milopilo skriver:
Vores lille pige på 3 uger kan næsten kun falde i søvn med en babs i munden..
Nu er vi gået over til flaske og hun skal jo vænnes fra amningen.. men kan bare ikke få hende til at sove..
I aftes fik hun flaske kl 21.30 men kunne først få ro på hende efter nr. 2 flaske kl 1.30
Vi har prøvet svøbe, gå rundt med hende, lægge noget over hovedet osv.. ligeså snart babsen kommer i munden bliver hun mere rolig og falder i søvn, men så kan man ikke flytte på hende for så vågner hun.. så min kæreste og jeg ligger på hvert sit værelse..
og om natten når hun skal have flaske, skal jeg nedenunder (vi har værelser på 1. sal), tænde lidt lys, varme flasken, skiftes osv.. så bliver hun jo vågen.. hvad gør i for at jeres skal sove igen?
jeg gav min datter alle mulige valgmuligheder for at hun kunne sove... det tog os i gennemsnit 5 timer for at få hende til at sove, og det skal lige siges hun VAR træt da hun kun sov en lille lur om eftermiddagen. Men lige emget hvad vi gjorde sov hun først kl lort om natten, og jeg fik kuller....
Jeg fandt ud af det gad jeg ikke, så jeg giver hende 2 valgmuligheder, enten til at igge op af halsen og falde i søvn eller viklet ind i en byne på armen... og det har HJULPET.... Min datter falder hurtig i søvn og har ikke sove kriser med hende mere.... det er så fantastisk!!... også ligger jeg hende ind og hun sover.....
Jeg sidder bare på min flade i sofaen og nynner og vugger og indenfor 20 min sover hun...... Min mand kan godt nogle gange skulle op af sofaen og gå lidt rundt, men det er meget sjældent.....
Anmeld