Update på kort livmoderhals:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.772 visninger
68 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

tine1985

Hej Piger!!Ville bare lige sige tusind tak for alle jeres svar på min anden tråd. Da vi forlod hospitalet efter sidste scanning, havde lægen ikke fået det til at lyde som noget særligt, da han sagde min livmoderhals kun var 24 mm lang. Men jeres historier og gode råd fik mig til at indse, at jeg nok skulle tage det lidt mere alvorligt, end han gav udtryk for. I går fik jeg endnu mere ondt end før, og særligt når jeg stod op. Så med jeres vise ord i baghovedet besluttede jeg mig for, at ringe til FG. De bad mig komme ind til scanning. Det viste sig at min livmoderhals nu er nede på 18 mm og altså er blevet 1/4 kortere på blot 2 dage. Så jeg er nu blevet indlagt på ubestemt tid, og fået en gang lungemodner i ballen, og afventer svar på div. prøverSå endnu engang TUSIND TAK til jer!!!!! Kan slet ikke beskrive hvor vigtigt det er!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

2babygirls

tine1985 skriver:

Hej Piger!!Ville bare lige sige tusind tak for alle jeres svar på min anden tråd. Da vi forlod hospitalet efter sidste scanning, havde lægen ikke fået det til at lyde som noget særligt, da han sagde min livmoderhals kun var 24 mm lang. Men jeres historier og gode råd fik mig til at indse, at jeg nok skulle tage det lidt mere alvorligt, end han gav udtryk for. I går fik jeg endnu mere ondt end før, og særligt når jeg stod op. Så med jeres vise ord i baghovedet besluttede jeg mig for, at ringe til FG. De bad mig komme ind til scanning. Det viste sig at min livmoderhals nu er nede på 18 mm og altså er blevet 1/4 kortere på blot 2 dage. Så jeg er nu blevet indlagt på ubestemt tid, og fået en gang lungemodner i ballen, og afventer svar på div. prøverSå endnu engang TUSIND TAK til jer!!!!! Kan slet ikke beskrive hvor vigtigt det er!!!!!!

Puha, held i uheld..

Godt de passer på dig og lillepigen!!!

Anmeld

20. marts 2011

tine1985

Og beklager at det hele står så klemt! Ved godt det er møg irriterende!! Men ligger altså i en seng, med måsen over øjenhøjde, så det er lidt lettere at bakse med iphone end computer

Anmeld

20. marts 2011

tine1985

Tina&Martin skriver:

Puha, held i uheld..

Godt de passer på dig og lillepigen!!!

Lige præcis! Anser også mig selv for ret 'heldig' at jeg trods alt ligger her nu, h or jeg ved jeg er i gode hænder. Tør slet ikke tænke på hvordan det ellers kunne have gået!!! :/ Men puha, jeg synes ventetiden er hård nu!!

Anmeld

20. marts 2011

Lou87

tine1985 skriver:

Puha ja der er da lang tid igen på den måde kan jeg godt se med termin i juli først.. øv!
Men hellere det end der sker noget der ikk må ske!

Held og lykke med det hele

Anmeld

20. marts 2011

tine1985

Lou87 skriver:

Puha ja der er da lang tid igen på den måde kan jeg godt se med termin i juli først.. øv!
Men hellere det end der sker noget der ikk må ske!

Held og lykke med det hele

Tak ska du ha Kommer nok ikke til at gå til juli lige meget hvad. Men jeg håber virkelig at jeg kan holde hende inde til jeg runder uge 34!! Men håber på at få et bud på det i morgen, når der er svar på prøver og overlægen kommer og ser på mig.

Anmeld

20. marts 2011

Lou87

tine1985 skriver:

Tak ska du ha Kommer nok ikke til at gå til juli lige meget hvad. Men jeg håber virkelig at jeg kan holde hende inde til jeg runder uge 34!! Men håber på at få et bud på det i morgen, når der er svar på prøver og overlægen kommer og ser på mig.

Nej hvis den afkortes så hurtig så det nok ikke sikkert!
Men ja vi  fingre for du når til den sikre tid..

Og vi må håbe det er nogle gode test svar i morgen så!

Anmeld

20. marts 2011

tine1985

Lou87 skriver:

Nej hvis den afkortes så hurtig så det nok ikke sikkert!
Men ja vi  fingre for du når til den sikre tid..

Og vi må håbe det er nogle gode test svar i morgen så!

Tak! Har brug for alle de krydsede fingre jeg kan få!!!

Anmeld

20. marts 2011

Moar2011

tine1985 skriver:

puha det var godt i du ringet .

hvad var det for nogen smerter?

Anmeld

20. marts 2011

signe.

alt hvad jeg kan for at bebs bliver inde så længe som muligt... kender desværre alt til det med for tidlig fødsel... men godt du er så "langt" henne trods alt... håber det bedste for dig og bebs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.