må jeg se jeres ar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

ønskebørn74

TbCp skriver:

Sådan ser mit ud

Hold op det er godt nok fint... Næsten ikke til at se...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

pussepige

bb78 skriver:

Heh tror ikke du skulle have set mig i hovedet første gang jeg skulle i bad efter kejsersnittet 

Nej puha.. Kan bare huske da jeg fik min første og blev klippet pga kop der spurgte jordemoderen dagen efter om jeg ville se jeg sagde NEJ TAK.. Hun sagde hun synes jeg skulle se og så kom der et spejl frem og tak skæbne jeg troede jeg skulle dø ved det syn men nej nej det så ikke så slemt ud men det er jo overhovedet ikke det samme som kejsersnit..

Anmeld

8. marts 2011

Anonym

jeg har et med clipsene i... det er taget ca 2 døgn efter---

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. marts 2011

TbCp

ønskebarn74 skriver:

Hold op det er godt nok fint... Næsten ikke til at se...

Ja det har de gjort godt

Anmeld

8. marts 2011

Clisolka

pussepige skriver:

Nej puha.. Kan bare huske da jeg fik min første og blev klippet pga kop der spurgte jordemoderen dagen efter om jeg ville se jeg sagde NEJ TAK.. Hun sagde hun synes jeg skulle se og så kom der et spejl frem og tak skæbne jeg troede jeg skulle dø ved det syn men nej nej det så ikke så slemt ud men det er jo overhovedet ikke det samme som kejsersnit..

Puha ja, det ville jeg til gengæld så ikke have set. Jeg er ret pivet hvad det angår  

Anmeld

8. marts 2011

smokin

Her er mit.

Det første billede er kort tid efter jeg har fået fjernet stingene.

Nr. 2 billede efter et halvt år.

Jeg har haft betændelse og store komplikationer i mit ar og er blevet opereret 6 gange i fuld narkose efter min fødsel. 

Anmeld

8. marts 2011

regalprime

Hold da op alle jeres ar er flotte!!!! Vil næsten ikk lægge mit ind, for mit er bare GRIMT!!!!! Øv vil også have sådan et fint ar!!!

Anmeld

8. marts 2011

Clisolka

regalprime skriver:

Hold da op alle jeres ar er flotte!!!! Vil næsten ikk lægge mit ind, for mit er bare GRIMT!!!!! Øv vil også have sådan et fint ar!!!

Kom med det - jeg turde, så tør du også 

Anmeld

8. marts 2011

katja26

Her er så mit ar ...fik kejsersnit D 30/12-10 så det ca 2 mdr gammelt

Anmeld

8. marts 2011

pussepige

bb78 skriver:

Puha ja, det ville jeg til gengæld så ikke have set. Jeg er ret pivet hvad det angår  

Jeg så det også kun den ene gang da det jo næste var tvang LOL havde ikke lyst til at se det mere.. FØJ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.