Aii.. Så I det der, med de stooore familier?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

AnneBJ

Zafir skriver:

Men jeg nøjes bare med 2 alligevel

Kan jeg skisme godt forstå... jeg skal også have max 3... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

mortilflere

Nu kender jeg Jesper og Pia , min den ælste gik i klasse med den store og min nr 3 gik i bh med deres hm nr 7 tror jeg 

Jeg har 4 og det er nemmere at gå fra nr 3 til 4 end fra 1 til 2 LOL

Min nr 4 er handicappet , og er grunden til vi ikke har flere

Anmeld

8. marts 2011

Zafir

mortilflere skriver:

Nu kender jeg Jesper og Pia , min den ælste gik i klasse med den store og min nr 3 gik i bh med deres hm nr 7 tror jeg 

Jeg har 4 og det er nemmere at gå fra nr 3 til 4 end fra 1 til 2 LOL

Min nr 4 er handicappet , og er grunden til vi ikke har flere

Hvem var det lige pia og jesper var af dem???... Dem med autisten? Eller de andre?

Hvad fejler nr 4? og hvor mange ville du gerne have haft, hvis det ellers var?

Anmeld

8. marts 2011

Nadia Foged

Jaaa de gør det godt

har selv 12 søskende, og det er ikke altid nemt og lige fedt at være mange børn vi har samme mor allesammen, og der er 4 forskellige fædre

Når det så er sagt at det kan være svært at være så mange - er jeg også lykkelig over at have så mange søskende, og det, det indebar Man lærer at klare sig for små midler og får hænderne skruet godt på

Anmeld

8. marts 2011

mortilflere

Zafir skriver:

Hvem var det lige pia og jesper var af dem???... Dem med autisten? Eller de andre?

Hvad fejler nr 4? og hvor mange ville du gerne have haft, hvis det ellers var?

Faren der er transport menister LOL

Vi ved ikke hvad Alberte fejler , men de mener hun har en kromosom fejl , en gen fejl , hun er ekstrem senticiv , nok autist  , lidt damp og måske noget andet , bla sover hun sjældent 

Hvor mange ???? , gerne et hold til , vi har fået vores i hold LOL de store er 17½ og snart 15 , de små er 7 og 5½ 

Da jeg mødte bonden måtte han love vi ikke skulle ha børn LOL 3 mdr efter holdte jeg med p piller ...... vi var så 1½ år om at lave ham

Anmeld

8. marts 2011

Zafir

Nadia Foged skriver:

Jaaa de gør det godt

har selv 12 søskende, og det er ikke altid nemt og lige fedt at være mange børn vi har samme mor allesammen, og der er 4 forskellige fædre

Når det så er sagt at det kan være svært at være så mange - er jeg også lykkelig over at have så mange søskende, og det, det indebar Man lærer at klare sig for små midler og får hænderne skruet godt på

Holddafest det var mange søskende

Var din mor i et tvprogram for nogen år siden? Kan huske en enlig mor med riiiiiiiiiiiiiiiigtig mange børn... I et tv program.

Jeg er KUN mig... Som barn savnede jeg ingen. Som voksen savner jeg rigtig meget en søster eller bror, men jeg har heldigvis min moster (som jo er søsteragtig, fordi vi er ret tæt i alder jo).

Anmeld

8. marts 2011

Zafir

mortilflere skriver:

Faren der er transport menister LOL

Vi ved ikke hvad Alberte fejler , men de mener hun har en kromosom fejl , en gen fejl , hun er ekstrem senticiv , nok autist  , lidt damp og måske noget andet , bla sover hun sjældent 

Hvor mange ???? , gerne et hold til , vi har fået vores i hold LOL de store er 17½ og snart 15 , de små er 7 og 5½ 

Da jeg mødte bonden måtte han love vi ikke skulle ha børn LOL 3 mdr efter holdte jeg med p piller ...... vi var så 1½ år om at lave ham

Ai... sikke da noget med jeres nr4...

Jeg grinede også lige lidt over at han var transport minister. Men både Idun og jeg sad og undrede os over at de kørte i 2 hold, når de havde en stor nok bil Men det er vel også noget organisatorisk... mmm...

Anmeld

8. marts 2011

Pallemor

Vi er 6 søskende.. Men min mor har fået 8, hun har mistet 2.

Mine forældre har været gift i 27 år

Anmeld

8. marts 2011

mortilflere

Zafir skriver:

Ai... sikke da noget med jeres nr4...

Jeg grinede også lige lidt over at han var transport minister. Men både Idun og jeg sad og undrede os over at de kørte i 2 hold, når de havde en stor nok bil Men det er vel også noget organisatorisk... mmm...

de bor centralt i byen men ungerne skal forskellige steder , jeg tror det er for at de ikke skal ud af døren på en x og sidde længe i bilen

skole børnene kommer hver morgen på samme tid

Anmeld

8. marts 2011

Zafir

Pallemor skriver:

Vi er 6 søskende.. Men min mor har fået 8, hun har mistet 2.

Mine forældre har været gift i 27 år

stakkels din mor.. Med de 2 der...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.