Update på kort livmoderhals:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

tine1985

isabellamor skriver:

sikke en lortelæge

og endnu engang HURRA for fantastiske mennesker på Baby.dk

jeg for at det hele går godt...

Takker for de krydsede fingre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

signe.

tine1985 skriver:

Ja men det er jo kun godt at få de gode historier fortalt, da de jo virkelig kan være guld værd, for andre som står og frygter en al for tidlig fødsel! Så jeg sætter i hvertfald stor pris på det! Selvom jeg selvfølgelig først føder om laaaaang tid

selvfølgelig føder du først om lang tid  ja, det var også grunden til at vores historie blev bragt i ude og hjemme.. for ligesom at vise at Danmark også kan nogle fantastiske ting indenfor medicinverdenen....

Anmeld

21. marts 2011

tine1985

Mor-til-Hasse skriver:

selvfølgelig føder du først om lang tid  ja, det var også grunden til at vores historie blev bragt i ude og hjemme.. for ligesom at vise at Danmark også kan nogle fantastiske ting indenfor medicinverdenen....

Fandt faktisk artiklen da jeg ikke kunne sove tidligere pga en strøm af plukveer, og tog lige en god tudetur!! Det er jo så smuk en historie og så smuk en lille dreng i har fået ud af det. Han er vitterligt et lille mirakel og i må jo være evigt taknemmelige!!

Anmeld

21. marts 2011

signe.

tine1985 skriver:

Fandt faktisk artiklen da jeg ikke kunne sove tidligere pga en strøm af plukveer, og tog lige en god tudetur!! Det er jo så smuk en historie og så smuk en lille dreng i har fået ud af det. Han er vitterligt et lille mirakel og i må jo være evigt taknemmelige!!

tusind tak ja, vi kan ikke takke nok for at vi idag har vores dejlige dreng hjemme hos os alle odds var imod os, og vi fik flere gange at vide at vi skulle nok ikke håbe for meget på at få ham med hjem, og i hvert fald ikke uden skader.. men nu sidder han altså her, ligeså fin og ingen skader

Anmeld

21. marts 2011

tine1985

Mor-til-Hasse skriver:

tusind tak ja, vi kan ikke takke nok for at vi idag har vores dejlige dreng hjemme hos os alle odds var imod os, og vi fik flere gange at vide at vi skulle nok ikke håbe for meget på at få ham med hjem, og i hvert fald ikke uden skader.. men nu sidder han altså her, ligeså fin og ingen skader

Det var da utroligt at han ingen men har. Det er altså min største frygt lige nu ved at føde meget for tidligt! Har jo læst at der er ret stor risiko for alvorlige handicaps. Men der gir jeres historie endnu en gang håb Nå men om en times tid skulle vi gerne være klogere på det hele, så nu tror jeg jeg vil lægge telefonen fra mig lidt og holde min kæreste lidt i hånden

Anmeld

21. marts 2011

signe.

tine1985 skriver:

Det var da utroligt at han ingen men har. Det er altså min største frygt lige nu ved at føde meget for tidligt! Har jo læst at der er ret stor risiko for alvorlige handicaps. Men der gir jeres historie endnu en gang håb Nå men om en times tid skulle vi gerne være klogere på det hele, så nu tror jeg jeg vil lægge telefonen fra mig lidt og holde min kæreste lidt i hånden

du må endelig give en update.. og du altså også velkommen til at skrive en pb, hvis du har spørgsmål om sådan en alt for tidlig fødsel... kender ret meget til det... det synes jeg lyder som en go idé med at holde kæresten i hånden

Anmeld

21. marts 2011

PsychedeliC

tine1985 skriver:

Det er du også meget velkommen til at være De har ind til videre sagt at det er et godt tegn at smerterne bliver lindret at jeg får numsen i vejret, for det tyder jo så på at det hjælper lidt. Derudover har jeg fået strenge ordrer på at blive liggende og kun rejse mig for at tisse. Og dette skal jeg regne med at gøre de næste mange uger. Men om det bliver her eller hjemme kommer helt an på hvordan min livmoderhals udvikler sig. De har ind til videre givet mig lungemodner, kører strimler på mine plukveer, og taget en podring som skulle kunne fortælle noget om risikoen for tidlig fødsel, og så holder de øje med babyens hjertelyd.I morgen kommer overlægen og undersøger min livmoderhals igen. Og ud fra den og resultatwt fra podringen, han give en vurdering af hvad vi kan forvente, og om hvornår jeg kan komme hjem og ligge. Og så vil vi også få en snak med en børnelæge der kan sætte os lidt ind i, hvad vi kan forvente os, hvis lille pigen kommer meget for tidligt. Så som du nok kan regne ud, må det godt bare blive i morgen NUUU!!! Håber det var svar nok, og ellers spørger du bare

Wow det må da godt nok være hårdt for jer tænker jeg

Så håber jeg at du får lov til at hvert fald gå de 37 ud... er du så ikke nervøs hele tiden? Jeg tænker jo at det er meget tidligt, det er lidt vildt faktisk..

Anmeld

21. marts 2011

tine1985

Mor-til-Hasse skriver:

du må endelig give en update.. og du altså også velkommen til at skrive en pb, hvis du har spørgsmål om sådan en alt for tidlig fødsel... kender ret meget til det... det synes jeg lyder som en go idé med at holde kæresten i hånden

Har skrevet en update i en ny tråd som hedder; 'Endnu en update på kort livmoderhals'. Og tak!

Anmeld

21. marts 2011

tine1985

PsychedeliC skriver:

Wow det må da godt nok være hårdt for jer tænker jeg

Så håber jeg at du får lov til at hvert fald gå de 37 ud... er du så ikke nervøs hele tiden? Jeg tænker jo at det er meget tidligt, det er lidt vildt faktisk..

Hej! Har lavet en ny tråd, men opdatering fra dagens undersøgelse Tråden hedder; ' Endnu en update på kort livmoderhals'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.