Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal en uge til Bornholm, hvor vi bare skal slappe af og hygge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ditte<3 skriver: Vi skal i sommerhus i Nykøbing Sjælland i tre uger, det bliver super skønt Jeg er højgravid på det tidspunkt, så det bliver ikke til nogen udenlandsrejse for os i år, men det går nok når man ved hvad der er på vej Vi bor i lejlighed UDEN altan, så det bliver bare rart at have tre uger hvor vi har hus og have og forhåbentlig bliver det en skøøøn sommer i DK i år
Vi skal i sommerhus i Nykøbing Sjælland i tre uger, det bliver super skønt Jeg er højgravid på det tidspunkt, så det bliver ikke til nogen udenlandsrejse for os i år, men det går nok når man ved hvad der er på vej Vi bor i lejlighed UDEN altan, så det bliver bare rart at have tre uger hvor vi har hus og have og forhåbentlig bliver det en skøøøn sommer i DK i år
Ja vi krydser fingere for en solrig sommer i år , dejlig afslappende med sommerhus. Jaa, så kan man tænke på at næste gang man skal til udlandet så har man en lille ny med
Honnie's Wife:) skriver: Jesperhus??? Er det flyttet til Bornholm??? Sidst jeg var der, lå det oppe ved Mors
Jesperhus??? Er det flyttet til Bornholm??? Sidst jeg var der, lå det oppe ved Mors
Jesperhus har aldrig ligget på Bornholm og gørd et heller ikke nu Tror der bliver tænkt på Joboland/brændesgårdshaven, som ligger på Bornholm
Flow skriver: Vi napper både udlandet i år og den danske sommer...
Vi napper både udlandet i år og den danske sommer...
Så er man hvertfald sikret dejlig solskin
JulieE skriver: Jesperhus har aldrig ligget på Bornholm og gørd et heller ikke nu Tror der bliver tænkt på Joboland/brændesgårdshaven, som ligger på Bornholm
Det jeg skrev var kun ironisk ment Kunne ellers være sjovt, hvis de bare sådan flyttede Jesperhus Haha...
Mut skriver: Så er man hvertfald sikret dejlig solskin
Jeps, det bliver skøøøøønt..
Honnie's Wife:) skriver: Det jeg skrev var kun ironisk ment Kunne ellers være sjovt, hvis de bare sådan flyttede Jesperhus Haha...
Ja... Ville gerne se både Nordjyder og Bornholmere i hovedet, hvis nogen gjorde det
vi skal til sverige. mig, manden, sønnen og 2 venner.. det glæder vi os til :-)
norenberg skriver: lækkert det skal vi også....vi har fundet et 4+ stjernet hotel med all incl i 14 dage til 25000 kr for 4 voksne og 3 børn
lækkert det skal vi også....vi har fundet et 4+ stjernet hotel med all incl i 14 dage til 25000 kr for 4 voksne og 3 børn
JulieE skriver: Ja... Ville gerne se både Nordjyder og Bornholmere i hovedet, hvis nogen gjorde det
Hahaha, det gad jeg faktisk godt at se
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128