubehag i form af smerte og træhed i ryg og nakke. Jeg er så forvirret og så meget i tvivl lige nu. Derfor håber jeg, at i vil hjælpe mig. Jeg ved godt, at jeg skal lytte til mig selv osv, men jeg ved virkelig ikke? Jeg vil gerne hjælpes lidt af vejen hen imod den rigtige beslutning af jer. Smider 3 billeder ind af mig, 2 af mine rigtige bryster og 1 af nogle jeg har konstrueret meget hurtigt og grimt på photoshop.

Jeg har en ret bred overkrop, derfor er jeg også i tvivl om et lille bryst passer til min krop?

p.s. vær ærlige!

Åha, jeg kender problematikken.. Jeg synes du skal gøre hvad DU føler for.. Jeg er henvist til selvsamme OP, men er mege i tvivl.. Mine er kæmpe.. Og de gir mig smerter i ryg og nakke.. Derudover er det noget bøvl at finde undertøj og tøj.. Puha, jeg sender dig en krammer, og har du lyst så send endelig en PB!

Anmeld

21. marts 2011

Anonym

Hvad du skal gøre, kan kun du bestemme. Jeg har selv en h-skål og kan godt mærke i ryg og nakke, hvis jeg ikke bruger en ordentlig bh, men aldrig i livet om jeg ville have lavet dem mindre. Jeg har ammet et barn, og kan godt se, de har ændret form en smule, men jeg kan godt lide, de er så store, og så må jeg betale det ekstra for en bh og sørge for at træne min ryg og nakke, og med de bivirkninger ville jeg ikke risikere det (+ det da er en enormt lille størrelse, du ville få efter en evt operation). Men gør, hvad du synes er bedst for dig. Held og lykke med beslutningen.

Anmeld

21. marts 2011

Kløver

Anonym skriver:

p.s. vær ærlige!

Jeg synes du skal gøre hvad du har det bedst med, og de kan sagtens reducere uden at reducere for meget. Det er hårdt med store bryster der tynger og synes helt klart du skal overveje hvad der vejer mest for dig, byrden som giver smerter eller de positive ting, og om du kan leve med generne af dine bryster. Håber du finder ud af det

Anmeld

21. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

Jeg synes ikke de er for store, for små eller det er grimt eller noget i den stil....

Jeg synes du skal få det gjort hvis det er til gene for dig i dagligdagen... Ellers ville jeg ikke gøre noget ved det... Men der er jo ikke nogen garanti for at de sympomer du nævner forsvinder... eller er der??

for 2 år siden fik jeg fjerne et 3 bryst som de kaldte det... (sad i armhule) en mindre ubetydelig operation sagde de... Det resulterede i at den dag i dag har problemer i dagligdagen. Så jeg ville overveje om operationen er det værd.

Jeg vil ikke sige du skal eller ikke skal, så har stemt blank. Synes kun det er noget DU kan beslutte, da det er din krop :-)

Anmeld

21. marts 2011

Bigmamma

Kære ts jeg har kun læst dit indlæg. Når du får brev om en dato, så tjek lige efetr om den overskride ventelisten, for gør den det kan du komme på et privathospital og de mindste dem ikke bare til en a eller b skål. Min niece fik for 4 eller 5 år siden reduceret hende bryster, så vi har prøvet turen herhjemme  Håber det bedste for dig og

Anmeld

21. marts 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

p.s. vær ærlige!

Hold op hvor har du smukke bryster!!! Ville kun ændre noget hvis rggen ikke vil... Min mand er helt skilløjet... Og siger nøøøøøjj... På den gode måde!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.