Update på kort livmoderhals:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

tine1985

Rebecca55 skriver:

Er ked af at høre den er blevet endnu kortere, men godt du fik det tjekket....

for du ikke skal ligge så længe på sygehuset.

Held og lykke med det hele....her fra.

Tusind tak skal du ha! Er det forresten gået frem ad med dine plukveer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

tine1985

Mor-til-Hasse skriver:

kan virkelig godt følge dig..! jeg føste i uge 24+4, men det var så dog en SSF, der gjorde det, og ikke en fødsel der gik igang af sig selv..

Puha det var godt nok også tidligt!! Tror faktisk jeg har læst din historie en gang, og er så glad for at det er endt så lykkeligt for jer. Men hold da op en kamp i har cæret igennem

Anmeld

20. marts 2011

tine1985

celkt skriver:

så vær du glad for at du ikke har en eller flere store troldebørn derhjemme, for så er det næsten umuligt...

Jeg blev indlagt i uge 29+ et eller andet med min nummer tre her, fordi jeg havde regelmæssige 'veer' men dog en fin livmoderhals... Og jeg fik da også lov at komme hjem igen da sammentrækningerne var blevet mindre regelmæssige, men det var ikke nemt med to på 4 og 5 derhjemme. Til alt held har jeg verdens dejligste mand, så han overtog alt...  Og jeg blev hjemme, så det var fedt...

Det snakkede vi godt om i går. det kunne jo virkelig blive en rigtig l.... situation, men en længere indlæggelse og sådan et ansvar derhjemme Er så glad for at jeg kan have min kæreste her ved min side. Havde slet ik kunne klare alt dette uden ham!!

Anmeld

20. marts 2011

Rebecca55

tine1985 skriver:

Tusind tak skal du ha! Er det forresten gået frem ad med dine plukveer?

Nej desværre, meget frustrerende. Synes der er meget lang tid til på onsdag, hvor jeg skal til kontrol....

Så jeg ligger også bare stort set hele tiden. Men er bange for jeg nok også ender med en indlæggelse, hvis det fortsætter sådan.

Anmeld

20. marts 2011

birthee

Bare den lille pige bliver derinde et godt stykke tid endnu!!! Krydser fingre for det

Håber du kan få tiden til at gå, trods det at du ligger i en lidt akavet stilling...

Anmeld

20. marts 2011

tine1985

Rebecca55 skriver:

Nej desværre, meget frustrerende. Synes der er meget lang tid til på onsdag, hvor jeg skal til kontrol....

Så jeg ligger også bare stort set hele tiden. Men er bange for jeg nok også ender med en indlæggelse, hvis det fortsætter sådan.

Æv Håber det når at blive bedre! Et par fif jeg har fået er at røre så lidt som muligt ved maven, og at ligge på siden fremfor ryggen. De siger livmoderen bliver generet hver gang man rør ved den, og at den bedst slapper af på siden.

Anmeld

20. marts 2011

tine1985

birthee skriver:

Bare den lille pige bliver derinde et godt stykke tid endnu!!! Krydser fingre for det

Håber du kan få tiden til at gå, trods det at du ligger i en lidt akavet stilling...

Tusind tak! Dejligt med en masse krydsede fingre og venlige ord

Anmeld

20. marts 2011

MetteMe

tine1985 skriver:

Hej Piger!!Ville bare lige sige tusind tak for alle jeres svar på min anden tråd. Da vi forlod hospitalet efter sidste scanning, havde lægen ikke fået det til at lyde som noget særligt, da han sagde min livmoderhals kun var 24 mm lang. Men jeres historier og gode råd fik mig til at indse, at jeg nok skulle tage det lidt mere alvorligt, end han gav udtryk for. I går fik jeg endnu mere ondt end før, og særligt når jeg stod op. Så med jeres vise ord i baghovedet besluttede jeg mig for, at ringe til FG. De bad mig komme ind til scanning. Det viste sig at min livmoderhals nu er nede på 18 mm og altså er blevet 1/4 kortere på blot 2 dage. Så jeg er nu blevet indlagt på ubestemt tid, og fået en gang lungemodner i ballen, og afventer svar på div. prøverSå endnu engang TUSIND TAK til jer!!!!! Kan slet ikke beskrive hvor vigtigt det er!!!!!!

Øv altså Tine... Det er da en kedelig update at læse... Er virkelig ked af det på jeres vegne og ville lige sende dig et stort 

Dejligt at de tager sig godt af dig på Riget

Jeg  for at det går den rigtige vej så ikke I får jeres lille pus at se alt for tidligt. Godt at du har været aktiv på Baby.dk så du fandt ud af at alvoren i din tilstand nok var værre end lægen gav udtryk for... -Og egentlig vildt at h*n ikke gjorde det klart for jer

Anmeld

20. marts 2011

Rebecca55

tine1985 skriver:

Æv Håber det når at blive bedre! Et par fif jeg har fået er at røre så lidt som muligt ved maven, og at ligge på siden fremfor ryggen. De siger livmoderen bliver generet hver gang man rør ved den, og at den bedst slapper af på siden.

Det vil jeg tage til mig...

Det er jo svært ikke hele tiden at mærke de små og holde på maven når plukveerne er der.

Men tak for tippet.

Igen held og lykke til jer...

Anmeld

20. marts 2011

musse1

sender dig en masse kram, og håber på det bedste

Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.