Hvor holder i sommerferie i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

Ditte<3

Mut skriver:

Ja vi krydser fingere for en solrig sommer i år , dejlig afslappende med sommerhus. Jaa, så kan man tænke på at næste gang man skal til udlandet så har man en lille ny med

Jaah, det er simpelthen så underligt at forholde sig til, men det bliver det bedste  Det er der ingen tvivl om .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

norenberg

Mette+Mathias skriver:

Waow, - det lyder som et godt tilbud. Må man spørge hvor osv.?

Vi skal bo på creta palm i kato stalos ca 7 km fra chania vi rejser med aarhus charter...

Anmeld

22. marts 2011

Moar'en

Mut skriver:

Årh lækkert, der vil jeg også gerne hen på et tidspunkt, har hørt at det skulle være et lækkert sted hvis man søger meget sol

Jeg har heller ikke været der før, men har os hørt godt om det. Men glæder mig helt vildt, det bliver så spændende at se hvad lille manden siger til at skulle ud og flyve.

Anmeld

22. marts 2011

Peanut

Vi har ikke planlagt noget endeligt endnu.

Enten skal vi nok besøge svigerfamilien på Samsø, eller også køber vi en afbudsrejse (sidste år gik det til Tenerife) - men nu mp vi lige se hvad pengene rækker til, selvom vi kun er to 

Anmeld

22. marts 2011

Becks

Planen var at jeg ingen steder skulle!

Men det er lavet om

Min gamle kollega Kirsten på 62 og jeg skal 1 uge til Alanya til august.. Vi har været afsted de sidste 3 år på samme hotel..

Anmeld

3. april 2011

L&S

Mut skriver:

Synes da at det kunne være spændene at hører hvor i tøser skal holde jeres sommerferie henne sammen med jeres kæreste/mand/børn ? . Selv bliver mig og kæresten hjemme i år, men måske kunne man få inspiration til, hvad man kunne bruge sin sommerferie på, eller hvilken rejse man skulle vælge, til næste sommer

Her d. 3 maj (Om præcis 1 måned ) tager vi  3 uger til USA.. Først på 2 ugers ferie til New York,, og så den sidste uge til Florida for at besøge pigernes bedsteforældre..

Det bliver dejligt med en masse sol og tid til familie med masser af overskud

Til juli tager vi en uge til Alanya, men ellers byder sommeren nok på ture til stranden, hvis vejret tillader det og masser af is, inden turen endnu engang går til Florida i oktober 

Anmeld

3. april 2011

.....

L&S skriver:

Her d. 3 maj (Om præcis 1 måned ) tager vi  3 uger til USA.. Først på 2 ugers ferie til New York,, og så den sidste uge til Florida for at besøge pigernes bedsteforældre..

Det bliver dejligt med en masse sol og tid til familie med masser af overskud

Til juli tager vi en uge til Alanya, men ellers byder sommeren nok på ture til stranden, hvis vejret tillader det og masser af is, inden turen endnu engang går til Florida i oktober 

Det lyder SÅ lækkert

Anmeld

3. april 2011

Frk.S

Da jeg har termin i august, skal vi nok bare være hjemme.

Vi tager i hvert fald ikke til udlandet. Evt. bliver det til en miniferie et eller andet sted i Danmark, men ellers skal vi nok bare være hjemme, og håber på vejret bliver godt i DK.

Vi elsker ellers at rejse, og de sidste par år har stået på Mexico og Thailand.

Anmeld

3. april 2011

twinny

Vi skal i sommerhus med min mormor og morfar til enten marielyst eller møn.. vi skulle have været i icemeler (tyrkiet), men jeg skal have tvillinger til Okt. så det tør jeg ikk... det skulle vi have været i midt sep....

Så det bliver en hygge sommerhustur, forhåbentlig med masser af varme og sol i DK..

Anmeld

3. april 2011

LotteGabriella

Mut skriver:

Synes da at det kunne være spændene at hører hvor i tøser skal holde jeres sommerferie henne sammen med jeres kæreste/mand/børn ? . Selv bliver mig og kæresten hjemme i år, men måske kunne man få inspiration til, hvad man kunne bruge sin sommerferie på, eller hvilken rejse man skulle vælge, til næste sommer

Min datter og jeg skal 2 uger til Kbh., over hos mine forældre og så 1 uge til Italien, ned og besøge familien

Min mand bliver på solskinsøen og bygger videre på tilbygningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.