Hvordan får i jeres til at sove?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

henh01

milopilo skriver:

Ok, det er også sådan vi gør.. men bare kl ca 21 i stedet..
Hvor gammel er jeres??

Hun spiser kun mellem 60-80 ml.. Ved slet ikke om det er hvad de plejer/skal.. Men hvis hun spiser meget mere kaster hun bare helt vildt op.. ikke bare lidt gylp, men så det bare står i i kæmpe stråle.. Hader når det sker  Får simpelthen så ondt af hende.. fordi vi har kommet til at give for meget.. men det jo fordi hun bare sluger flasken og man tror jo det fordi hun er mere sulten..

Hvad vejer hun?

Min søn er 4 mdr, men sådan har vi gjort i 2 mdr. Nu er han begyndt at sove rigtig dårligt fordi han er startet op på grød, men håber bare det er midlertidigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Den lykkelige

henh01 skriver:

Hvad vejer hun?

Min søn er 4 mdr, men sådan har vi gjort i 2 mdr. Nu er han begyndt at sove rigtig dårligt fordi han er startet op på grød, men håber bare det er midlertidigt

Hun vejer ca 3700 nu..

Håber for jer det bare er midlertidig.. Så i igen kan komme tilbage i rutinerne..

Anmeld

18. marts 2011

henh01

milopilo skriver:

Hun vejer ca 3700 nu..

Håber for jer det bare er midlertidig.. Så i igen kan komme tilbage i rutinerne..

spiser hun hver 3. time er hendes behov 80 ml hver gang og spiser hun hver 4. time er hendes behov lige over 100 ml

Anmeld

18. marts 2011

Den lykkelige

henh01 skriver:

spiser hun hver 3. time er hendes behov 80 ml hver gang og spiser hun hver 4. time er hendes behov lige over 100 ml

Hun spiser hver 2-3 time.. så det passer jo faktisk meget godt med det hun så får..

Anmeld

18. marts 2011

mortilnoahogmelina

milopilo skriver:

Ok tror jeg vil prøve lade hende være længere vågen idag så 

Tusind tak for råd..

det var så lidt - håber du har heldet med dig så

Anmeld

18. marts 2011

Den lykkelige

Pernille08 skriver:

det var så lidt - håber du har heldet med dig så

Nå det gik ikke.. hun var sååå træt kl 16 så nu sover hun.. Men vi har jo også masser af dage så skal nok nå det

Anmeld

18. marts 2011

Ni-ko-li-ne

et barn der ikke er ældre kan man ikke kalde hysterisk og der er heller ikke tale om dårlige vaner...

hun kræver sin tryghed, det er ganske normalt og vidt forskellige hvor meget tryghed de små kræver... det er en ganske kort periode af ens liv hvor man nok overlever at falde udenfor de vante rutiner...

der findes noget som er en "bed side crip" sådan en slags mini seng som kan stå direkte op af din madras... hvis ikke det går at have hende oppe i sengen

Anmeld

18. marts 2011

Den lykkelige

et barn der ikke er ældre kan man ikke kalde hysterisk og der er heller ikke tale om dårlige vaner...

hun kræver sin tryghed, det er ganske normalt og vidt forskellige hvor meget tryghed de små kræver... det er en ganske kort periode af ens liv hvor man nok overlever at falde udenfor de vante rutiner...

der findes noget som er en "bed side crip" sådan en slags mini seng som kan stå direkte op af din madras... hvis ikke det går at have hende oppe i sengen

Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal kalde det end "hysterisk".. For det er HELT vildt!!! Men nok hvad man lægger i ordet..
Nej har heller ikke talt om noget med nogle vaner?? Udover de med amningen.. men det er jo noget hun skal vænnes fra.. at det er flasken og ikke babs..

Ja jeg ved det er tryghed og det får hun også rigtig meget af selvfølgelig.. men er nødt til at lægge hende fra mig når hun sover, fordi ellers ender det med jeg går ned med flaget fordi jeg aldrig vil få sovet..
Ja vi har godt set på den der seng man kan sætte i side.. rigtig smart.. kunne være perfekt.. bortset fra jeg tror vi stadig ikke ville kunne sove fra hendes lyde.. Der ligger hun jo så også lige op af en.. 

Anmeld

18. marts 2011

Ni-ko-li-ne

milopilo skriver:

Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal kalde det end "hysterisk".. For det er HELT vildt!!! Men nok hvad man lægger i ordet..
Nej har heller ikke talt om noget med nogle vaner??

Ja jeg ved det er tryghed og det får hun også rigtig meget af selvfølgelig.. men er nødt til at lægge hende fra mig når hun sover, fordi ellers ender det med jeg går ned med flaget fordi jeg aldrig vil få sovet..
Ja vi har godt set på den der seng man kan sætte i side.. rigtig smart.. kunne være perfekt.. bortset fra jeg tror vi stadig ikke ville kunne sove fra hendes lyde.. Der ligger hun jo så også lige op af en.. 

børn er slet ikke hysteriske i den alder, hun har brug for trygheden og det er det hun kalder på...

der sker mange ting med de små pus jo, det er en kæmpe udvikling...

men jeg forstår godt at du har brug for at sove... nu er hun ikke så gammel jo, men måske du kunne vænne dig til hendes lyde?

Anmeld

18. marts 2011

Den lykkelige

børn er slet ikke hysteriske i den alder, hun har brug for trygheden og det er det hun kalder på...

der sker mange ting med de små pus jo, det er en kæmpe udvikling...

men jeg forstår godt at du har brug for at sove... nu er hun ikke så gammel jo, men måske du kunne vænne dig til hendes lyde?

Ja det kan godt være jeg bliver mere vænnet til dem i længden.. Ville være dejligt

Tja så ulykkelig, trist, ked eller noget.. Kald det hvad du vil  Men sindsygt er det og ikke noget man kan stoppe  Man må bare ligge hende tæt ind til sig og vente på "anfaldet" går over....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.