må jeg se jeres ar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Bom

Selvfølgelig må i se..

Det første billede er 2 dage efter, hvor jeg fik plasteret af.. Da jeg ikke kunne se arret, og de ingen spejl havde på sygehuset, så tog min kæreste et billede..
Det andet billede er lige taget, så undskyld bukse mærkerne, på tirsdag er det 10 mdr siden..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Mka

Super fine ar i har. Jeg har stadig mine strips på ( eller hvad de hvide klister ting hedder jeg har på ) så jeg ved ikke hvordan mit ser ud endnu.

Men hvorfor vælger nogle Hospitaler at sy og andre clipse?

Er slev blevet syet for 12 dage siden. Synes det ser lidt voldsomt ud med clips, men det ser rigtig flot ud når de er fjernet..

Anmeld

8. marts 2011

Clisolka

Mka skriver:

Super fine ar i har. Jeg har stadig mine strips på ( eller hvad de hvide klister ting hedder jeg har på ) så jeg ved ikke hvordan mit ser ud endnu.

Men hvorfor vælger nogle Hospitaler at sy og andre clipse?

Er slev blevet syet for 12 dage siden. Synes det ser lidt voldsomt ud med clips, men det ser rigtig flot ud når de er fjernet..

Dem havde jeg også på. Jeg kalder dem plastre 

Anmeld

8. marts 2011

Mka

bb78 skriver:

Dem havde jeg også på. Jeg kalder dem plastre 

Hi hi ja det er det vel egentlig, selvom at jeg fik fjernet det store plastre på hospitalet. Og de her er bare sådan nogle små nogle. ( måske til at hjælpe med at holde sammen på det )

Anmeld

8. marts 2011

Clisolka

Mka skriver:

Hi hi ja det er det vel egentlig, selvom at jeg fik fjernet det store plastre på hospitalet. Og de her er bare sådan nogle små nogle. ( måske til at hjælpe med at holde sammen på det )

De var ret irreterende at rende rundt med til sidst - indtil den sidste faldt af 

Anmeld

8. marts 2011

ønskebørn74

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Selvfølgelig må i se..

Det første billede er 2 dage efter, hvor jeg fik plasteret af.. Da jeg ikke kunne se arret, og de ingen spejl havde på sygehuset, så tog min kæreste et billede..
Det andet billede er lige taget, så undskyld bukse mærkerne, på tirsdag er det 10 mdr siden..

Hold op hvor er det bare fiiiint!!!! Lene

Anmeld

8. marts 2011

Bom

ønskebarn74 skriver:

Hold op hvor er det bare fiiiint!!!! Lene

Tak..  Er også ganske godt tilfreds, når det nu skulle gå den vej..  Men et pænt minde for livet har jeg da fået..

Anmeld

8. marts 2011

Mka

bb78 skriver:

De var ret irreterende at rende rundt med til sidst - indtil den sidste faldt af 

Ja de er jo gået op fordi man går i bad hver dag, men nu falder de vel snart af.

Anmeld

8. marts 2011

Kongmulle

michelledam skriver:

hej tøser.

ville høre om jeg måtte se billede af jeres ar efter kejsersnit? jeg skal måske selv have et PKS og er nysgerrig efter og se hvordan det ser ud.

jeg har trykket så det er tilladt at svare anonymt hvis man ønsker dette

Jeg ville gerne, men man kan ikke se mit. Det er så lille og pænt at det er usynligt. Jeg groede rigtig hurtigt og MEGET pænt sammen, så man kan ikke se det i dag.

Er jeg selvfølgelig glad for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.