Hvor holder i sommerferie i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.996 visninger
79 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

.....

Synes da at det kunne være spændene at hører hvor i tøser skal holde jeres sommerferie henne sammen med jeres kæreste/mand/børn ? . Selv bliver mig og kæresten hjemme i år, men måske kunne man få inspiration til, hvad man kunne bruge sin sommerferie på, eller hvilken rejse man skulle vælge, til næste sommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

nattergalen

Hejsa,

En hyggelig tråd

Her står den på 1 uge i Indien og 2 uger i Malaysia med manden, så her glæder vi os til sommeren

Anmeld

20. marts 2011

Lou87

Tror også vi bliver hjemme i år da lillefisen kun vil være ca 10 mdr i højsæsonen der.
Men vi har snakket om en enkelt weekend i Lalandia måske.

Anmeld

20. marts 2011

Fru'Rugaard

Vi skal bare en tur i Jesperhus
Vi vil ikke alt for langt væk, når Maja hun ikke er ældre
Og jeg har heller aldrig været på ferie i Jesperhus, det skal nok blive hyggeligt

Anmeld

20. marts 2011

tinasmor

Fru'Rugaard skriver:

Vi skal bare en tur i Jesperhus
Vi vil ikke alt for langt væk, når Maja hun ikke er ældre
Og jeg har heller aldrig været på ferie i Jesperhus, det skal nok blive hyggeligt

Har altid hørt godt om det. Hvis det ikke var fordi at sommerhusene på Bornholm er så hammerdyre om sommeren, så havde vi helt sikkert også kunne overveje det.

Anmeld

20. marts 2011

.....

nattergalen skriver:

Hejsa,

En hyggelig tråd

Her står den på 1 uge i Indien og 2 uger i Malaysia med manden, så her glæder vi os til sommeren

Mange tak

Det lyder som en rigtig oplevelses rig sommerferie i skal på , spændene

Anmeld

20. marts 2011

SaNiNa

Ja det er et godt spørgsmål.

Lige nu skal vi bare være hjemme vi ved ikke engang hvornår vi holder sommerferie. Jeg gå sygmeldt så udlandet bliver det jo nok ikke og orker heller ikke så meget må en mini ferie i vores campingvogn hvis min krop tillader det.

Anmeld

20. marts 2011

.....

Lou87 skriver:

Tror også vi bliver hjemme i år da lillefisen kun vil være ca 10 mdr i højsæsonen der.
Men vi har snakket om en enkelt weekend i Lalandia måske.

Lalandia lyder som en god idé for den bette

Anmeld

20. marts 2011

Lou87

Mut skriver:

Lalandia lyder som en god idé for den bette

Jep - det var også det vi tænkte :-)
Enten det eller bare noget sommerhus af en art..

Meget mere får hun ikk glæde af alligevel :-)

Anmeld

20. marts 2011

lucas<3

Mut skriver:

Synes da at det kunne være spændene at hører hvor i tøser skal holde jeres sommerferie henne sammen med jeres kæreste/mand/børn ? . Selv bliver mig og kæresten hjemme i år, men måske kunne man få inspiration til, hvad man kunne bruge sin sommerferie på, eller hvilken rejse man skulle vælge, til næste sommer

vi skal en tur til bornhom sammen med min mor, hendes kæreste. min bror, min kæreste og søn.

og så skal vi hvis en tur i djurssommerland og så holde lucas og min fødselsdag,.. og bare spise en MASSE is

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.