Hvor holder i sommerferie i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

AmalieM

Vi skal en uge til Bornholm, hvor vi bare skal slappe af og hygge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

.....

Ditte<3 skriver:

Vi skal i sommerhus i Nykøbing Sjælland i tre uger, det bliver super skønt  Jeg er højgravid på det tidspunkt, så det bliver ikke til nogen udenlandsrejse for os i år, men det går nok når man ved hvad der er på vej  Vi bor i lejlighed UDEN altan, så det bliver bare rart at have tre uger hvor vi har hus og have  og forhåbentlig bliver det en skøøøn sommer i DK i år 

Ja vi krydser fingere for en solrig sommer i år , dejlig afslappende med sommerhus. Jaa, så kan man tænke på at næste gang man skal til udlandet så har man en lille ny med

Anmeld

22. marts 2011

JulieE

Honnie's Wife:) skriver:

Jesperhus??? Er det flyttet til Bornholm???  Sidst jeg var der, lå det oppe ved Mors

Jesperhus har aldrig ligget på Bornholm og gørd et heller ikke nu Tror der bliver tænkt på Joboland/brændesgårdshaven, som ligger på Bornholm

Anmeld

22. marts 2011

.....

Flow skriver:

Vi napper både udlandet i år og den danske sommer...

Så er man hvertfald sikret dejlig solskin

Anmeld

22. marts 2011

Darling<3

JulieE skriver:

Jesperhus har aldrig ligget på Bornholm og gørd et heller ikke nu Tror der bliver tænkt på Joboland/brændesgårdshaven, som ligger på Bornholm

Det jeg skrev var kun ironisk ment Kunne ellers være sjovt, hvis de bare sådan flyttede Jesperhus Haha...

Anmeld

22. marts 2011

Tip!

Mut skriver:

Så er man hvertfald sikret dejlig solskin

Jeps, det bliver skøøøøønt..

Anmeld

22. marts 2011

JulieE

Honnie's Wife:) skriver:

Det jeg skrev var kun ironisk ment Kunne ellers være sjovt, hvis de bare sådan flyttede Jesperhus Haha...

Ja... Ville gerne se både Nordjyder og Bornholmere i hovedet, hvis nogen gjorde det 

Anmeld

22. marts 2011

Lise 26

vi skal til sverige. mig, manden, sønnen og 2 venner.. det glæder vi os til :-)

Anmeld

22. marts 2011

Mette+Mathias

norenberg skriver:

lækkert det skal vi også....vi har fundet et 4+ stjernet hotel med all incl i 14 dage til 25000 kr for 4 voksne og 3 børn

Waow, - det lyder som et godt tilbud. Må man spørge hvor osv.?

Anmeld

22. marts 2011

Darling<3

JulieE skriver:

Ja... Ville gerne se både Nordjyder og Bornholmere i hovedet, hvis nogen gjorde det 

Hahaha, det gad jeg faktisk godt at se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.