Update på kort livmoderhals:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

tine1985

Babyklar skriver:

nej nej slet ikke - for jeg fik selv lavet en kuver, og der var da nogen sammentrækninger altså lidt pluk veer, men slet ikk reglmæssige.. så mit mente de var i forbindelse med baktierene

Nå det vat godt at høre. Man blir så bange når der lige pludselig kommer nogle smerter man ik kan genkende. Men synes generalt at de er virkelig gode til at tjekke op og ta hånd om de gravide rundt omkring på fødegangene!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Moar2011

tine1985 skriver:

Nå det vat godt at høre. Man blir så bange når der lige pludselig kommer nogle smerter man ik kan genkende. Men synes generalt at de er virkelig gode til at tjekke op og ta hånd om de gravide rundt omkring på fødegangene!

altså nu er jeg første gangs gravid og jeg synes de var noget så søde og gode til at berolige mig, selvom der var utrolig travlt den dag ..

håber de er ligeså søde, når den store dag kommer

Anmeld

20. marts 2011

tine1985

Babyklar skriver:

altså nu er jeg første gangs gravid og jeg synes de var noget så søde og gode til at berolige mig, selvom der var utrolig travlt den dag ..

håber de er ligeså søde, når den store dag kommer

Ja det samme her. Og måske også af samme grund, har jeg været lidt usikker på om jeg nu ringede for ingenting, og de ville synes at jeg spildte deres tid. Men sådan har det bare slet ik været, og lige nu er jeg meget glad for at de tog mig seriøst. Ind til videre har vi haft 7 personer inde over siden i går aftes og alle har bare været så søde og tålmodige! Så glæder mig virkelig til at komme tilbage hertil når jeg skal føde. I JUNI!!!!

Anmeld

20. marts 2011

Moar2011

tine1985 skriver:

Ja det samme her. Og måske også af samme grund, har jeg været lidt usikker på om jeg nu ringede for ingenting, og de ville synes at jeg spildte deres tid. Men sådan har det bare slet ik været, og lige nu er jeg meget glad for at de tog mig seriøst. Ind til videre har vi haft 7 personer inde over siden i går aftes og alle har bare været så søde og tålmodige! Så glæder mig virkelig til at komme tilbage hertil når jeg skal føde. I JUNI!!!!

Jeg har os termin i juni

Anmeld

20. marts 2011

celkt

tine1985 skriver:

Det er også det jeg satser på nu. Eller i det mindste bare at den ik blir kortere!! Men de har sagt at jeg kommer til at være bundet til aengen til uge 34 under alle omstændigheder. Men det kunne være rart at komme hjem i min egen seng på et tidspunkt

så vær du glad for at du ikke har en eller flere store troldebørn derhjemme, for så er det næsten umuligt...

Jeg blev indlagt i uge 29+ et eller andet med min nummer tre her, fordi jeg havde regelmæssige 'veer' men dog en fin livmoderhals... Og jeg fik da også lov at komme hjem igen da sammentrækningerne var blevet mindre regelmæssige, men det var ikke nemt med to på 4 og 5 derhjemme. Til alt held har jeg verdens dejligste mand, så han overtog alt...  Og jeg blev hjemme, så det var fedt...

Anmeld

20. marts 2011

signe.

tine1985 skriver:

De er helt i orden! Tror også det er ret tidligt at det er sket i mit tilfælde Lige nu venter vi bare spændt på mere info, og synes virkelig tiden går langsom Har næsten ik sovet i nat.. Uvisheden er virkelig fjende nr. 1 i sådanne her situationer!!

kan virkelig godt følge dig..! jeg føste i uge 24+4, men det var så dog en SSF, der gjorde det, og ikke en fødsel der gik igang af sig selv..

Anmeld

20. marts 2011

tine1985

Babyklar skriver:

Jeg har os termin i juni

Jamen så følger jeg hermed dig Har godt nok først termin d. 11. juli men så langt kommer jeg ik til at gå. Men en lille juni pige vil jeg nu sagtens kunne leve med

Anmeld

20. marts 2011

Rebecca55

tine1985 skriver:

Hej Piger!!Ville bare lige sige tusind tak for alle jeres svar på min anden tråd. Da vi forlod hospitalet efter sidste scanning, havde lægen ikke fået det til at lyde som noget særligt, da han sagde min livmoderhals kun var 24 mm lang. Men jeres historier og gode råd fik mig til at indse, at jeg nok skulle tage det lidt mere alvorligt, end han gav udtryk for. I går fik jeg endnu mere ondt end før, og særligt når jeg stod op. Så med jeres vise ord i baghovedet besluttede jeg mig for, at ringe til FG. De bad mig komme ind til scanning. Det viste sig at min livmoderhals nu er nede på 18 mm og altså er blevet 1/4 kortere på blot 2 dage. Så jeg er nu blevet indlagt på ubestemt tid, og fået en gang lungemodner i ballen, og afventer svar på div. prøverSå endnu engang TUSIND TAK til jer!!!!! Kan slet ikke beskrive hvor vigtigt det er!!!!!!

Er ked af at høre den er blevet endnu kortere, men godt du fik det tjekket....

for du ikke skal ligge så længe på sygehuset.

Held og lykke med det hele....her fra.

Anmeld

20. marts 2011

Moar2011

tine1985 skriver:

Jamen så følger jeg hermed dig Har godt nok først termin d. 11. juli men så langt kommer jeg ik til at gå. Men en lille juni pige vil jeg nu sagtens kunne leve med

hvorfor tror du ikke at du går tiden ud ? ..

Anmeld

20. marts 2011

tine1985

Babyklar skriver:

hvorfor tror du ikke at du går tiden ud ? ..

Det har de sagt at jeg ikke skal forvente at gå hele vejen. Men de siger at hvis jeg kan holde mig til uge 34 er de ikke længere bekymret for en fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.