Hvor holder i sommerferie i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Moar'en

Vi tager til grand canaria i 1 uge . Glæder mig helt vildt, første gang vi kan rejse siden Viktor blev født, wee

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Loa

Florida i 16 dage, glæder mig

Anmeld

21. marts 2011

tinasmor

Valkyrien skriver:

3 uger i Torquay i England Det bliver så nice

Åh bringer dejlige minder. Der var jeg på spogskole ophold i 3 uger hvor jeg boede hos en værtsfamilie, for 100 år siden da jeg gik i 8. klasse.

Rigtig god tur.

Anmeld

21. marts 2011

Mette+Mathias

tinasmor skriver:

Har altid hørt godt om det. Hvis det ikke var fordi at sommerhusene på Bornholm er så hammerdyre om sommeren, så havde vi helt sikkert også kunne overveje det.

Jesperhus ligger i Nordjylland, så det kan være lidt ligemeget hvad husene koster på Bornholm

Anmeld

21. marts 2011

Mette+Mathias

Vi skal 14 dage til Kreta.

Vi har selv bestilt flybilletter fra Aalborg (bor i Nørresundby), og så selv booket et hotel, og så kan det gøres for 18.500 for 3 voksne og 1 barn (den store tæller som voksen).

Vi har fundet et lille hyggeligt hotel tæt ved stranden, med pool og med kun 10 lejligheder, og så har det fået mange mange gode anmeldelser.

Glææææææder mig!!

Anmeld

21. marts 2011

Kruse90

Vi skal en tur til Norge
Og så skal vi en tur på Karup campingplads
Men hvornår aner jeg ikke endnu

Anmeld

21. marts 2011

tinasmor

Mette+Mathias skriver:

Jesperhus ligger i Nordjylland, så det kan være lidt ligemeget hvad husene koster på Bornholm

ha ha. Ja da kan man bare se hvor lidt jeg ved Jeg troede det var det der børnevenlige sted på Bornholm

Anmeld

22. marts 2011

.....

Moar'en skriver:

Vi tager til grand canaria i 1 uge . Glæder mig helt vildt, første gang vi kan rejse siden Viktor blev født, wee

Årh lækkert, der vil jeg også gerne hen på et tidspunkt, har hørt at det skulle være et lækkert sted hvis man søger meget sol

Anmeld

22. marts 2011

.....

Loa skriver:

Florida i 16 dage, glæder mig

Anmeld

22. marts 2011

.....

Mette+Mathias skriver:

Vi skal 14 dage til Kreta.

Vi har selv bestilt flybilletter fra Aalborg (bor i Nørresundby), og så selv booket et hotel, og så kan det gøres for 18.500 for 3 voksne og 1 barn (den store tæller som voksen).

Vi har fundet et lille hyggeligt hotel tæt ved stranden, med pool og med kun 10 lejligheder, og så har det fået mange mange gode anmeldelser.

Glææææææder mig!!

Slet ikke dårligt overhovedet . Er det 18.500 kr. for både flybilleter tur-retur + hotel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.