Hvor holder i sommerferie i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Fru Dinesen

Vi skal en tur i danland center østervig en uge med vores flok unger

Vi glæder os bare så meget , der er sådan et sputropisk badeland og stranden lige ved siden af , så der skal nok blive den gode gå/bade ture

Knusss Linda 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Fru'Rugaard

tinasmor skriver:

Har altid hørt godt om det. Hvis det ikke var fordi at sommerhusene på Bornholm er så hammerdyre om sommeren, så havde vi helt sikkert også kunne overveje det.

Ja, jeg har også kun hørt godt om det
Jeg har dog været i blomsterparken og svømmehalen derovre, men aldrig i deres hytter Så vi glæder os- vi satser bare på høj solskin

Anmeld

20. marts 2011

twinboys

Italien....

og flere af babypigerne skal i mit sommerhus ved vesterhavet i deres sommerferie

Anmeld

20. marts 2011

Manakauapo

3 uger i Torquay i England Det bliver så nice

Anmeld

20. marts 2011

oerbaek

Egentlig skulle vi ikke på ferie

men er blevet inviteret i sommerhus af mine svigerforældre på marienlyst så det glæder vi os da til

Anmeld

20. marts 2011

.....

Sanne og Nicklas skriver:

Ja det er et godt spørgsmål.

Lige nu skal vi bare være hjemme vi ved ikke engang hvornår vi holder sommerferie. Jeg gå sygmeldt så udlandet bliver det jo nok ikke og orker heller ikke så meget må en mini ferie i vores campingvogn hvis min krop tillader det.

Puha . Ja en mini ferie i camping vogn er heller ikke så ringe , ellers må man en masse ture til stranden hvis man savner lidt udlands følelse, det plejer jeg at gøre

Anmeld

20. marts 2011

.....

luppe-laban skriver:

vi skal en tur til bornhom sammen med min mor, hendes kæreste. min bror, min kæreste og søn.

og så skal vi hvis en tur i djurssommerland og så holde lucas og min fødselsdag,.. og bare spise en MASSE is

Bornholm er et super skønt sted at være på ferie , og is skal man da spise en masse af, mums

Anmeld

20. marts 2011

.....

Fru Dinesen skriver:

Vi skal en tur i danland center østervig en uge med vores flok unger

Vi glæder os bare så meget , der er sådan et sputropisk badeland og stranden lige ved siden af , så der skal nok blive den gode gå/bade ture

Knusss Linda 

Nøj hvor lækkert

Anmeld

20. marts 2011

.....

twinboys skriver:

Italien....

og flere af babypigerne skal i mit sommerhus ved vesterhavet i deres sommerferie

Årh Italien , der vil jeg også rigtig gerne hen på et tidspunkt

Anmeld

20. marts 2011

.....

Valkyrien skriver:

3 uger i Torquay i England Det bliver så nice

Lyder lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.