må jeg se jeres ar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

D-Micka

michelledam skriver:

ja det er rigtig smart.. hvordan fa'en gør de det? hehhe

Ja godt spørgsmål .. 

Men sting eller noget skulle fjernes .. 

Det var det jeg frygtede mest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Chraz

michelledam skriver:

ja det er faktisk ret pænt når man tænker på det er taget dagen efter.. og som du siger er lavet oveni et andet ar.. men synes det ser lidt voldsom ud med klipsene hehe. tror bare det er fordi jeg ikke har set sådan nogle klips før hihihi

Det syntes jeg også det gjorde første gang.. Men jeg troede faktisk det var noget de var begyndt på alle steder.. Men det er måske kun i aalborg og thisted?

Anmeld

8. marts 2011

Aves.

Chraz skriver:

ja det er jo det  Klipsene giver kun nogle ganske små næsten usynlige prikker over selve arret. Og det er faktisk mere eller mindre hvidt nu og det er 11 måneder gammelt.

Fedt...det er lidt ret at det er så usynligt som muligt...jeg har bare en bitte lille hvid streg...men hun er dælme også dygtig og der er jo forskel på om det er en plastikkirurg eller ikke..

Anmeld

8. marts 2011

Mother-love

TbCp skriver:

Sådan ser mit ud

hold da op man kan jo slet ikke se det... det er satme flot

Anmeld

8. marts 2011

D-Micka

TbCp skriver:

Sådan ser mit ud

Man kan jo næsten ikke se det .. 

Det er godt nok pænt lavet 

Anmeld

8. marts 2011

TbCp

michelledam skriver:

hold da op man kan jo slet ikke se det... det er satme flot

Nej der er ikke ret meget at se

Anmeld

8. marts 2011

TbCp

D-Micka skriver:

Man kan jo næsten ikke se det .. 

Det er godt nok pænt lavet 

Ja det er bare rigtig fint

Anmeld

8. marts 2011

D-Micka

michelledam skriver:

ja det er rigtig smart.. hvordan fa'en gør de det? hehhe

IKKE fjernes self.

Anmeld

8. marts 2011

Chraz

Eva. skriver:

Fedt...det er lidt ret at det er så usynligt som muligt...jeg har bare en bitte lille hvid streg...men hun er dælme også dygtig og der er jo forskel på om det er en plastikkirurg eller ikke..

ja lige præcis. man har jo ikke list til at rende rundt med kæmpe ar. Jeg blev også rigtig ked af det da jeg skulle have det første kejsersnit netop pga arret.. Men det er simpelthen blevet så flot begge gange. Skal have PKS denne her gang også så håber det bliver lige så flot.

Anmeld

8. marts 2011

Aves.

Chraz skriver:

ja lige præcis. man har jo ikke list til at rende rundt med kæmpe ar. Jeg blev også rigtig ked af det da jeg skulle have det første kejsersnit netop pga arret.. Men det er simpelthen blevet så flot begge gange. Skal have PKS denne her gang også så håber det bliver lige så flot.

For mig var det bare den der dellepude jeg fik der var det der generede mig....pyt med arret men pøllen...øv altså...men det er jo fordi jeg har været så stor at mavsen ikke kunne trække sig sammen igen...dårlig hud..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.