Update på kort livmoderhals:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

PsychedeliC

Det er gået forbi min næse 

Hvor langt er du henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

signe.

ej, undskyld... så lige at du faktisk ikke er så langt henne det jeg virkelig ked af at jeg fik skrevet.. håber virkelig VIRKELIG bebs bliver i sin hule længe endnu!!!

Anmeld

20. marts 2011

tine1985

Babyklar skriver:

puha det var godt i du ringet .

hvad var det for nogen smerter?

Jamen det var lidt som mens smerter jeg havde konstant, og så fik jeg en masse bølger af nivende jag ned over skambenet. Og det blev rigtig slemt når jeg kom op og gå. Men det viser sig at lille pigen ligger og presser med hovedet ned på min livmoderhals og det var dette sammen med alle plukveerne, som der gav mig de smerter Så det er derfor at jeg nu ligger mere eller mindre med r.... i vejret

Anmeld

20. marts 2011

tine1985

PsychedeliC skriver:

Det er gået forbi min næse 

Hvor langt er du henne?

Desværre kun 23+6 i dag, så hun skal gerne blive der inde et godt stykke tid endnu!!

Anmeld

20. marts 2011

Moar2011

tine1985 skriver:

Jamen det var lidt som mens smerter jeg havde konstant, og så fik jeg en masse bølger af nivende jag ned over skambenet. Og det blev rigtig slemt når jeg kom op og gå. Men det viser sig at lille pigen ligger og presser med hovedet ned på min livmoderhals og det var dette sammen med alle plukveerne, som der gav mig de smerter Så det er derfor at jeg nu ligger mere eller mindre med r.... i vejret

jeg var lige præcis på fødegangen med det samme i torsdags ..

han ligger os med hovedet ned ad, og når jeg går bliver min livmorhals et par cm mindre.. og hold KÆFT hvor kan det altså gør nas, når man går..

men havde så os lidt i mit urin så fik os en behandling mod blærebetændelse..

hvis det blev værre sku jeg kom igen ..

håber snart du får lov at komme hjem igen

Anmeld

20. marts 2011

tine1985

Mor-til-Hasse skriver:

ej, undskyld... så lige at du faktisk ikke er så langt henne det jeg virkelig ked af at jeg fik skrevet.. håber virkelig VIRKELIG bebs bliver i sin hule længe endnu!!!

De er helt i orden! Tror også det er ret tidligt at det er sket i mit tilfælde Lige nu venter vi bare spændt på mere info, og synes virkelig tiden går langsom Har næsten ik sovet i nat.. Uvisheden er virkelig fjende nr. 1 i sådanne her situationer!!

Anmeld

20. marts 2011

celkt

tine1985 skriver:

Desværre kun 23+6 i dag, så hun skal gerne blive der inde et godt stykke tid endnu!!

bare en måned endnu i det mindste... og to ville jo være fantastisk... så knib ben'serne godt sammen...

jeg har altså også læst om dem, hvor livmoderhalsen bliver længere igen, når først de, som du, er blevet indlagt til aflastning og har benene opad, så det må vi satse på også sker for dig...

stort herfra

Anmeld

20. marts 2011

tine1985

Babyklar skriver:

jeg var lige præcis på fødegangen med det samme i torsdags ..

han ligger os med hovedet ned ad, og når jeg går bliver min livmorhals et par cm mindre.. og hold KÆFT hvor kan det altså gør nas, når man går..

men havde så os lidt i mit urin så fik os en behandling mod blærebetændelse..

hvis det blev værre sku jeg kom igen ..

håber snart du får lov at komme hjem igen

Ja det er virkelig ubehageligt! Man må da håbe at lidt af det skyldes bakterierne, så behandlingen måske kan lindre det lidt! Men så vidt jeg har forstået er det i mit tilfælde de mange mange plukveer oven i der gør det farligt ( har tit timer hvor de kommer regelmæssigt med 5 min mellemrum). For kombien af en blødgjort livmoderhals og baby der presser er ik så god Så jeg håber altså ikke du lader dig skræmme af min historie

Anmeld

20. marts 2011

Moar2011

tine1985 skriver:

Ja det er virkelig ubehageligt! Man må da håbe at lidt af det skyldes bakterierne, så behandlingen måske kan lindre det lidt! Men så vidt jeg har forstået er det i mit tilfælde de mange mange plukveer oven i der gør det farligt ( har tit timer hvor de kommer regelmæssigt med 5 min mellemrum). For kombien af en blødgjort livmoderhals og baby der presser er ik så god Så jeg håber altså ikke du lader dig skræmme af min historie

nej nej slet ikke - for jeg fik selv lavet en kuver, og der var da nogen sammentrækninger altså lidt pluk veer, men slet ikk reglmæssige.. så mit mente de var i forbindelse med baktierene

Anmeld

20. marts 2011

tine1985

celkt skriver:

bare en måned endnu i det mindste... og to ville jo være fantastisk... så knib ben'serne godt sammen...

jeg har altså også læst om dem, hvor livmoderhalsen bliver længere igen, når først de, som du, er blevet indlagt til aflastning og har benene opad, så det må vi satse på også sker for dig...

stort herfra

Det er også det jeg satser på nu. Eller i det mindste bare at den ik blir kortere!! Men de har sagt at jeg kommer til at være bundet til aengen til uge 34 under alle omstændigheder. Men det kunne være rart at komme hjem i min egen seng på et tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.