Hvor holder i sommerferie i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

.....

Kruse90 skriver:

Vi skal en tur til Norge
Og så skal vi en tur på Karup campingplads
Men hvornår aner jeg ikke endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Bshizzle

Vi skal nok være på camping det meste af sommerferien
.. Fik købt os en helt ny luksus vogn her for et par mdr siden, og kan slet ikke vente med at få den brugt. ( så tyv-starter næste weekend.. &nbsp..

...Min dreng på 5 år ELSKER at være på camping, for at kører vi lidt rundt i Jylland og prøver noget forskelligt.. samt i Tyskland.  

Anmeld

22. marts 2011

norenberg

Mette+Mathias skriver:

Vi skal 14 dage til Kreta.

Vi har selv bestilt flybilletter fra Aalborg (bor i Nørresundby), og så selv booket et hotel, og så kan det gøres for 18.500 for 3 voksne og 1 barn (den store tæller som voksen).

Vi har fundet et lille hyggeligt hotel tæt ved stranden, med pool og med kun 10 lejligheder, og så har det fået mange mange gode anmeldelser.

Glææææææder mig!!

lækkert det skal vi også....vi har fundet et 4+ stjernet hotel med all incl i 14 dage til 25000 kr for 4 voksne og 3 børn

Anmeld

22. marts 2011

Tip!

vi skal til Marmeris i Tyrkiet en uge...

Og så skal vi på camping som vi altid er..

Glæder mig også helt vildt til de dage hvor vi bare er hjemme og kan hygge hjemme.. Helt uden nogen planer.. Tulle rundt i haven, bade lidt, køre til stranden, cykle en tur ud i det blå og hente jordbær, rødvin og grill på terassen om aftenen osv.. Den danske sommer er noget af det skønneste  

Anmeld

22. marts 2011

Ditte<3

Vi skal i sommerhus i Nykøbing Sjælland i tre uger, det bliver super skønt  Jeg er højgravid på det tidspunkt, så det bliver ikke til nogen udenlandsrejse for os i år, men det går nok når man ved hvad der er på vej  Vi bor i lejlighed UDEN altan, så det bliver bare rart at have tre uger hvor vi har hus og have  og forhåbentlig bliver det en skøøøn sommer i DK i år 

Anmeld

22. marts 2011

.....

Bshizzle skriver:

Vi skal nok være på camping det meste af sommerferien
.. Fik købt os en helt ny luksus vogn her for et par mdr siden, og kan slet ikke vente med at få den brugt. ( så tyv-starter næste weekend.. &nbsp..

...Min dreng på 5 år ELSKER at være på camping, for at kører vi lidt rundt i Jylland og prøver noget forskelligt.. samt i Tyskland.  

Det er også skønt at være på camping, det har jeg også prøvet et par gange

Anmeld

22. marts 2011

Darling<3

tinasmor skriver:

Har altid hørt godt om det. Hvis det ikke var fordi at sommerhusene på Bornholm er så hammerdyre om sommeren, så havde vi helt sikkert også kunne overveje det.

Jesperhus??? Er det flyttet til Bornholm???  Sidst jeg var der, lå det oppe ved Mors

Anmeld

22. marts 2011

.....

Flow skriver:

vi skal til Marmeris i Tyrkiet en uge...

Og så skal vi på camping som vi altid er..

Glæder mig også helt vildt til de dage hvor vi bare er hjemme og kan hygge hjemme.. Helt uden nogen planer.. Tulle rundt i haven, bade lidt, køre til stranden, cykle en tur ud i det blå og hente jordbær, rødvin og grill på terassen om aftenen osv.. Den danske sommer er noget af det skønneste  

Super lækkert

Ja hvis man ikke selv skal ud at rejse, kan Danmark også bruges til mange ting

Anmeld

22. marts 2011

JulieE

Vi nupper 2½ uge i svigernes sommerhus på Bornholm Glæder mig allerede helt vild

Anmeld

22. marts 2011

Tip!

Mut skriver:

Super lækkert

Ja hvis man ikke selv skal ud at rejse, kan Danmark også bruges til mange ting

Vi napper både udlandet i år og den danske sommer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.