må jeg se jeres ar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Aves.

Chraz skriver:

okay. Det må da også give en masse overskud med den rigtige kost og motion? Jeg har selv aldrig været så god til det der med at dyrke regelmæssig motion. Men vil gerne blive bedre  Det er bare tit nemmere sagt end gjort.

Jeg har heller ikke været god førhen...først efter jeg blev 30 år gik det op for mig at noget måtte gøres...og det der startede som noget med det ydre har vist sig at betyde mest for det indre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Chraz

Eva. skriver:

Jeg har heller ikke været god førhen...først efter jeg blev 30 år gik det op for mig at noget måtte gøres...og det der startede som noget med det ydre har vist sig at betyde mest for det indre..

sådan er det vel tit i sådanne situationer? jeg synes i hvertfald tit jeg har hørt om at folk er blevet overvægtige fordi de har trøstespist eller noget ligende. Sådan som min vægt er nu vejer jeg 13kg for meget. Og jeg har så lige smidt 7kg pga meget kvalme osv. Men jeg mangler staig de 13 kg der

Anmeld

8. marts 2011

Clisolka

michelledam skriver:

jamen hvis du ikke har noget imod det vil jeg da gerne se alligevel.. men selvfølgelig kun hvis du har det okay med det

Så fik vi taget et billede  Strækmærkerne er jeg lidt flov over, men de var det værd! (og så er det kun kæresten som kigger på dem) 

Anmeld

8. marts 2011

Mother-love

bb78 skriver:

Så fik vi taget et billede  Strækmærkerne er jeg lidt flov over, men de var det værd! (og så er det kun kæresten som kigger på dem) 

jeg kender godt det med stræk mærkerne.. godt nok har jeg ikke fået nogen på maven endnu.. men lidt på sidebenene og så på lårene. dem er jeg også ret ked af.. men kan være det ændre sig når lille pigen kommer...

men det er ellers et rigtig flot ar du har ;

Anmeld

8. marts 2011

Clisolka

michelledam skriver:

jeg kender godt det med stræk mærkerne.. godt nok har jeg ikke fået nogen på maven endnu.. men lidt på sidebenene og så på lårene. dem er jeg også ret ked af.. men kan være det ændre sig når lille pigen kommer...

men det er ellers et rigtig flot ar du har ;

Tak 

Anmeld

8. marts 2011

Fru Nielsen

Chraz skriver:

Det er som sagt taget dagen efter fødslen. Og det er lavet oveni et gammelt ar. Men det er helet super flot og man kan faktisk ikke se jeg har været skåret op 2 gange 

Uhhh hvor er jeg glad for jeg har født og skal føde normalt.... For det der syn bryder jeg mig godt nok ikke om!

Altså ik fordi det er dig, men simpelthen det at du bare lige er blevet klipset sammen.... Kan jeg bare slet ikke forestille mig!

Anmeld

8. marts 2011

Clisolka

Fru Nielsen skriver:

Uhhh hvor er jeg glad for jeg har født og skal føde normalt.... For det der syn bryder jeg mig godt nok ikke om!

Altså ik fordi det er dig, men simpelthen det at du bare lige er blevet klipset sammen.... Kan jeg bare slet ikke forestille mig!

Ja det ville jeg godt nok heller ikke kunne lide  På riget gør de det anerledes... Jeg blev først syet 2 gange indvendigt, så udvendigt og fik selvopløselige sting (der kaldes for sommerfugle) - som så gik i sig selv  4-5 uger efter var de sidste væk 

Anmeld

8. marts 2011

Chraz

Fru Nielsen skriver:

Det er faktisk ikke så slemt at blive klipset som man skulle tro. Vil gerne give dig ret i det ser ubehageligt ud. Men jeg har aldrig prøvet andet så kan selvfølgelig ikke udtale mig om hvad der er mest behageligt  Men jeg bliver højest sandsynlig også klipset næste gang jeg skal føde.

Anmeld

8. marts 2011

pussepige

Fru Nielsen skriver:

Har det helt lige som dig.. Er glad for at mine 4 unger ikke er taget ved kejsersnit.. Bare tanken om at de skal skære i mig og have klips i bagefter så får jeg det helt dårlig..

Anmeld

8. marts 2011

Clisolka

pussepige skriver:

Har det helt lige som dig.. Er glad for at mine 4 unger ikke er taget ved kejsersnit.. Bare tanken om at de skal skære i mig og have klips i bagefter så får jeg det helt dårlig..

Heh tror ikke du skulle have set mig i hovedet første gang jeg skulle i bad efter kejsersnittet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.