må jeg se jeres ar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Chraz

Eva. skriver:

Hvor serd et vildt ud... jeg er altid bare blevet syet, gad vide hvorfor de gør det så forskelligt....?

Det ved jeg ikke. Jeg er blevet klipset begge gange. Og det gør heldigvis ikke ondt at få dem fjernet. Men det kan godt gøre lidt ondt hvis der sætter sig en tråd eller noget ligende fast i dem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

D-Micka

michelledam skriver:

ja hold da op man kan da næsten ikke se det

og det er syet indefra.. såååå smart hehe

Anmeld

8. marts 2011

Mother-love

Chraz skriver:

Det er som sagt taget dagen efter fødslen. Og det er lavet oveni et gammelt ar. Men det er helet super flot og man kan faktisk ikke se jeg har været skåret op 2 gange 

ja det er faktisk ret pænt når man tænker på det er taget dagen efter.. og som du siger er lavet oveni et andet ar.. men synes det ser lidt voldsom ud med klipsene hehe. tror bare det er fordi jeg ikke har set sådan nogle klips før hihihi

Anmeld

8. marts 2011

Aves.

Chraz skriver:

Det ved jeg ikke. Jeg er blevet klipset begge gange. Og det gør heldigvis ikke ondt at få dem fjernet. Men det kan godt gøre lidt ondt hvis der sætter sig en tråd eller noget ligende fast i dem 

Det ser bare vildt ud, ikke...eller du er jo vant til det..jeg er blevet syet alle gange...men da jeg fik lavet maven og bryster var det med tråd der skulle fjernes...ikke rart, men det gav det flotteste resultat, så det er jo til at leve med..

Anmeld

8. marts 2011

Mother-love

D-Micka skriver:

og det er syet indefra.. såååå smart hehe

ja det er rigtig smart.. hvordan fa'en gør de det? hehhe

Anmeld

8. marts 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
michelledam skriver:

jo tak jeg kan sagtens se det... hvor gammelt er aret på det billede?

Det er lige præcis 22½ mdr.Har desværre ingen ældre,men det har sådan set altid set mere eller mindre sådan ud.

Anmeld

8. marts 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Mor010711 skriver:

Wow  Det er godt nok blevet pænt 

1000 tak,jeg er også glad for det

Anmeld

8. marts 2011

TbCp

Sådan ser mit ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. marts 2011

Chraz

Eva. skriver:

Det ser bare vildt ud, ikke...eller du er jo vant til det..jeg er blevet syet alle gange...men da jeg fik lavet maven og bryster var det med tråd der skulle fjernes...ikke rart, men det gav det flotteste resultat, så det er jo til at leve med..

ja det er jo det  Klipsene giver kun nogle ganske små næsten usynlige prikker over selve arret. Og det er faktisk mere eller mindre hvidt nu og det er 11 måneder gammelt.

Anmeld

8. marts 2011

Mother-love

Pernilleh skriver:

Det er lige præcis 22½ mdr.Har desværre ingen ældre,men det har sådan set altid set mere eller mindre sådan ud.

okay ja det er fandme flot synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.