Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bb78 skriver: Jamen hvis du vil se det så skal jeg da gerne lægge et billede ind (jeg venter lige til manden min vågner, så han kan hjælpe) Det er 4 måneder gammelt nu
Jamen hvis du vil se det så skal jeg da gerne lægge et billede ind (jeg venter lige til manden min vågner, så han kan hjælpe) Det er 4 måneder gammelt nu
det lyder rigtig godt tak for det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pernilleh skriver: Riiiimelig dårligt billede...håber du kan bruge det alligevel
Riiiimelig dårligt billede...håber du kan bruge det alligevel
jo tak jeg kan sagtens se det... hvor gammelt er aret på det billede?
Wow Det er godt nok blevet pænt
jeg har godt nok kun et billede hvor jeg stadig har klipsene i. Det er taget dagen efter. Vil du se det?
michelledam skriver: det lyder rigtig godt tak for det
jeg fik det lavet d. 25/2 så det er meget nyt endnu .. og de har lovet at det bliver rigtig pænt
Mit var skævt, 18 cm bredt...de måtte akut skære mere op fordi min søns hoved var så stort... og så hang der efter to ks en delle udover...sådan her så det ud...men arret er ikke til at se, det var ellers helet pænt..
Chraz skriver: jeg har godt nok kun et billede hvor jeg stadig har klipsene i. Det er taget dagen efter. Vil du se det?
ja det vil jeg da meget gerne
D-Micka skriver: jeg fik det lavet d. 25/2 så det er meget nyt endnu .. og de har lovet at det bliver rigtig pænt
ja hold da op man kan da næsten ikke se det
Det er som sagt taget dagen efter fødslen. Og det er lavet oveni et gammelt ar. Men det er helet super flot og man kan faktisk ikke se jeg har været skåret op 2 gange
Chraz skriver: Det er som sagt taget dagen efter fødslen. Og det er lavet oveni et gammelt ar. Men det er helet super flot og man kan faktisk ikke se jeg har været skåret op 2 gange
Hvor serd et vildt ud... jeg er altid bare blevet syet, gad vide hvorfor de gør det så forskelligt....?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128