Update på kort livmoderhals:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

2babygirls

tine1985 skriver:

Lige præcis! Anser også mig selv for ret 'heldig' at jeg trods alt ligger her nu, h or jeg ved jeg er i gode hænder. Tør slet ikke tænke på hvordan det ellers kunne have gået!!! :/ Men puha, jeg synes ventetiden er hård nu!!

Jaaaa, der er længe til termin

Men bare det kan passe på baby så må du få familie og venner til at komme med bøger, film og tv serier, og så igang med at skrive dine minder om graviditeten ned

held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

tine1985

MetteMe skriver:

Øv altså Tine... Det er da en kedelig update at læse... Er virkelig ked af det på jeres vegne og ville lige sende dig et stort 

Dejligt at de tager sig godt af dig på Riget

Jeg  for at det går den rigtige vej så ikke I får jeres lille pus at se alt for tidligt. Godt at du har været aktiv på Baby.dk så du fandt ud af at alvoren i din tilstand nok var værre end lægen gav udtryk for... -Og egentlig vildt at h*n ikke gjorde det klart for jer

Tusind tak søde! Ja ham den anden dag er jeg lidt skuffet over. Men heldigvis gik det alligevel takket være baby.dk Nu skal min krop og min lille pige bare samarbejde, så det kan gå i den rigtig retning!

Anmeld

20. marts 2011

tine1985

Rebecca55 skriver:

Det vil jeg tage til mig...

Det er jo svært ikke hele tiden at mærke de små og holde på maven når plukveerne er der.

Men tak for tippet.

Igen held og lykke til jer...

Tak og i lige måde

Anmeld

20. marts 2011

MetteMe

tine1985 skriver:

Tusind tak søde! Ja ham den anden dag er jeg lidt skuffet over. Men heldigvis gik det alligevel takket være baby.dk Nu skal min krop og min lille pige bare samarbejde, så det kan gå i den rigtig retning!

Det kan jeg godt forstå du er. Det er også kritisabelt at han ikke har været mere tydelig i sin udmeldning om hvor alvorligt det kan være at have for kort livmoderhals

Men håber du kan holde dig munter og blive ved med at tænke at det hele nok skal gå godt!!! Det tror jeg er vigtigt hvis man skal holde sit mentale heldbred ved lige under sådan en omgang som du/I gennemgår lige nu.

Skriv endelig hvis der er noget du vil snakke om (kan jo ikke lige trække på egne erfaringer, men alligevel)

Tanker og knus herfra

Anmeld

20. marts 2011

tine1985

Tina&Martin skriver:

Jaaaa, der er længe til termin

Men bare det kan passe på baby så må du få familie og venner til at komme med bøger, film og tv serier, og så igang med at skrive dine minder om graviditeten ned

held og lykke

Har allerede fået fyldt skabene godt op af far og mor i dag, og får besøg hele dagen i morgen Og tak for tippet med at skrive ned. Det vil nok være rart at have at kigge tilbage på senere, så det tror jeg faktisk jeg vil forsøge mig med

Anmeld

20. marts 2011

tine1985

MetteMe skriver:

Det kan jeg godt forstå du er. Det er også kritisabelt at han ikke har været mere tydelig i sin udmeldning om hvor alvorligt det kan være at have for kort livmoderhals

Men håber du kan holde dig munter og blive ved med at tænke at det hele nok skal gå godt!!! Det tror jeg er vigtigt hvis man skal holde sit mentale heldbred ved lige under sådan en omgang som du/I gennemgår lige nu.

Skriv endelig hvis der er noget du vil snakke om (kan jo ikke lige trække på egne erfaringer, men alligevel)

Tanker og knus herfra

Min kæreste er heldigvis det mest positive og tålmodige menneske jeg nogensinde har mødt Han er tydeligvis påvirket, men han formår alligevel at hive mig op, og holde fast i tanken om at vi nok ska komme godt igennem det her. Ved godt nok ikke hvad jeg skulle gøre uden ham!!!

Anmeld

20. marts 2011

tine1985

musse1 skriver:

sender dig en masse kram, og håber på det bedste

Tina

Tusind tak for det Det varmer virkelig med alle de søde hilsener herinde

Anmeld

20. marts 2011

signe.

tine1985 skriver:

Puha det var godt nok også tidligt!! Tror faktisk jeg har læst din historie en gang, og er så glad for at det er endt så lykkeligt for jer. Men hold da op en kamp i har cæret igennem

tak skal du have ja en stor kamp, men ren lykke da vi fik ham hjem... ja vores historie har flureret en del herinde hehe...

Anmeld

20. marts 2011

PsychedeliC

tine1985 skriver:

Desværre kun 23+6 i dag, så hun skal gerne blive der inde et godt stykke tid endnu!!

Jeg håber virkelig for jer at hun bliver der .

Er du så på hospitalet nu?

Anmeld

20. marts 2011

tine1985

Mor-til-Hasse skriver:

tak skal du have ja en stor kamp, men ren lykke da vi fik ham hjem... ja vores historie har flureret en del herinde hehe...

Ja men det er jo kun godt at få de gode historier fortalt, da de jo virkelig kan være guld værd, for andre som står og frygter en al for tidlig fødsel! Så jeg sætter i hvertfald stor pris på det! Selvom jeg selvfølgelig først føder om laaaaang tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.