Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mut skriver: Årh Italien , der vil jeg også rigtig gerne hen på et tidspunkt
Årh Italien , der vil jeg også rigtig gerne hen på et tidspunkt
der er vi hver år
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
oerbaek skriver: Egentlig skulle vi ikke på ferie men er blevet inviteret i sommerhus af mine svigerforældre på marienlyst så det glæder vi os da til
Egentlig skulle vi ikke på ferie
men er blevet inviteret i sommerhus af mine svigerforældre på marienlyst så det glæder vi os da til
Sommerhus tæller også , så får i alligevel en hyggelig ferie
twinboys skriver: der er vi hver år
Hvor er i heldige Er det meget dyrt at tage på ferie i Italien?
Mut skriver: Hvor er i heldige Er det meget dyrt at tage på ferie i Italien?
nej og ja det kommer jo an på hvad man vil og hvor længe... i love it
twinboys skriver: nej og ja det kommer jo an på hvad man vil og hvor længe... i love it
Puha, 2 uger i Italien kunne ikke være så dårligt da
Mut skriver: Puha, 2 uger i Italien kunne ikke være så dårligt da
Vi tager 2½uge weeeeeeeeeeeeeeeeee
twinboys skriver: Italien.... og flere af babypigerne skal i mit sommerhus ved vesterhavet i deres sommerferie
Italien....
og flere af babypigerne skal i mit sommerhus ved vesterhavet i deres sommerferie
uha der gad jeg godt nok godt hen i skal da nok få en super god ferie..
Vi skal først en uge i sommerhus ved Vestkysten - har ikke lige booket et endnu - sammen med et hold gode venner og deres søn, som er på samme alder som vores Sofus. Derefter tager vi 14 dage til Spanien. GLÆDER mig...
musse1 skriver: uha der gad jeg godt nok godt hen i skal da nok få en super god ferie..
Jepper og glæder mig.............
Vi skal afsted i denne her
Mut skriver: Bornholm er et super skønt sted at være på ferie , og is skal man da spise en masse af, mums
Bornholm er et super skønt sted at være på ferie , og is skal man da spise en masse af, mums
jeg elsker simpelhen og være på bornholm. (l)
is høre sommeren til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128