Update på kort livmoderhals:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

tine1985

PsychedeliC skriver:

Jeg håber virkelig for jer at hun bliver der .

Er du så på hospitalet nu?

Tusind tak! Ja jeg ligger på riget med måsen i vejret, og er meget glad for at være bruger af baby.dk lige nu, da det er en fantastisk time killer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

PsychedeliC

tine1985 skriver:

Tusind tak! Ja jeg ligger på riget med måsen i vejret, og er meget glad for at være bruger af baby.dk lige nu, da det er en fantastisk time killer

Ja man bliver nød til at have sit daglige baby.dk fix

Bliver du så undersøgt nærmer? Hvad har du fået af vide af dem?

Jeg er meget nysgerrig kan du se 

Anmeld

20. marts 2011

MetteMe

tine1985 skriver:

Min kæreste er heldigvis det mest positive og tålmodige menneske jeg nogensinde har mødt Han er tydeligvis påvirket, men han formår alligevel at hive mig op, og holde fast i tanken om at vi nok ska komme godt igennem det her. Ved godt nok ikke hvad jeg skulle gøre uden ham!!!

Det er da dejligt at høre Godt du har ham så! Man finder virkelig ud af hvad det er for en mand man er sammen med, når man går igennem en graviditet

Anmeld

20. marts 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
tine1985 skriver:

Puha, Tine.. Godt du blev taget alvorligt.. hvor er jeg ked af, at du skal alt det her igennem.. Jeg håber for dig, at du kan gå så langt som mulligt, har hørt historier om, at med en for kort livmoderhals kan man gå langt, så vil  alt hvad jeg kan og følge dig... Sørg for at skrive alt ned, for du vil være glad for det bagefter.. og så har du noget at få tiden til at gå med...

Hvor ligger du henne nu? hvilke sygehus høre du til?

Anmeld

20. marts 2011

tine1985

PsychedeliC skriver:

Ja man bliver nød til at have sit daglige baby.dk fix

Bliver du så undersøgt nærmer? Hvad har du fået af vide af dem?

Jeg er meget nysgerrig kan du se 

Det er du også meget velkommen til at være De har ind til videre sagt at det er et godt tegn at smerterne bliver lindret at jeg får numsen i vejret, for det tyder jo så på at det hjælper lidt. Derudover har jeg fået strenge ordrer på at blive liggende og kun rejse mig for at tisse. Og dette skal jeg regne med at gøre de næste mange uger. Men om det bliver her eller hjemme kommer helt an på hvordan min livmoderhals udvikler sig. De har ind til videre givet mig lungemodner, kører strimler på mine plukveer, og taget en podring som skulle kunne fortælle noget om risikoen for tidlig fødsel, og så holder de øje med babyens hjertelyd.I morgen kommer overlægen og undersøger min livmoderhals igen. Og ud fra den og resultatwt fra podringen, han give en vurdering af hvad vi kan forvente, og om hvornår jeg kan komme hjem og ligge. Og så vil vi også få en snak med en børnelæge der kan sætte os lidt ind i, hvad vi kan forvente os, hvis lille pigen kommer meget for tidligt. Så som du nok kan regne ud, må det godt bare blive i morgen NUUU!!! Håber det var svar nok, og ellers spørger du bare

Anmeld

20. marts 2011

tine1985

MetteMe skriver:

Det er da dejligt at høre Godt du har ham så! Man finder virkelig ud af hvad det er for en mand man er sammen med, når man går igennem en graviditet

Lige præcis! Det er virkelig noget der kan styrke forholdet!

Anmeld

20. marts 2011

tine1985

Mathias Villads skriver:

Puha, Tine.. Godt du blev taget alvorligt.. hvor er jeg ked af, at du skal alt det her igennem.. Jeg håber for dig, at du kan gå så langt som mulligt, har hørt historier om, at med en for kort livmoderhals kan man gå langt, så vil  alt hvad jeg kan og følge dig... Sørg for at skrive alt ned, for du vil være glad for det bagefter.. og så har du noget at få tiden til at gå med...

Hvor ligger du henne nu? hvilke sygehus høre du til?

Tusind tak for de krydsede fingre, og skal også nok smide en update herinde, ligeså snart vi ved noget. Men vi er ved godt mod, og føler os trykke, med alle de prof. mennesker omkring os, så det er dejligt. Jeg er indlagt på riget, og det er også her jeg skal føde, så det er jo betrykkende at vide, at det er disse mennesker, som skal følge mig hele vejen. Og har også i svaret over dette skrevet lidt flere detaljer om hvor vi står lige nuEn anden bruger kom med samme forslag om at skrive det hele ned, og det stnea jeg virkelig er en god ide, så det vil jeg helt klart forsøge at kaste mig ud i

Anmeld

20. marts 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
tine1985 skriver:

Tusind tak for de krydsede fingre, og skal også nok smide en update herinde, ligeså snart vi ved noget. Men vi er ved godt mod, og føler os trykke, med alle de prof. mennesker omkring os, så det er dejligt. Jeg er indlagt på riget, og det er også her jeg skal føde, så det er jo betrykkende at vide, at det er disse mennesker, som skal følge mig hele vejen. Og har også i svaret over dette skrevet lidt flere detaljer om hvor vi står lige nuEn anden bruger kom med samme forslag om at skrive det hele ned, og det stnea jeg virkelig er en god ide, så det vil jeg helt klart forsøge at kaste mig ud i

Så ligger du på svanger... inde hos de søde damer... der skal nok sørget godt for dig.. og der er super dygtige læger derinde... så du er rigtig gode hænder... lå der i sommers... Jeg havde bare det bedst derinde.. vi kom jo til holbæk, da mathias var 5 uger.. De var gode til at tage hånd om en...

Anmeld

20. marts 2011

Isabella_mor

sikke en lortelæge

og endnu engang HURRA for fantastiske mennesker på Baby.dk

jeg for at det hele går godt...

Anmeld

20. marts 2011

tine1985

Mathias Villads skriver:

Så ligger du på svanger... inde hos de søde damer... der skal nok sørget godt for dig.. og der er super dygtige læger derinde... så du er rigtig gode hænder... lå der i sommers... Jeg havde bare det bedst derinde.. vi kom jo til holbæk, da mathias var 5 uger.. De var gode til at tage hånd om en...

Lige præcis. Og er også allerede rigtig glad for dem. De er så omhyggelige, og tager sig også virkelig god til til at snakke. Så vi er godt tilfredse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.